Ben tek gecelik ilişkilerin adamıyım diyerek dolaşan, ilişki denildiği zaman depar atarak kaçan erkekler ne kadar itici değil mi? Bir de öyle özelliklere sahiplerki insana saç, baş yoldururlar..
Mesaj atmaktan hoşlanmazlar telefonda en fazla 2 dakika konuşup kapatırlar!

Siz destanımsı bir mesaj yazarsınız, karşılığında sadece "Ok" cevabını alırsınız. Bu tip erkekler mesajlaşmaktan pek hoşlanmazlar. Onu aradığınız zaman en fazla 2 bilemedin iki buçuk dakika konuşup telefonu kapatırlar.
İlgi mi? O da ne? Yeniyor mu?

Adam zaten ilişki lafinı duyunca depar atarak kaçıyor. Bir de ilgi mi istiyorsun? Ilgisizliğin dibine vurmuşlardır, ilgi nedir bilmezler.
Kendisine aşık olan insanı perişan etmesi onların hobileridir..

Canım böyle bir insana aşık olacağına git bir panda sev daha çok kıymet bilir valla. Ona aşık olarak hayatının en büyük hatasını yapmış olursun. Sen acı çekersin ama onun umrunda olmaz. Tabii gönül bu ota da konuyor gübreye de..
Duygusallık nedir, bilmezler! Açık sözlülerdir..

Böyle ağzına geleni yüzüne karşı öyle dümdük söylerler. Duygu nedir bilmezler, zaten tek gecelik ilişki isteyen insandan duygusal olmasını beklemek saçma olur..
Tek kişiye bağlı kalmak onlar için çok zordur!

Dünyada o kadar insan varken neden tek kişiye bağlı kalsınlar ki? Günü birlik ilişkiler varken tek kişiye ömür adamak onlar için saçmalıktan başka bir şey değildir..
Ölümlü dünyada hayatı kesinlikle ciddiye almazlar, anın tadını çıkarmaya çalışırlar!

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar