Biz kadınlar sevgilinin en yakın kız arkadaşlarına her zaman sinir olmuşuzdur :)
İlişkiniz mükemmel bir şekilde ilerlerken birden sinsice ortaya çıkarlar
''Canım yakın arkadaşım var canımdan çok sevdiğim seni onunla tanıştıracağım'' evresiyle başlar.
Buluşmalara sevgilinizle birlikte gelir gereksiz samimiyet kurar
''Ay canım Ali bana seni anlattı da çok tatlı bir kızmışsın'' derken bile o samimiyetsiz yapmacık tavırları sizi rahatsız eder.
Size her daim eski sevgililerini anlatır çektiği aşk acılarından bahsederler
"Yahu kızım çok da umurumda senin ne çektiğin" de diyemez, sabırla dinler yorum yapmaya çalışırsın. Mecburen samimi olursun.
Ve işte o kara gün! Sevgilinle kavga ettiğin an o kızdan mesajlar yağar sizi doldurmaya çalışır!
Bir an o sinsi yılanın gafletine düşersiniz, aşk acısının da vermiş olduğu duygularla sözleriyle hareket edersiniz. Sanki sevgiliniz onun en yakın arkadaşı değil de düşmanı gibi konuşur. O an durup sorgulamak gerek ''kızım bu senin arkadaşın bana karşı niye kötülüyorsun?''
Tabi ki bütün sebebi sizi kıskanmasıdır!
Sorgulamadan onun dolduruşlarıyla hareket ederseniz sonunuz malum ayrılık;
Nur topu gibi bir engel yediniz hayırlı uğurlu olsun :) Aman bu yakın arkadaşlara kanmayalım. :D Tabi iyi olanlar da vardır onlar lütfen bu yazdıklarımı üstlerine alınmasınlar.
Okuduğunuz için teşekkürler.
İlişkilere Her Daim Burnunu Sokan Zalim: Sevgilinin En Yakın Arkadaşı!
İlk gifte telefonumun düştüğü doğrudur. 🤙 Evet aklıma emine geldi. Eski sevgilimin yakın arkadaşı fişnikleyip yanıma yollardı, onları ayırana kadar akla karayı seçmiştim. Daha sonrada biz ayrıldık zaten beddua mı etti ne yaptı
Ben kendi kankalarimi doldururum genelde ama onlar yine bildigini okur. Ayrica erkek kankamin iyiligini de kotulugunude biliyosam tanistigim sevgiliside ters biseyleri haketmiyosa brnim gozumde duruma bende sinsice el koyarim. kankami kotulemem. Şu an bilemiyorum. ama kiz dayanismasi diye kankamin ustune giderim. Karsi tarafada iliskide ki hatalari yanlislari gorucek sinsi yollar acarim. Benden bilnmez hic bisey. he tabi hata yanlis yoksa iki taraftada , kavga konusu abesse iyi misiniz olm siz bunun icin mi kavga ettiniz. Yuru git derim dinlemem barissinlar zaten barisicaklar. ( erkek kankalarimin sevgilileri iliskilerinin basinda benmle konusmalarini yasaklliyolar. nedendir bilmem ::D )
Bir zamanlar arkadasim olan birine ayril o cocuktan diye az soylemedim sanirim o da benim hakkimda boyle dusunuyordu... gerizekali hergun aglayip biz susturmaya calisiyorduk ama allahin kirosunun bir sozune bir hareketine dunyanin en mutlu insani oluyordu ertesi gun yine agliyordu.. velasil kelam bu dediklerin her zaman gecerli degil iyiligini isteyen uzulmemesini isteyen arkadaslarda vardir...
detayların hepsini okumadım, ilk başlangıcı okudum ama ister erkek olsun ister kız hayatına biri girdiği anda ya karşı cinsin cenaze namazlarını kılmalı ya da araya aşılamaz mesafe koymalı diye düşünüyorum.
Basima geldi de biliyorum. :) Liseden beri arkadas oldugu s. rtuk her tartismayi firsat bilip kotuluyordu. Uyardim bunun sende gozu var diye. Kiskanclik yapma denildi, simdi cocugu var ondan...
En İyi Cevaplar