Simdi esimin ve kardeşimin tavirlarini biraz anlaticam husnukuruntumj yoksa bilmiyorum iste fikir verin
Kardesimin esi yaninda degil uzakta kocasi pisligin teki inatci felan huyu kotu yani kalbi kotu gecinemezler esim bana cok asik olarak evlendi buda kardeşimde aa iyi diye hic taktir etmez ama hayran biliyorum anneme surekli benm esimi kotulemeye calisir onunda kotu huylari var yemwk vs begenmez diye neyse ama kardesim ve esim cok iyi anlasiyo kardesim arkasindan kotuluyo esimi bana anneme ama esimin yuzune gayet iyiler kardeaimin tavri busekilde
Esimin tavrindan bahsediyim onumla cok iyi anlasiyo oraya gittigimizde onunla benle etmediği kadar sohbet ediyo gulme konusma girla gidiyo insan bir baldizindan çekinir mutfaga giderken felan bunda hic ile bisey yok mesela bizim evden ciktik cocuklar kardesim esim gidiyoduk bir baktm bunun ikisi önden yan yana gidiyo ben arkadayim yonetici sordu bir gun gorumcenmi dedi yok kardesim dedim cok sasridi ben onun kardesi sanmiatm dedi niye okadar sasirdi anlamadim kardesimin nazari degiyo bizim mutlulugumuzu kıskanıyor onlar batti felan bizde bisey yok geliyo bakiyo evime bozuluyo ben cakiyorum oyuzd3n biraz mesafe koydum esim surekli oraya gitmiyozmu diye soruyo gitmek iatiyo onu la iyi vakit geçiriyor belji bir his degil bu ama ne bilim kiskaniyorum gecen benm dogum gunumdu tutmus onlarida cagirmis ben istemiyorum basbasa kutlamak yerine onla oturduk o gidincede kavga ettk en agladim gittim salonda yattim durum bu.
Kardesimin esi yaninda degil uzakta kocasi pisligin teki inatci felan huyu kotu yani kalbi kotu gecinemezler esim bana cok asik olarak evlendi buda kardeşimde aa iyi diye hic taktir etmez ama hayran biliyorum anneme surekli benm esimi kotulemeye calisir onunda kotu huylari var yemwk vs begenmez diye neyse ama kardesim ve esim cok iyi anlasiyo kardesim arkasindan kotuluyo esimi bana anneme ama esimin yuzune gayet iyiler kardeaimin tavri busekilde
Esimin tavrindan bahsediyim onumla cok iyi anlasiyo oraya gittigimizde onunla benle etmediği kadar sohbet ediyo gulme konusma girla gidiyo insan bir baldizindan çekinir mutfaga giderken felan bunda hic ile bisey yok mesela bizim evden ciktik cocuklar kardesim esim gidiyoduk bir baktm bunun ikisi önden yan yana gidiyo ben arkadayim yonetici sordu bir gun gorumcenmi dedi yok kardesim dedim cok sasridi ben onun kardesi sanmiatm dedi niye okadar sasirdi anlamadim kardesimin nazari degiyo bizim mutlulugumuzu kıskanıyor onlar batti felan bizde bisey yok geliyo bakiyo evime bozuluyo ben cakiyorum oyuzd3n biraz mesafe koydum esim surekli oraya gitmiyozmu diye soruyo gitmek iatiyo onu la iyi vakit geçiriyor belji bir his degil bu ama ne bilim kiskaniyorum gecen benm dogum gunumdu tutmus onlarida cagirmis ben istemiyorum basbasa kutlamak yerine onla oturduk o gidincede kavga ettk en agladim gittim salonda yattim durum bu.
Güncellemeler
+1 yıl
Okumadan dalaga gecerek yorum yapmayin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar