Yil 2005 askerden izine gelmişim kankam akrabam yediğim içtiğimiz ayrı gitmeyen arkadasim evine gittim baktım zile indi aşağıya ojj geldin falan ağa turu gidiyoruz takılalım bu gece. Ya işte ben bir sorayim nediyin falan nişanlanmıştı aradı kzii aşkım ya benim. kanka izne hak ldi dışarı cikabikirmiyim kız ne dediyse gelmedi bizimki orda muhabbeti kestim :)
Köle mi arıyorsunuz yoksa seveceğiniz birini mi? Aşık olmadan önce bu ayrımı yapabilmek çok önemli. Sevdiğine köle olmaz kimse. Kölelik çok farklı bir şeydir.
En İyi Cevaplar