Niye tutmadın ellerimi?

Genelde diyalog şudur:
- Neden arkadaşların yanında elimi tutmadın?
- O an dalgınlığıma gelmiş aşkım.
- Sevgili olduğumuzu kimsenin öğrenmesini istemiyor musun yoksa?
Sen çok değiştin

Maalesef ki artık eskisi gibi her istediğini yapmayınca popüler sözü patlatıverirler! Sen çok değiştin, eskiden böyle değildin derler.
O kızlar kimdi?

Bir veya birkaç arkadaşın ile görüştüğünde, hele ki bayan ise arkadaşlar sevgilinden trip yemeye hazır ol. Kimdi o kızlar, neden yanındalardı? Sonra trip geliyor:
- Aşkım yarın sinemaya gidelim mi?
- Hayır! O kızlar ile git!
Anladım, artık sevmiyorsun beni

Erkek her ne kadar da seviyorum, olur mu öyle şey gibi cevaplar verse de, kadın tatmin olmaz. Çünkü o senin içini okuyor, çünkü o kahin. :)
Neden çevrimiçiydin?

"Dün gece çevrimiçiydin, bana da yazmadın, kiminle konuşuyordun? Bak doğru söyle, yoksa başkası mı var?" gibi sözler ilişkilerin vazgeçilmez diyaloglarıdır.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar