İlişkileri gereksiz detayları büyüterek yıpratmak için çabalar olduk artık. Biraz monotonluktan kurtarmak için sorun çıkarmayı hobi edinen çiftler var. En klişeleşmiş ve cidden ayrılma sebebi olan şaçma sorunlara şöyle bir göz gezdirelim
Günaydın-İyi Geceler mesajı atmadın!
Ya he he, adam/kadın bu mesajı atmadığı için trip/azar yemek zorunda değil. Bunu ciddi sorun olarak belirtip ilişkiyi çıkmaz sokaklara itme çabası sergileyenlere bile rastladım. Yapmayın, güzel giden bir ilişkiyi bitirmenize neden olacak en saçma sebep olur bu. İnsanlık hali, uyuyakalmış/unutabilir.
Beni kıskanmıyorsun!
"Seven insan kıskanır." Yok öyle bir şey, yalan bilgi yaymışlar. Güven ve sadakat üzerine kurulu hiçbir ilişkide mantıksız kıskançlıkların yeri olmaz. Sen istersin otu moku kıskanıp seni bezdirsin ama onun isteği; boğmak değil huzur vermek. Aşkın ölçütü kıskançlık olmamalı.
Benimle ilgilenmek yerine, maçı-diziyi tercih ettin!
Sen git adamın fanatik taraftarı olduğu takımın maçı varken "Benimle ilgilen" de, burada haksız olduğun gibi konuyu büyütüp; 'Sevmiyorsun beniihhhh 'e bağla. Aynı şekilde erkekler de bu hataya düşüyor. Bütün hafta fragmanını bile heyecanla bekleyen kadına, "Boş ver diziyi, konuşalım biraz" de ve konu yine "Sen beni sevmiyorsun." Bu tür konularda anlayışlı olmak varken, bir de çevrenize "Bir maç-dizi yüzünden ayrıldık." demenin nesi mantıklı anlatsanıza biraz? Afedersiniz ama dötüyle gülen çoktur bu sebebe, kendinize saklayın bari asfd
Para...
Bu konuda erkeklere haksızlık yapılıyor. Seni köfteciye götüren, papatyadan taç yapan adamın aşkı daha samimi ve gerçekken ayrılan kadın; paraya kıyıp hiçbir emek vermeden, lüks bir lokantaya seni götürdü diye aşık mı olmuş oluyor o adam? Vay şeyine şaaptığım dünyası. Sevgilisinden maddi durumunu bahane ederek ayrılan hemcinslerim; sizin yüzünüzden para göz ilan edildi her kadın. (Minik isyanımı da araya sıkıştırayım.) Paraya kağıt kadar değersiz bulan kadın ile hayati önem veren kadını aynı kefeye koymayı bırakalım baylar!
Aşkla kalın ❤
Çiftlerin Gereksiz Kavgaları Ve Ortaya Çıkan En Saçma Ayrılık Bahaneleri!
Parayla, gösterişle kadınları elde edebiliyoruz doğrudur. Aslında elde ettiğimizi sanıyoruz. İki tarafta birbirinin ne istediğini biliyor ve ona göre davranıyor.
Gerçek sevgiyi yakaladığında hiçbir şeyin önemi kalmıyor.
Ciddi ilişkim bitmek üzere. Yıllar değil yoğunluk önemli biz çoğu şeyi aşmıştık. Defalarca ayrılıp buna rağmen defalarca barıştık birbirimizi çok seviyoruz ama bu kez seni kesinlikle istemiyorum ailemede anlattım artık onlarda seni istemiyor dedi. Eski defterleri tekrar açtı. Sıkıntı annemin beni kıskanmaması konusunda onu uyarması ve onun bunu kendisinin istenmediği şeklinde anlaması ile başladı kendisi bana anlatınca olaydan haberim oldu onun annesinin de beni aradığını ve benim ona herhangi bir şikayette bulunmadığımı söyledim ama bu onun çok zoruna gitmiş. biz ailecek kötü olduk. ben aradım ailenden birşey görmedim dedi. konuşmasi için anneme arattırdım ona da eski defterleri açtı ve de ben annen ilişkimize karışıyor demişim. ne yapacağımı bilemiyorum. anlaşılmayan ve yanlış anlaşılmaya müsait bir yer varsa veya sormak istediğiniz detay varsa sorun anlatayım. sapasağlam adamdım mide sıkıntısı başladı. ben seviyorum ayrılmak istemiyorum farklı yollarla birçok kez gönlünü aldım ama bu sefer kalakaldım. 1 aydır birbirimizi görmedik. en son 1 hafta önce telefonda tartıştık yüzüme kapattı. ben de hatasız değilim elbette ama hep ben savunmadayım. Fikirlere açığım.
Zamana bırak sıkılmış belli ki tartışıp ayrılmaktan Bence ciddi düşündüğün belli git nişan yap kıza biraz daha bağlanır daha zor bırakır bence. Böylelikle
@kırrçiçeğii herşeyi yapıcam hatta hemen evlencem ama şu an oturup konuşmaya ikna edemiyorum ayrılik diyo başka bir şey demiyor whatsapptan bile engelledi çıkmazlardayım...
"İyi geceler aşkım, beni rüyanda görüp güne huzurla uyan ❤" yarın güne nasıl başladığı bilmek istiyorum bu mesajımdan sonra. İçine bolca sevgi kattım. :))
Bayan, bunların aynısını diyen bir sevgilim vardı. Hatta para konusunda aynı senin gibi düşünüyordu. Ne oldu peki? 11 ay sonunda mühendisliği kazanınca arkasına bile bakmadı. O beni unuttu 4 aydır ama ben unutamadım. Bunu ne yapacağız.
En İyi Cevaplar