Bu yaşa gelen kızlarımızda ilk başlayan duygu evlenme duygusudur. 👰
Birisi varsa hayatlarında ya direkt söylerler ya ima ederler ya da seslerini çıkarmazlar ama hep bunun beklentisi içinde olurlar. 💑
Birisi yoksa ne olur?
İşte bu en kötüsü, çünkü başlarda ufak tefek kaygı halinde olan bu duygu ilerleyen yaşlarda depresyon, takıntı, öz güven çöküntüsüne dönüşür. 💔
Depresyona giren kızlarımız "aman evde kalmayayım da" düşüncesiyle hep bir arayış içine girerler!
Sanal mı dersin her yoldan geçen mi dersin eski lise arkadaşları mı dersin daha neler neler. Hatta bazı kızlarımız komşunun kocasına bile potansiyel koca gözüyle bakar.
İyi birini bulurlarsa ne âlâ, bulamazlarsa bunu fırsata çeviren erkeklerin ellerinde oyuncak olurlar. 💀
Zamanla huysuzlaşırlar farkına varmadan tabi bu huysuzluk potansiyel koca adaylarına değildir kesinlikle.
Hobi olarak "ne mühendisler ne doktorlar istedi de" diye başlayan cümleler kurarlar.
Bu kızlarımızın evlilik hayali kuran kızlar olduğunu anlamak zor değildir çünkü dengesiz makyaj tarzları 5 km uzaklıktan fark edilebilir.👸
Hele hele bazıları vardır ki gözünün içine baktıklarında içlerindeki ateşi hissetmemek elde değildir...
Anneleriyle araları hep bozuktur.
Peki bunlar neden oluyor?
- Belki duygusal insanlar oldukları için duygusal bir bağ kurma isteği duyuyorlar aşırı bir şekilde!
- Belki aile baskısı,
- Belki mahalle baskısı,
- Belki akranlarını kıskanma...
Bence'mi Mevlana'nın şu sözüyle bitiriyorum:
Kısmet etmiş ise Mevla; el getirir, yel getirir, sel getirir. Kısmet etmez ise Mevla; el götürür, yel götürür, sel götürür.
20 Yaşını Geçen Kızlarımızın Evde Kalma Korkusu Yaşadığı Evreler!
Açıkçası aşk bir kısmet. 20 yaşındayım tamam evlenmek istiyorum her insan gibi ama şimdi değil. 25 yaşında evlenmek istiyorum. Hayatımda hiç sevgilim olmadı hemen evliliğe hazır değilim o olgunluğa erişmedim evlilik demek sorumluluk demek. Önce elimde bir işim olsun karşımdaki kişininde olsun istiyorum. Ben çocuklarımızın çok iyi şartlar altında büyümesini istiyorum. Hem onlar için okuyorum hem kendim için hemde ailem için. Her an biriyle evlenebilirsin ama aşık olmadıktan sonra öyle bir evlilik istemiyorum. Ben birini hayatımın sonuna kadar sevmek istiyorum. O benim için değerli biri olmalı. Böyle biri karşıma gelmeyecekse hiç evlenmeyeyim daha iyi.
evlilik bence tamamen kısmet işi herkes ben 25 imde evlencem ben 28 den önce evlenmem diye plan yapar ama bakalım öyle biri var mı da plan yapılıyo. Ya ondan önce kısmet çıkıp evleniyosun ya da sevgilin vardır nişan düğün hazırlıkları yapıyosundur ayrılırsın o yüzden bence evde kalmak tabiri çok kaba bir tabir ama belki de hayırlısı budur demeyi bilmek lazım
Nedense tüm çevrem hayatını evlenmeye odaklamış ve onunla büyümüş kızlarla dolu. Yaşım geldi evet ama zerre kadar evlilik düşüncesi yok. Çünkü bir tane bile mutlu evlilik yok çevremde. Belki olsa düşünürdüm ama o zamanda sevgili yok. Yani anlayacağın evilik, kariyer yapanlar kızlar için arkadaş düğününe gitmekten öte bir şey değil.
25 den sonra bence ben evlenmesem mi evlensem diye düşünüyorum çocuğum olsun diye evlenecem eğer baktım namuslu birini bulamadım birtane yetim bir çocuk büyütürum elimde de var ALLAH şükür fakat kız 8 veya 9 yaşında benim annesi olmadığım bilerek alırım
Bir de bizim için yazsana 20 yaşını geçen evlilikten nefret eden sevgilisinin evlenince şu olur diye sözlerini içinden söverek yüzünde yapmacık bir tebessümle karşılayanlar, bu konuda mecburmuşuz gibi hissettiren ben illa evlenirim sen veya başkası ona göre seçimini yap mesajı veren sevgili anne baba baskısıyla ağlayıp inatla hâlâ direnenler için de bir bence yazsana birisi de bizim sesimiz olsa ya
30 yas evlenemedim ama olmayacak adamla evlenilmez Kendim uni okumusken lise tahsillli adam olmaz dengim olmadi kismet olmadi Ciddi manada kariyerli tahsilli de isteyen oldu kismet degilmis diyorum kismet degilse el yel gotururmus Suandada istesem evlenirim ama dengim olmayan olmasin diyorum Zengin olup isteyende var istemiyorum onuda Kismet napalim Kimsenin oyuncagi olmadim
valla bekarlık terör örgütü gibi bişeydir yalnızlık yani lanet bişey ya buna kalkıpta bana bekarlık sultanlıktır diyenleri gebertirim yani bende 29 yaşındayım ve psikolojim son derece bozuk insan düşmanı oldum gördüğümle kavga ediyorum insanlardan nefret eder hale geldim bir sürü günaha girmek dahamı iyi o yüzden artık yeter isyanım var !!!
yanlızlığın nesi hayır ya bırak allahaşkına diyenler öyle ya hayatı skne takmayanlar ya da aha benim bir arkadaş var sanki mk ölümünü bekliyo ruhsuz herifin teki kusura bakmada öyle olamam ben allah canımı alsın daha iyi
abicim iş arıyorum işte bulayım annemde birini bulur artık yeter da yani dedim ya yanlızlık pkk terörü gibi bişey savaşıyorum işte yenecem ama yanlızlık denen şu pisliği gömecem toprağa ya o girecek ya ben bitti
aynen yanlızlığımla ateşkes asla yapmayacağım kesinlikle ama kesinlikle savaşa devam ağır kayıplarda versem yanlızlık denen şu allahsız nesneyi toprağa gömecem üzerinede bayrağımı dikecem nokta
çiçeği burnunda bir 20 yaşında kız olarak yaşıtlarımın hızı sağolsun bende de var şu an o korku ama ben evlenmekten de korkuyorum iki arada bir deredeyim resmen mahalle baskısına tüküreyim :(
Şansen önce kariyer odaklı bir kız olarak evlilik çok arka planda benim için ama geleceği gorebilicegim yanımda sağlam bir şekilde duran sevgilim olsun isterim evlilik sonraların işi :)
:D sinirlenme umarim dediklerini yaparsın yapmassaniz ben uzuluyorum zaten goruyorum okulda 25 yasina kadar oku sonra kocasi istemedo diye calismiyorlar sacmalik :D
Bekarligin tadini cikarmak gerek bir suru arkadasim var evlenen ben her sabah kalktigimda dolabn karsisina gecip bugün n egiysem diye dusunurken onlar kocama aksam ne yemek pisirsem diye dusünuyo cok ezikler bence😂😂
Kariyer yapma bahanelerini öne sunarak evlenmeyi düşünmüyorum diyenler ya 2 işi bir arada götüremeyen beceriksizlerdir ya da sorumluluktan korkan ailesi tarafından korkak yetiştirilen ve kendini Adriana Lima gibi görüp erkek beğenmeyendir
Annemle babam evlenirken annem ilkokul babam lise mezunuydu annem üniversite bitirdi babamın tam 11 mesleği var babam lise mezunu olmasına rağmen kültürlü anlayışlı birisidir.
Burada empati kutmak lazım. Şöyle ki erkekler için zor değil çünkü sadece işiyle ilgileniyor ama bayanlar için işin içine bir sürü şey girer. Herkes de bir değildir bazıları için kolaydır bazıları kaldıramaz
20 yaşındayım evde kaldım demiyorum ama hayatımda ömrümü gecireceğim bir adam olsun isterim. Hani illa da evleneyim diye değil ama başımı yaslayacak bir omuz, ihtiyac anımda yanımda olan, sevmek ve sevilmek istiyorum.
Bu ne bee yahu eline mesleğini almadan geleceği düşünmeden evlenenleri bizzat gördüm duvarları kemirecekler nerdeyse parasızlıktan karı koca kavgayla birbirini yiyo hergün gelmiş su yastan sonra evde kaldılar diyo hadi ordan hangi zihniyet siZdeki
Maddi manevi mutlu bir hayatin varsa , guzel bir kariyer yapabilicek sansin varsa birde heyecanli bir cinsel hayatin varsa evlilige okadar kafaya takmaz hickimse bence tabi aile baskisi olmaz ise
En çok da erkeklerin elinde oyuncak olan kızlaara acıyorum not : hiçbir kızı oyuncak etmedim bozmadım yani ama hep nedense kızlığını bozanları sevıyorlar aşık oluyorlar demekki yapmak lazımmış
Kuzenim evlendi evlendikten sonra doç. oldu. Evlenince kariyer yapılmıyor mu sanıyorsun? Diğer kuzenim (dayımın kızı) evlendiğinde lise mezunuydu evlendi çocuk sahibi oldu kocaeli üniversitesi endüstri mühendisliğini bitirdi. Kariyer her şekilde yapılır evlilik bahane olamaz
Bilmem farkında mısınız ama bu adam kadınları alttan alttan aşağılayıp cinsiyetçi ifadeler kullanmış. Kadın denilince akıllarına sadece evlenmek ve çocuk yapmak gelen bir zihniyet bunlar. İğrenç ve iğrenç ötesisiniz.
24 yaşında insanların mantığı yerine oturduğu için mutlaka yanında birisi oluyor bence ya arayışa gerek yok özellikle bayanlar :) en azından benm bakış açım bu
En İyi Cevaplar