Uzun Süre Yalnız Kalmış İnsanların İlişkisine Daha Fazla Değer Verdiği Gerçeği!

Yıllar sonra başladığı ilişkisine değer verir!

Uzun Süre Yalnız Kalmış İnsanların İlişkisine Daha Fazla Değer Verdiği Gerçeği!

Yalnızlık bir kere onu çok fazla yormuştur. Uzun süre sonra değer veren birini bulduğunda kıymetini bilir. Kaybetmemek için elinden gelen her şeyi yapar. Günlük sevgili değiştiren insanlar gibi ''aman ayrılayım yenisi bulurum'' havasında değildir. Seneler sonra birini bulmak onun için kıymetlidir.

Her önüne gelenle ilişkiye başlamaz, seçicidir!

Uzun Süre Yalnız Kalmış İnsanların İlişkisine Daha Fazla Değer Verdiği Gerçeği!

Sevgilim olsun da taştan olsun demez. Araştırır kendine en iyi geleni seçer. Zaten bu seçicilik huyları biraz da olsa yalnız kalmaya iter insanı.

Ciddi adımlar atmak ister!

Uzun Süre Yalnız Kalmış İnsanların İlişkisine Daha Fazla Değer Verdiği Gerçeği!

İki gün takılayım daha sonra ayrılayım havalarına girmez. Ayrılmaktan bir daha yalnız kalmaktan korkar, uzun soluklu ilişki ister. İleriye dönük planlar yapar.

Daha fazla romantik olur!

Uzun Süre Yalnız Kalmış İnsanların İlişkisine Daha Fazla Değer Verdiği Gerçeği!

Öyle her bulduğu karşı cinse iltifat etmez, hayatının baş köşesine koyduğu insana saklar. Söyleyebileceği sevgi sözleri, şiirler birikmiştir içinde. Doğru insanı bulduğunda hayallerinde kurduğu romantik anları yaşamak ister. Karşı tarafı mutlu etmek için daha fazla çaba sarf eder. Hevesi her daim en hat safhadadır.

Uzun Süre Yalnız Kalmış İnsanların İlişkisine Daha Fazla Değer Verdiği Gerçeği!

#Hybris #aşkdolubenceler

Uzun Süre Yalnız Kalmış İnsanların İlişkisine Daha Fazla Değer Verdiği Gerçeği!
Cevapla