Erkeksin sen erkek ne diye toka takıyorsun bu da yeni çıktı heralde 😏😏


Gözümün önünde Tumblr'da takılan, uzun hırkalar giyen, garip saçlı ergen çocuklar canlanıyor. Gerek yok böyle şeylere.
Neden saçma olsun ki. Bir sevgilisi olmasa bile düz siyah sade tokalar bilekte gayet hoş duruyor
Bari adam gibi bileklik falan taksın ne tokası saçmalık.
Cevap
2Cevap
Sevgimi kalbinde tasisin ben tokami sacima takarim gerek yok boyle birseyee
saçma falan değil sevdiğinin saçlarına değen bişiyi bileğinde gezdiriyosun
Kardeşim, madem sen saçma buluyorsun ve romantik vs. Diyenlerin yorumunun altına SAÇMA yazıyorsun, o zaman hiç sorma daha iyi
Bencede gereksiz yüzügümu tasi parmaginda 😃
Lisede güzeldi öyle şeyler 😂
Yeni kezban trendeleri
Bence sacma degil bayadir da var
Kendi tokamı kendi bileğime takıyorum genelde
Bence çok anlamlı neden saçma olsun
erkek bilekligi ilgimi ceker
Romantik
çok saçma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar