Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Kızlar, Sevgiliniz Yok mu? Bu sebeplerden dolayı bence!

Şimdi arkadaşlar öncelikle şunu belirteyim, erkekler için sevgili yapamamalarının bir çok nedeni var dedik kızlarda da durum benzeri aslında. Birçok nedenden dolayı bayan arkadaşlarımız sevgilisiz yaşıyor hayatını, peki bunların sebebi nedir ?

Erkekler nasıl bir sevgili ister?

Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

1- Dış güzellik çoğu erkek için olmazsa olmazlardandır
Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Güzellik, estetik, fizik uyumu ve kıyafet seçimi çoğu erkeğin başını döndürür ve bunlar var oldukça güzel olmayan kızlar ikinci plana atılacaktır.

2- Güzel dedik ama o kadar da değil! Aşırı güzellik erkekleri korkutur
Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Çevrenizdeki kızlar bu durumu yaşamış olabilirler. Çoğu güzel veya havalı bayanlar teklif almamış olabilirler. Bunların tek sebebi yanlarına yaklaşma cesareti olmayan erkeklerdir.

3- Kahkahalara boğulan kızlar isterler
Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Ya bazen şahit oluyorum kahkaha ile gülen kızlar görüyorum ya ne gerek? Ama bazı erkeklere çekici geliyor demek ki.

4- Her ortamda konuşan, sıcaklık kurabilen, suskun olmayan kızlar isterler

Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

5- Beklentilerini karşılayacak kızlar isterler
Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Artık bu bir sevişme mi olur ya da daha ötesi mi olur onu bilemem o zamanki erkeğin durumuna bağlı...

6- Kolay lokma kız isterler
Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Sıkıntıya gelmek istemezler tek pürüzde feryatlar çıkarırlar. Naza gelemezler. Bazıları anlamaz ne nazdan anlar ne sazdan :)

7- Affınıza sığınarak söylüyorum, çoğu da biraz oynak tipli kızlar ister
Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Nasıl desem anladınız siz işte ya... Gözü dışarılarda pek güvenilmeyen tipler olur ya ha onlardan bahsediyorum.

8- Evlilik mi? haha... Erkekler en çok eğlenilecek kız isterler
Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Cafelerde barlarda takılalım eğlenelim hayatı yaşayalım derler kızları da inandırırlar. Bir süre sonra onlar da evlilikten soğur...

9- Duygusuz kız isterler
Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!

Yiyelim içelim eğlenelim ama sevgi cümlecikleri olmasın aramızda. Çoğu erkek bu düşüncede yapmacık aşkımlar cicimlerle gün geçirirler kızlar da inanır onlar da yapmacıklaşır.

Elimden geldiği kadar anlatmaya çalıştım. Bunlar genel olarak kızların sevgilisinin olmama sebepleri olarak kabul görmekteyim. Herkes bu genellemeye uyuyor demedim. Kimse üstüne de alınmasın.


Evet arkadaşlar benden bu kadar. Sizin için evlilik ön plandaysa zaten beklemenizi ya da uygun bir aday bulmanızı tercih ederim.

Bu Bencedeki amacım o sevgililerin yaşantısı hakkında... Dışarıdan çok iyi bir hayatları var gibi gözüküyor olabilirler ama emin olun dışarıdan göründüğü gibi değildir hayat... Yalnız olmaktan korkmayın!

Neden mi Sevgiliniz Yok? Konuya Son Noktayı Koyuyoruz!
Cevapla