İlişkilerde iki cinsin olaylara bakış açısı ve olayları anlayış şekli her zaman farklılık gösterir. Bu bence de her iki cinsin ilişkilerde anlatmak istediği ve anladığı şeyleri gözler önüne sermek istedim. İlişkilerde bakalım iki cins ne anlıyormuş.
Tartışmalarda kadınlar daha fazla duygu patlaması yaşar

Erkek tartışmada genelde stabildir ama kadın öyle değildir. Birden çok duygu patlaması yaşar; Kızgınlık, kırgınlık, öfke, özlem, sevgi bunların hepsini aynı anda yaşar ama birbirlerini sevenler günün sonunda küskünlüğü atıp yine barışıp sarılırlar . Aşk bu duygu karmaşasında bunu gerektirir, sevgiden emin olmayı.
Bekarlık ve evlilik arasında farklı değişimler olur

Kadınlar için ilk her zaman özeldir bazı erkekler için bu geri planda olan bir şeydir

İlk erkek arkadaşı olmuşsa kadın için artık kendisi yoktur. Kendisini kaybeder ve olur olmadık ruh hallerine bürünür. Bazı erkekler için ise "ilk" kavramı değişkenlik göstermektedir. İlk sevgi değil de ilk beraberlik önemlidir.
Erkek şöyle düşünür: “isterse başkasını sevsin,
yeter ki sevişmesin.”
Kadında cümle tersine döner: “isterse başkasıyla
sevişsin, yeter ki sevmesin.”
Çünkü kadına göre vücudun merkezi yürek,
erkeğe göre etek. Erkek eteği paylaşamaz, kadın yüreği.Küçük İskender
Aşkın romantik kokusu: Gaz :)

Kadın için sevgiliyle yapılan her şey güzel iken erkek için romantik bir sarılmada çıkarılan gaz tüm ambiyansın kimyasını bozar :)
Ama canım yani biz erkekler bu konuda haklıyız şimdi :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar