Genel kanı terbiyeli, uslu, sessiz, şekerden yapılmış şirin kadınlar olarak hayatımıza devam etmemiz gerektiği yönünde. Buraya kadar her şey çok güzel. Peki ya erkekler neden “kötü” diye tabir edilen daha cilveli, kıpır kıpır, ateşli kadınları tercih ediyor? Zaman zaman da olsa “kötü kızlar” gibi davranmak hoşlandığınız beyi kendinize daha çok bağlayabilir.
1- Cesurdur.
Kim karşısında kendinden emin bir duruş sergileyen, dürüst, aklından geçeni söylemekten çekinmeyen birini istemez ki? Erkeklerle aynı görüşte olmayan ve bunu dobra dobra söyleyen kadın erkeklerin her zaman dikkatini çeker. Bu cesaretleri sadece lafta değildir üstelik. Onlar salonda, sinemada, yatakta her yerde cesurlar. Giyimleri kuşamları, yaşam tarzları da bunu ifade eder.
2- Kendinden emindir.
Bu kadınların bir yürüyüşleri, duruşları vardır ki siz bile dönüp bakarsınız. Onların bu duruşunun sebebi kendine olan öz güvenidir. Kendilerinden emindirler. Bu sayede istediklerini elde ederler. Ayrıca kadınların kendine güveni, erkeklere onların bilmediği bir şeyi bildiğini anlatır ve kadına saygı duymasını sağlar.
3- Tekdüzelikten uzaktır.
Onlar için hayat keşfedilmesi gereken bir maceradır. Ona göre yaşarlar. Gönüllerince eğlenirler ve çevreye de bunu yansıtırlar. Kim yanında kıpır kıpır, neşeli, heyecanlı bir kadın istemez ki. Dır dır yok, hayattan keyif alma var.
4- Karşısındaki zorlar.
Hangimiz bu zamana kadar elimizin altındakinin kıymetini bildik ki? Her zaman zoru istedik, yanımızda olmayanı, elde edemediğimizi istedik. Onlar da kolay teslim olmazlar. Karşısındakini biraz terletirler, biraz yorarlar. Ayrıca kaçan, kovalanır.
5- Tutkuludur.
Onların kimseye ihtiyacı yoktur. Her an çekip gidebilirler. Aşık olurlarsa da sonuna kadar yaşarlar. Yaşatana yoğun duygularla bağlanırlar. Bu tutkularını beden dilleriyle ifade edebilirler. Bu da etrafındaki karşı cinsin daha da dikkatini çeker.
Söyleyeceklerim bu kadar. Kötü kız olun demiyorum ama bazen kötü kızı oynamak gerekebilir. ;)
Erkeklerin "Kötü Kızlar" Olarak Tabir Ettiği Kadınların Cazibesine Kapılma Nedenleri!
Eline sağlık katılmakla birlikte eklemek istiyorum. Kadınlar yıllarca pamuk prenses gibi büyütüldü hanım hanımcık olmaları gerektiği söylendi evlenirkende birçok erkek hayallerindeki kadınlarla bir ömür süremeyeceklerini düşündüklerinden hanım hanımcık biriyle evlenme yoluna gitti ama yinede aldatmalar kaçamaklar durmadı. Çünkü erkekler yapıları gereği güzel ve cazibeli kadınları çekici bulur çünkü onlar erkeğe bağımlı değildir kafalarına göre yaşarlar kimseyi takmazlar, hiçbir erkeğe boyun eğmezler. Kötü kızlar şehvet saçarlar erkeğin bilinçaltına doğrudan etkiler ve gözünü döndürürler. Elde edemeyecekleri erkek yoktur. Erkekler kendilerine boyun eğen kızları kölesi kendilerine karşı gelen onlarla savaşan kadınları ise kadını olarak görür. Siz yatakta sevgilinizin hakimiyeti altına girip kukla gibi yatıyorken erkeğinizin kötü bir kadının yatağında ona taptığını arka deliğini cornetto gibi yaladığını ayağının tabanını diliyle ezberlediğini biliyormusunuz? Ama her erkeğin hayalinde böyle kız yatsada yetemeyeceği korkusundan hakimiyeti altına alabileceği bir kızla evlenmek ister. Kısacası adamı madam yapan kadınlardır kötü kadınlar o yüzden her erkeğin harcı değildir.
orrrospuluğun adı kötü kız olmuş bak sen sebebi şu çünkü o şekildeki kızlarla daha rahat zevklerini yaşarlar zevke doyduklarında da akılları başlarına gelince de o ilk başta ön görülen kızlarla birlikte oluyorlar olay bu yani bir de bu 5 madde sadece o kızlar da olmuyor bende her ortamda kendi fikirlerimi sunuyorum kendime güvenim tam cesur davranıyorum bence karşısındakini zorlama yok onlarda bir erkekle çok rahat birlikte olabildikleri için zorlama falan yok yani genelde alan razı veren razı ilişkisi oluyor aralarında
Erkeklerin kadın tercihleri tamamen içgüdüsel gelişiyor böyle noktalarda. Erkek evleneceği kadının iyi huylu olmasını ister, şefkatli olmasını ister fakat içgüdüde erkeğin tek istediği kaliteli ve özgür bir seks egemenliğidir. Kötü kadın dediğiniz kadınlar ise onların bu ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılarlar.
valla bence kötü kız iyi kız yoktur bence dışarda iyi hanımefendi olan eviinde eşiyle kötü kız diye tabir ettiğiniz şekilde her türlü hazzı yaşayan kadın vardırrr sadece bunu karşılıklı olması gerektiği kanaatindeyim kadınlar şöyle böyle diye ayırmaktan sa sen dışarda aslan olup ta eve geldiğinde kedi olursan o kadından da bir şey bekleme
kötü kız olmak zorunda değilsin ama sevdiğin adamı elde etmek istiyorsan kötü kızı oynamak zorundasın ve ilgnçtir ki bir süre sonra hoşuna gitmeye başlıyor bildiğin beni anlatmışsın ve kızlar gerçekten işe yarıyor bir laf vardır sokakta hanımefendi mutfakta aşçı gerisini anladınız işte bu yazdıklarımı kötüye yormayın tabi seviyorsanız ve kaybetmek istemiyorsanız yapmanız gereken tamda bu bazen :D
@Askitom__ iç ve dış dünya karmaşası. örnek verecek olursak, pasif değilde baskın ve zor elde edilen bir bayan karekter, erkekte hayranlık uyandırıyor.
En İyi Cevaplar