Çiftlerin Gereksiz Kavgaları Ve Ortaya Çıkan En Saçma Ayrılık Bahaneleri!

Çiftlerin Gereksiz Kavgaları Ve Ortaya Çıkan En Saçma Ayrılık Bahaneleri!

İlişkileri gereksiz detayları büyüterek yıpratmak için çabalar olduk artık. Biraz monotonluktan kurtarmak için sorun çıkarmayı hobi edinen çiftler var. En klişeleşmiş ve cidden ayrılma sebebi olan şaçma sorunlara şöyle bir göz gezdirelim

Günaydın-İyi Geceler mesajı atmadın!
Çiftlerin Gereksiz Kavgaları Ve Ortaya Çıkan En Saçma Ayrılık Bahaneleri!

Ya he he, adam/kadın bu mesajı atmadığı için trip/azar yemek zorunda değil. Bunu ciddi sorun olarak belirtip ilişkiyi çıkmaz sokaklara itme çabası sergileyenlere bile rastladım. Yapmayın, güzel giden bir ilişkiyi bitirmenize neden olacak en saçma sebep olur bu. İnsanlık hali, uyuyakalmış/unutabilir.

Beni kıskanmıyorsun!
Çiftlerin Gereksiz Kavgaları Ve Ortaya Çıkan En Saçma Ayrılık Bahaneleri!

"Seven insan kıskanır." Yok öyle bir şey, yalan bilgi yaymışlar. Güven ve sadakat üzerine kurulu hiçbir ilişkide mantıksız kıskançlıkların yeri olmaz. Sen istersin otu moku kıskanıp seni bezdirsin ama onun isteği; boğmak değil huzur vermek. Aşkın ölçütü kıskançlık olmamalı.

Benimle ilgilenmek yerine, maçı-diziyi tercih ettin!
Çiftlerin Gereksiz Kavgaları Ve Ortaya Çıkan En Saçma Ayrılık Bahaneleri!

Sen git adamın fanatik taraftarı olduğu takımın maçı varken "Benimle ilgilen" de, burada haksız olduğun gibi konuyu büyütüp; 'Sevmiyorsun beniihhhh 'e bağla. Aynı şekilde erkekler de bu hataya düşüyor. Bütün hafta fragmanını bile heyecanla bekleyen kadına, "Boş ver diziyi, konuşalım biraz" de ve konu yine "Sen beni sevmiyorsun." Bu tür konularda anlayışlı olmak varken, bir de çevrenize "Bir maç-dizi yüzünden ayrıldık." demenin nesi mantıklı anlatsanıza biraz? Afedersiniz ama dötüyle gülen çoktur bu sebebe, kendinize saklayın bari asfd

Para...
Çiftlerin Gereksiz Kavgaları Ve Ortaya Çıkan En Saçma Ayrılık Bahaneleri!

Bu konuda erkeklere haksızlık yapılıyor. Seni köfteciye götüren, papatyadan taç yapan adamın aşkı daha samimi ve gerçekken ayrılan kadın; paraya kıyıp hiçbir emek vermeden, lüks bir lokantaya seni götürdü diye aşık mı olmuş oluyor o adam? Vay şeyine şaaptığım dünyası. Sevgilisinden maddi durumunu bahane ederek ayrılan hemcinslerim; sizin yüzünüzden para göz ilan edildi her kadın. (Minik isyanımı da araya sıkıştırayım.) Paraya kağıt kadar değersiz bulan kadın ile hayati önem veren kadını aynı kefeye koymayı bırakalım baylar!

Aşkla kalın

Çiftlerin Gereksiz Kavgaları Ve Ortaya Çıkan En Saçma Ayrılık Bahaneleri!
Cevapla