Her ilişkinin kaçınılmaz sorunu olan gereksiz tartışmalar sonucunda birinin özür dileyip olayı tatlıya bağlaması gerekir, peki ama ilk özür kimden gelmelidir?

Tehdit eden taraf her zaman haksızdır

Tartışmanın nerden başladığı elbette çok önemlidir ama eğer sinirli geçen konuşmalarda ya da bağırışmalarda öfkesine yenik düşüp tehdit eden varsa derhal özür dilemelidir.
Şeytanlık yapanda haksızdır

Sorun bu şeytanlık sonucu ortaya çıkmışsa gidişatın hiç önemi yoktur. Şeytanlıktan kastım; onu kızdırarak ağzından laf almak istemek veya kıskandırmaya çalışırken saçmalamaktır. Hiç uzatmadan özür dilemesi gerekir.
özür dilemek çok zor olmasa gerek
Etkili bir kaç duygusal söz ile yelkenler suya iner

Takkeyi önünüze koyup hatanızı kabul ettiyseniz duygu yükünüz tamamdır. Bazen güzel bir konuşmadan sonra, bazende hiç konuşmadan sıcak bir sarılma tüm duvarları yıkar.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Tartışmanın neden çıktığının önemi yok her iki tarafta sakinleştikten sonra haksız olan taraf özür dilemeli bence.
Abi gurur sevgiyi geçip gitmiş eğer sizden özür dilemeiyorsa gururu sevgisinden ağırdır.
Hatayı yapan kimse!