Hepimiz hayatın içinde iyi veya kötü bazı şeyler yaşarız. Bunları yaşarken de en büyük destekçimiz arkadaşlarımız olur. Tabii bizde onların her zaman destekçileri oluruz. Ancak destek yerine köstek olmamamız için yapmamamız gereken bazı şeyler var bunlar;
1-Sürekli söylenen basit cümlelerden uzak durun
Zaten baştan belliydi böyle olacağı.
Üzülmeye değmez takma.
Elini sallasan ellisi
Hayırlısı olsun canım ya
Hele ki hayırlısı olsun canım ya diyorsanız zaten en derin darbelerden birini vurmuş olacaksınızdır. Sizin ona destek olmak istemediğinizi ve sizin de onu bıraktığını düşünecektir.
2-Boşuna umut vermeyin
O seni unutamaz
Dönecek bak görürsün
Şu an o da çok üzgündür emin ol. Gibi cümleler kurmayın. Çünkü bu ona umut vadeder ve geleceğini düşünür ama o malum şahıs asla gelmez böylece daha da çok üzülür.
3-Yanında ilişkinizden bahsetmeyin
Zaten arkadaşınız oldukça zor bir dönemden geçiyor. Ne sizin derdinizi anlayabilir ne de size tavsiye verebilir. Kelin merhemi olsa hesabı durumu ortaya çıkar. İlişkiniz güzel gidiyorsa ve siz onun yanında bundan bahsediyorsanız arkadaşlık kavramını bir kez daha düşünün derim.
4-Yeni birini ayarlamaya çalışmayın
Yaralarını sarsın kendini iyi hissetsin ve artık malum şahısı unutsun diye başka birini ayarlamaya çalışmayın. Tanıştırdığınız kişide malum şahısı arayacaktır ve bir süre sonra karşısındaki kişiyi de üzecektir.
5-Durumu küçümsemeyin
Birkaç güne geçer ağlar ağlar susar gibi şeyler düşünmeyin. Tamam bazıları çok abartır ama benim kastım uzun süreli bir ilişkiden çıkmış arkadaşlarınız. O sizin dostunuz ve her ne olursa olsun kötü durumda siz bu durumu küçümsüyorsanız vicdanınıza bir bakın derim.
6-Ona kızmayın
Ya sen bunun için mi ağlıyorsun ya?
Kendini bu kadar mı küçük görüyorsun?
Gibi cümleler sadece onu daha fazla ağlatır denemeyin derim :)
7-Acısını yaşamasına izin verin
Daha çok taze olan acısını yaşamasına izin verin. Yeter artık ağladın unut artık onu demeyin bırakın düşsün kendisi kalmayı öğrenir böylece daha sonraki ilişkilerinde daha güçlü olur.
Okuduğunuz için teşekkürler. Sağlam dostluklar diliyorum :) :)
Sevgilisinden Ayrılan Arkadaşınıza Yapmamanız Gereken 7 Şey
Peki yapmaman gerekenleri saydnız: Sırada yapmanız gerekenler ; 1-Ona kiloluk marmara bira alın. 1 kilosu 9,99 2-Eğer erkekse onu kerhaneye götürün yolunu bulsun garip. 3-Fazlada kurcalama mok çıkar.
3 sene hiç bir kızın yüzüne bakmadım. Mesaj dahi atmadım. Sonra bu kız çıktı karşıma... Anlatmak istiyorum içimi dökmek istiyorum ama arkadaşlarım hep bencendeki 7 maddeyi yapıyor. Yine yanlız kaldım...
bak sana tavsiyem ne biliyor musun otur bir duvara konuş. En azından arkadaşların gibi surat sallamazlar. O da olmadı mı git bir psikoloğa saatlerce anlat
Yurtta kalıyorum. İmkânım yok öyle birşeye. Ne yapacağımı hiç bilmiyorum. Kendi kendime konuşmak bana göre değil. Derdimi hep anlatmak isteyen bir insanım. İçimde tutamam asla
En İyi Cevaplar