Taaa M.Ö 2800'lü yıllara dayanan Yin-Yang felsefesi karşıtlıkların ilişkilerini ortaya koyar. Yin olmadan Yang olmaz. Kadın - Erkek ilişkisini de bu guruba dahil edebiliriz. Biri olmadan diğerinin bir anlamı yok. Ama bir arada da olamıyorlar. Tıpkı Gece-Gündüz gibi. Gece olmadan gündüzün, gündüz olmadan da gecenin varlığından söz etmek mümkün değil. Gece olduğunda gündüz, gündüz olduğunda da gece olamıyor. Kadın - Erkek ilişkisinde bu dengeyi alt-üst eden tek kavram AŞK.
Gündüzün içindeki karanlık, gecenin içindeki aydınlık gibi AŞK. Gündüz en koyu karanlığımız yani gölgemiz, güneşin en güçlü olduğu anda belirir. Karşıtlık, zıt kutuplardır bu felsefenin uğraşı alanı. Kutuplar hem birbirini besler yaşatır hem de karşılıklı olarak tüketirler. "Ömrümü yedin be aşkım" tanıdık geldi mi?
AŞK için yin ve yang felsefesinden verebileceğim en güzel örnek mumdur. Parafin ve ip birlikte yanarak alevi besler canlı tutar. Ama aynı zamanda alev ipi ve parafini bitirir. Sonunda her ikisi de bittiğinde ALEV de bitecektir.
Tıpkı insanlar gibi. Kadın - Erkek AŞIK olup yanar, tutuşurlar. İkiside bittiğinde AŞK bitmeli ama pratikte birinin "BİTTİ" demesi yeterli oluyor. Yoksa bu aşk mı bitiriyor kadınla - erkeği?
Sizce Yin mi Kadını temsil eder? Yang mı? Aşkın siyah tarafı kimdir, beyaz tarafı kimdir?

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar