Hoslandigim cocuk var (o da benden hoslaniyor sanirim) ve telefonda da sik sik mesajlasiyoruz onunlar ama hep instagram dm üzerinden. Bir kac kere whatsappden konusmayi devam ettirme amacli mesaj atarken ordan atiyordum ama whatsappde konusunca daha bir ciddi oluyor konusmalarimiz daha az emojili falan. O her zaman mesaj attiginda instagram dm den atiyor ve ordaki sohbetlerimiz hep daha keyifli uzun sürüyor emojili falan filan.
Sizce bu neden öyle? Yani bence dm ile whatsappin pek farki yok benim icin ama o niye hep instadan yazmayi tercih ediyor?
Uniden tanisiyoruz ayni bölüm ve ayni yerde calisiyoruz, kiz arkadasi falan yok ve erkek ev arkadasiyla kaliyor yani saklamasi gereken bir durum da yok ortada :D
Sizce bu neden öyle? Yani bence dm ile whatsappin pek farki yok benim icin ama o niye hep instadan yazmayi tercih ediyor?
Uniden tanisiyoruz ayni bölüm ve ayni yerde calisiyoruz, kiz arkadasi falan yok ve erkek ev arkadasiyla kaliyor yani saklamasi gereken bir durum da yok ortada :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar