Yük olmak yerine erkeğin yüklerine kaldıraç olan bir kadın olmalı Sadece önüne iki tabak yemek koya
Aşk İlişkileri Biz Erkeklerin Gözünde Hayata Anlam Katan Bir Kadın Nasıl Olmalı? beyazatkı Takip Et Xper 6 Yaş: 35 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 80 Yapay Zekaya Sor Yük olmak yerine erkeğin yüklerine kaldıraç olan bir kadın olmalıSadece önüne iki tabak yemek koyan değil, onunla bir masayı paylaşmaktan keyif alabileceği bir kadın olmalıErkeğin parası ve statüsüyle değil, sevgi ve şefkatiyle beslenen bir kadın olmalıBirlikte eğlenebildiğiniz, sırdaşınız kimi zaman yaşam koçunuz olabilen bir kadın olmalıSevdiği adamın yanında taşıdığı cansız manken olmak yerine her şeyi olabilen kadın olmalıNe zaman konuşup ne zaman susabileceğini bilen bir kadın olmalıBirilerinin onu mutlu etmesini beklemek yerine tek başına da mutlu olan bir kadın olmalıGerçek bir anne olabilen bir kadın olmalıBakımlı ve temiz bir kadın olmalıAğlayarak değil aklını kullanarak karşı cinsin ilgisini taze tutabilen bir kadın olmalıBakışlarıyla her şeyi anlatabilen bir kadın olmalıSürç-i lisan ettiysek affola...Daha da önemlisi "Kadın dediğin İSTANBUL gibi olmalı fethi zor Fatihi tek!"#beyazatkı Biz Erkeklerin Gözünde Hayata Anlam Katan Bir Kadın Nasıl Olmalı? Cevapla Sevgi Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları Beğen Paylaş Takip Et 8 kişi beğendi
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Kusursuz bir kadını anlatmışsın. Böyle kadın bulmak oldukça zor. 1 1 Yorumla beyazatkı +1 yıl Evet oyle Yorumla
Frekze Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Peki böyle bir kadını nasıl bir erkek hak ediyor? Ayrıca her zaman herşeyi kadınlardan beklemek egoistce oluyor 😊 neyse emeğine sağlık 3 13 Yorumla beyazatkı +1 yıl Laf çakmaya gelmiş yine. 😐 teşekkürler Yorumla Frekze +1 yıl Yok len, öyle bir niyetim yok vallah 😂😂 sadece merak Yorumla beyazatkı +1 yıl Fazla merak iyi değil derler 😀 Yorumla Frekze +1 yıl Soruma cevabın yok demi 😂😂 o zaman sorumuda alıp gidiyorum 😒😂 Yorumla beyazatkı +1 yıl Cevap her zman var ama susmayi tercih ediyorum😊 Yorumla Frekze +1 yıl Susmak = cevabım yok demektir aslında 😂😂 neyse yinede emeğine sağlık, güzel olmuş 😊 Yorumla beyazatkı +1 yıl Teşekkürler ama yanlış biliyosun 😉 Yorumla Frekze +1 yıl Bizim burda öyle diyeyim o zaman, Türkiye'yi bilemem tabi :D Yorumla beyazatkı +1 yıl Sen Türk degil miisn ya 😐 Yorumla Frekze +1 yıl Yooo ingilizim, Türkçeyi nerde öğrendiğimi sorma 😂😂 Yorumla beyazatkı +1 yıl tamam anlıyorum seni :( Yorumla Frekze +1 yıl iyi bari :D Yorumla beyazatkı +1 yıl 😐😑 Yorumla
IspanaklıDondurma Takip Et Yoda Yaş: 28 +1 yıl Ben bile çekemiyorum hemcinslerimi erkeklere de diyecek yok :/ okurken keyif aldım ellerine sağlık :) 2 1 Yorumla beyazatkı +1 yıl çekilir cinsten değiller Teşekkürler. :) Yorumla
koreantürkiye Takip Et Xper 7 Yaş: 31 +1 yıl on numara yazı olmuş valla ben bile çekemem sümüklü kızları kendini toplamalı bıraz canımm. 1 1 Yorumla beyazatkı +1 yıl Kesinlikle haklisiniz. 😊 Yorumla
melis2511 Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl güzel bir bence olmuş :) bunların yarısını yapabilsek ne mutlu bize :) 1 2 Yorumla beyazatkı +1 yıl Teşekkürler :) olur inş Yorumla melis2511 +1 yıl rica ederim :) inşallah :) Yorumla
Blossom_ Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Şiir gibi olmalı...Güzel bir bence eline sağlık ☺ 1 1 Yorumla beyazatkı +1 yıl şiir gibi olan varsa soyle gelsin :) teşekkürler. Yorumla
Asena666 Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Vaaay çok İyii olmuş cidden birde sonunda ki söz tam oturmuş eline sağlık 🙏🙏☺️☺️ 1 1 Yorumla beyazatkı +1 yıl Teşekkürler. 😊 Yorumla
Berumy Takip Et Bilge Yaş: 29 +1 yıl Bir erkeğin hele ki sevdiğin erkeğin hayatına anlam katmak çok güzel bir duygu 1 1 Yorumla beyazatkı +1 yıl Seref verici bir eylem 😊 Yorumla
Thenzrr Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Vayyyyy canina cokkk iyi anlatmissinn 😁😁😁😁👊👍👍👍👍👍👍👏👏 1 1 Yorumla beyazatkı +1 yıl Teşekkürler. Yorumla
ÇeyrekGönüll Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Böyle bir kadın bende istiyorum 😁😁 1 7 Yorumla beyazatkı +1 yıl Tovbe bismillah kendine gel la 😐 Yorumla ÇeyrekGönüll +1 yıl Her eve lazım valla 😅 Yorumla beyazatkı +1 yıl Aynen ama sana abes kacar 😊 Yorumla ÇeyrekGönüll +1 yıl Haklısın tabi bizim evde bir tane var zaten ikinciye lüzum yok 😎😎 Yorumla beyazatkı +1 yıl Hava ya bak 😀 Yorumla ÇeyrekGönüll +1 yıl Azcık hava atim yaa bozma 😁😁 Yorumla beyazatkı +1 yıl Tamam 😊😊 Yorumla
_okyanus Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl okuduğum en güzel en anlamlı bence ;) 1 2 Yorumla beyazatkı +1 yıl Teşekküler. :) Yorumla _okyanus +1 yıl :) :) Yorumla
EndleSs03 Takip Et Xper 4 Yaş: 36 +1 yıl Harika bir bence olmus 😊 1 2 Yorumla beyazatkı +1 yıl Tşekkürler :) Yorumla EndleSs03 +1 yıl Rice Yorumla
-kabirAzabı-1 Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Sondaki atara bayıldım, eline sağlık. 0 1 Yorumla beyazatkı +1 yıl Teşekkürler. Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Fetih derken? 1 9 Yorumla beyazatkı +1 yıl İlk ve son Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Peki siz ilk ve son olabiliyor musunuz o kadın için? Yorumla beyazatkı +1 yıl İlk olmam bu saatten sonra ama son olabilirim. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl O zaman ilk olacak bir kadın beklemeye hakkın yok Yorumla beyazatkı +1 yıl Hayır var 2. El almam. Yorumla Cevap sahibi +1 yıl Kadınlar sizin malınız değildir canım. İnsanoğlunun sadece başka bor cinsiyete sahip olan üyesidir. Yorumla beyazatkı +1 yıl Ne alaka 😐 Yorumla Cevap sahibi +1 yıl İstanbul bir şehirdir, fethedilir, kullanılır. Telefon bir eşyadır, kullanılır. Insanin 2. Eli olmaz, malların ikinci eli olur. Kendini mal olarak görmeyen de kimseyi mal olarak görmez, göremez. Çünkü anlayışı bu yönde değildir. Yorumla beyazatkı +1 yıl Sen olayını cok yanlis anlamissin iyi gunler. Yorumla
En İyi Cevaplar