AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
178Cevap
Sevmediğim insansa ister ali agaoglu gibi zengin olsun bir dakila durmam zaten para konusunda hiç bir sıkıntım olmadığı için bir erkeğin zevklerine ve olgunluğuna bakarım
Vaşşşş diysen :):)
Ben sevgiyi ön planda tutuyorum her zaman para nasıl olsa kazanılabilir ama sevgi kolay kazanılamaz bir ömür sırf parası olan sevmediğin biriyle geçmez..
tamamen gonul gozunde olan bir hastalik mutluluk gibi manevi bir seyi para gibi asli madde olan biseyde aramak ancak ileri derecede salaklik olarak tarif edilebilir
Çok doğru bence olmuş. Bence zengin olmak çok güzel, ben de çok güzelim, o zaman ben zengin, ama gerçekten de zengin im 💰;)
ateşle bir yüzlük hesabıma zengin delikanlı
Para artık her kapıyı açtığı için o kadında paraya kendini açmıştır. Ama para ihtiyaçları almak için harcanılır. Adam ihtiyaç malzemesi olarak görür onu. Kullanır işi bitince atar. Acı ama gerçek bunlar
Rahat etmek icin olabilirmi? Parasız adamla evlen sen yarın kira gelir , elektrik su kapıcı ve aidat parası eve erzak cocugun bezi mutfagın tuzu derken birde bakmışın soluğu annenin yanında almışsın :D
kadınların gelecek kaygısı sevgilerinden baskın gelebiliyor
Para bitince ne olacak? Öyle bir sormuş ki sanki ilkel çağda yaşıyoruz. Günümüzde kadınlar iş, meslek sahibi değil mi?
Kendi ayaklarımın üzerinde durmak varken erkeğin parasını harcamak insanın içi nasıl rahat edebilir ki şahsen ben rahatsız olurum. 1 olur 2 olur ama bir yere kadar.
tebrikler sizin gibi birini tanımak isterdim.
Paraya değer vermeyen insan mı var ki bu devirde sadece kızları suçlamayın bu konuda.
ben s3vgilimden daha iyi bir konumdayim is yonunden. borcu var yardimci oluyorum ama bunun kiymetini biliyor mu tartisilir. adamin beni taktigi yok.. zorrr zorrr:(((
Helal sana kiz
Kıymet bilmiyosa neden hala birliktesin. Sevsen ne olur sevginin kıymetini bilemicek demekki
Durum buysa neden uzerıne asırı dusuyorsunkı
cok sevdigimden.. gitmek o kadar zor ki:///
çünkü rahat yaşamak maddi olarak sorumluluk almak istemezler, sıkıntı çekmek istemezler. alışveriş yaparken para var mı yok mu derdi olmaz
adamın parası için birlikte olan kız kapının önüne konduğunda "ama neden böyle oldu" derse 100 TL'lik para demetleriyle döverim onu :D
Tamam para önemli, olmazsa olmaz ama sadece para varsa mutluluk yoktur. Sevgi, saygı olmalı. Para güç demek olsa bile birisiyle parası yüzünden birlikte olmak saçmalığın daniskası.
Erkek kadını sever, kadın parayı
Erkek kadına aşık olur, kadın paraya.
Erkek eve para getirir, kadın harcar.
Erkek iflas eder, kadın gider.
çünkü aşk değildir o. ya mantık evliliği içindir, ya da sadece parasını yemek için birliktedir... gerçek aşkta veya sevgide parası olsun olmasın diye bir ayrım veya gözetim olamaz
Mantık evliliği düşünürsem tabi paralı erkek isterim lakin mantık evliliği düşünmesemde bir erkeğin evi geçindirebilmesi lazım ondan sonra evlilik olur zaten.
Sen kadını seks objesi görürsen. Oda seni sponsor görür normaldir bence :)
Bu çok iyidi +1
dediklerine aynen katılıyorum bir bayandan bunları duymak tuhaf çünkü genellikle çoğu bayanlar 'ben aşktan yanayım vıdı vıdı parada neymiş ki vıdı vıdı' der. bu yüzden
evet geneli öyle diyor ama ojeden kuaförden cilt bakımından geri kalamazlar hele alışveriş aboov :)
buradan çıkardığım sonuç kadınların ilk çağdaki kadar ilkel olduğu ve hayvan gib ihareket ettiği
Çok güzel olmuş, eline sağlık ve bencen uzun değil. bence :)
zengin adamla evlendin senden sıkıldı defol git dedi ne b*k yicen, o zaman ana mesleğine dönersin ;)
Para onemli. Mutlulukta onemli ikisini bulana kadar evlenmeyi dusunmuyorum
Para var huzur var hacım ;) Parasızda huzur olur ama kızlar bunu düşünmez ilgilenmez :(
Zenginlik neden bu kadar abartiliyor anlamiyorum gercekten. Benim sevdigim insanin kalbi zengin olsun yeter bana
Mantıklı bir açıklama.. Ama sizin de dediğiniz gibi bu işi abartanlar da çok fazla.
Ben arada ucurum varsa yapamam. Cok zengin birini istemem. İkimizde calisip kazansak daha iyi bence
Erkek b adim onde olsa iii olur sanki 😊😊
paraya kalbini kaptıran pek mutlu olmaz sanki bana göre
paralı erkekle parasız erkek arasında seçim ypabiliyolarsa neden parasızı seçsinler yahu öyle şey mi olur
Geleceklerini güvene almayı isterler bu yüzden parası olan erkekleri tercih ederler diye düşünüyorum
ben anlamıyorum ya.. parası olanı sevmek ne. ruhunu sevsem keşke parası batsın kazanılır.. ruhunu sevebileceğim biri için maddi herşeyimin olmamasını tercih ederdim..
çncelikle şu ayrımı yapalım :) Kadınlar değil , bazı kadınlar ;) Evet bazı kadınlar paralı erkekleri sever çünkü para bir nevi güç demektir ve bazı kadınlar güce aşıktır
bazı kadınlar diyorsun da yemek sonrası elini cüzdanına atıp hesap ödeyen, pahalı bir hediyeyi geri çeviren, mercedes yerine şahine binen, alışverişten hoşlanmayan, makyaj yapmayı sevmeyen, kuaföre gitmeyen bir kadın tanıyor musun? çok nadir bulabilirsin bu özellikleri taşıyan bir kadını. kadınların çoğu alışverişi makyaj yapmayı kuaföre gitmeyi sever. bunları bedavaya yapamıyorlar cüzi miktarda para gerekiyor :) ha çalışan kendi parasını kendisi kazanan bir kadın vardır orası ayrı. ama kadınların geneli evde çocuk büyütür kocaları çalışıp eve para getirir. türkiye'de çalışan kadından çok ev kadını olan kadın var. o yüzden yaptığım genellemeyi doğru buluyorum kadınlar para düşkünü olmasa bile hazır gelen paraya hayır demezler. siz kadın olsanız siz de aynı şeyi yaparsınız. izdivaç programlarında farkettiyseniz evleri olanlara işi iyi olanlara daha çok talip çıkıyor :) talip olan erkeğe kadın ilk olarak ne iş yaptığını soruyor. milletimizin düşündüğü tek şey para. her seydn önce geliyor
:) bazı diyom bazııı gel bize bazı bazııı
kadınların ciddi anlamda karakter sorunu var , genel olarak
sen neden çirkin kadınları tercih etmiyorsan, onlarda zengin erkek peşindeler.
👍👍👍👍
bence guzel olmusda kadinlara karsi pek icimde hos hisler yaratmadigini soyliyeyim o zaman guclu olanin yaninda olan kadin zayif kadindir
Gelir düzeyiniz bir ilişki yaşamaya müsait değilse, bu işlere hiç kalkışmayın! Kimse sizinle tavuk döner yemek zorunda değil. :)
paranın mutluk getireceğini düşündüklerinden sanırım.
diyorum ki iyiki de param yok en azından kimse beni param için sevmeyecek :)
Bakma sen kadınlarda haklılar.. parasız biriyle birlikte olmaktansa parası olanı tercih etmeleri onları adileştirmez..
Paragoz oldugunuzu belli etmeyin adam iflas ederse sagligi bozukursa tekeyi basar o zaman boyle gelecek isteyen kizlar bedeni satmaktan baska bisey degil
Aslında bir yalnızlık göstergesidir bu. Aşık olamıyor, seveceği tipte bir insanı hissedemiyor. İnsanlığın öldüğü yerde bir çok şeyin atası olan parayı seçiyor
paralılar kadınları kızları bir nevi malzeme olarak görüp önceden değerli hisisi verip ardından ise kullandıkdan sonra tekmeyi bastıkları için olmasın?
Çünkü zengin erkeğin kaybedeceği bir şey yoktur kadın bu adama giderken tek düşüncesi evleneyim olmadı boşanırım nafakası yeterdir olmadı bir sevgilide bulurum hayatımı yaşarim der
Etsinler bakalım. Allah kimseye vermesin ama, yatalak durumda olduğun zaman istersen dünyalar senin olsun, sana sadık "Fakir" bir kişiyi bile mumla ararsın NOKTA.
Kim ne derse desin... Para önemli abi. Parasız adam Gereksiz adam...
2 İstanbul'da , 3 balıkkesir/edremitte 2 bursada 1 de hollandada evim var cıkacak kız var mı :D
İnşallah Yılbaşı çekilişinde büyük ikramiye bana çıkar, ve yine bir ömür yalnızlığıma devam ederim.
"Dünyanın ilk mesleği de fahişelikti." bu kısım yazının tamamına sinmiş olan saçmalığın en üst seviyesiydi... İyi işte bahane olur kızlara..
hayatta sahip olamadıkları maddi boyutu yüksek herhangi bir şey için sponsor aradıklarından olabilir mi?
İnsanlar rahat yasamak istiyor. Herkes getirisi olacak seylerin pesinde yalan yok. Refah yüksek olsun ister herkes karakterden ödün vermek gerektirir
çok özür dilerim ama sevgi karın doyurmuyor artık günümüzde mantık evliliği yapan insanların sayısı çok fazla.
👍 sevmeyi bilmiyoruz artik. Buda etkili br neden
kesinlikle sevginin kıymeti kalmadı insana saygı bile kalmadı.
Parası varmış yokmuş beni ilgilendirmez. Zaten sevgilim olacak adamın parası olsa bile ben benimkileri kendi paramla öderim. Utanırım *
yaw he yavrum he :D
Eli dar olanin kalbide dardir
Bunlar sizin fikirleriniz.
tebrikler sizi tanımak isterdim.
Kizlarin cogu para onemli degil derler, coguda mercedesten, bmwden inmiyolar (: sahine binen guzel bir kiz gormedim ben (:
hazıra alıştıkları ıcın. baba parasından sonra çalışmak zor geliyor. dayıyor zengın kocaya arkayı gel keyfim gel.
Kadınlar alışverişi sevdikleri için, Paralı erkekleri seviyorlar. Yanlız bu cümlem çalışıp kendi Ayakları üstünde duran Kadınları kapsamıyor.
Şekerim güçle alakası yok para=aşk aşk= para yani bu durumda para için herşey yaparlar seks bile gidip de tarlada çalışmazlar çünkü o iş zor iş diğeri salla götü al parayı
Cunku vixtoria secret tan giyinmek icin zengin erkeklerle takiliyorlar bunu da ekle
hep kadınlar mı parayı sevecek bende seviyorum. Zegin kadın bulursam evlenirim. Buradan duyrulur :)
Çünkü bana dünyaları veren değil bana dünyaları satın alan bir erkek tercihim :)
verme işi de sana kalıyor haliyle
Alakası yok seven adam her istediğini yapcak yapamıyorsa kendine göre kızlarla takılcak ya da takılmıcam olaya cinsel bakıp terbiyesizlik yapmanın anlamı yok
yapma ya o kadar istediğini aşk için mi yapacak elbette s. kecek seni. (Facts of Life motherf*cker) -Cl. Fletcher
Bu zamanda aşkı bulmak denizden inci çıkarmaya benzer çok kişi tanımak gerek paralılar ise zaten param var diyip istediği kadınla oluyor
Ask diye birsey yoktur bence kadınlar icin. sadece yası gelince hayatını guvene alabilecek bir erkeği ister ki bu hayatın kuralıdır.