Ayrılıktan Sonra Erkeğin Yaşadığı Durumlar ve Çabuk Değişen Hisleri

Ayrılıktan Sonra Erkeğin Yaşadığı Durumlar ve Çabuk Değişen Hisleri

Erkekler ayrılığı kızlardan biraz daha farklı yaşarlar aslında. Çünkü ilişkinin çoğunluğunu ve yükünü erkekler üstlenir. Bu psikoloji de erkeğin farklı bir ayrılık yaşamasına neden olur. Tabii şöyle de bir gerçek var erkekler duygularını bastırma odaklı yetiştirildikleri için ayrılığa da böyle tepki verirler. O yüzden duygular artık görmezden gelinemez hale gelene kadar bastırılır. Erkeklerin çoğu ayrılık aşamasında şunları hisseder.

''Özgürüm abi ya'' dediğimiz aşama

Ayrılıktan Sonra Erkeğin Yaşadığı Durumlar ve Çabuk Değişen Hisleri


Ayrılığın ilk aşaması en mutlu olduğunuz andır aslında tabii sinirli ve kavgalı bir ayrılık yaşamadıysanız. Öyle bile olsa siniriniz geçince artık bazı şeylerden kurtulduğunuzu fark edersiniz. Mesela artık durduk yere trip atan biri yoktur hayatınızda, sürekli mesaj atmanız gereken biri yoktur, dışarı da ''o kıza mı baktın?'' diye azarlayacak kimse yoktur, arkadaşlarınız ile daha fazla zaman geçirebilirsiniz, istediğiniz zaman oyun oynayabilirsiniz, gelecekte üstlenmeniz gereken sorumluluklar için şimdiden endişelenmenize gerek kalmaz. Doğal olarak kendinizi özgür hissedersiniz. Dinlediğiniz ilk şarkı bu olur.


''Ortam ne kadar değişmiş ya'' dediğimiz aşama

Ayrılıktan Sonra Erkeğin Yaşadığı Durumlar ve Çabuk Değişen Hisleri

Arkadaşlar ile dışarı çıkılır eğlenilir gerekiyorsa içilir. Sonra kız muhabbetleri açılır. Arkadaşlarınızdan sevgilisi olanlar bazı konularda yakınır sevgilisi olmayanlar direk kızlardan yakınır. Eski muhabbetler açılır. Yeni flört eden tayfanın hikayeleri dinlenir. Akıldan geçen ilk şey ''ortam ne kadar değişmiş ya'' olur. Kızlar ile flörtler değişmiştir artık insanlar yeni uygulamalar kullanıyorlardır. Sevgili muhabbetlerinde kızların ne kadar yoldan çıkmış olduğu gözlenir. Sana pas veren kızlarda bir kusur bulunur ya da direk o kızların da yeni modadan olduğu düşünülür. İşte o anda akıla bir şey gelir. Sanki eskiden daha huzurlu muydu hayatım bir düzenim vardı sanki ya diye iç geçirilir. Efkar yavaş yavaş basmaya başlar içkinin dozu yükselir ve aşk acısı ortaya çıkar. Gecenin sonu ''seviyorum abi özledim yaaa'' diye son bulur. Bundan sonra ise bu müzik çalmaya başlar.


''Tülay nolur geri dön Tülaaaay'' dediğimiz aşama

Ayrılıktan Sonra Erkeğin Yaşadığı Durumlar ve Çabuk Değişen Hisleri

Artık özlediği ve sevdiği bünye tarafından kabul edilmiştir. Bir taraf hep mesaj at artık der. Barışmak için çabalama aşamaları başlar. Eskisi gibi romantik cümleler kurulmaya çalışılır karşısındakinin gönlü kazanılmaya çalışılır. Artık karşısındaki kız ne kadar süründürürse o kadar uzar o iş.-bu kızlar çok vicdansız ya harbiden- En sonunda bu iş iki sonuca bağlanır ama ya kız dayanamaz kabul eder ya da bu iş takıntı haline dönüşür bir süre sonrasında arkadaşların ''sana kız mı yok?'' destekleri ile o defter kapatılır. Bir erkeğin düşebileceği en kötü durumdur sanırım. Tabii bir de aramızda kurnaz olanlar vardır. Barışmak istediğini direk olarak söylemez. Oraya buraya yazı yazar ya da resim, müzik paylaşır. Gelinim sana söylüyorum kızım sen anla diyerek barışma sinyalleri yollar. Bu arkadaşiarı eleştirsek de kızlar tarafından süründürülmeyen tayfadır tebrik etmek lazım. Bu aşamada sonuca göre dinlenen müzik değişir. Affedilen hareketli müzik dinlerken affedilmeyen aşk acıları ile ilgili şarkılar dinler.


Erkeklerin ayrılık aşamalarında doğal olarak daha az başlık var ama zaman aralığı olarak kızlara göre daha uzun oluyor. Kızlar daha kısa sürede daha çabuk değişiyorlar biz daha uzun sürede daha net değişimler yaşıyoruz. Tabii normalde affedilmeyen bir erkeğin aşk acısı olarak daha fazla devam ettirilebilirdi ama yeterince uzun olduğunu düşündüm yazının kimseyi sıkmak istemedim.

Yeni bir yazı tarzı denemeye çalıştım bakalım buna nasıl tepkiler gelecek.

#BilimKategorisiGelsin

Ayrılıktan Sonra Erkeğin Yaşadığı Durumlar ve Çabuk Değişen Hisleri
Cevapla