Yalnız Kaldığında Aklına Geleni Değil, Hiç Aklından Çıkmayanı Seveceksin!

Herkese merhaba🙋🏼,

Bu bencede neden seveceksek yalnız kaldığımızda aklımıza geleni değil, aklımızdan çıkmayanı sevmemiz gerektiğini anlatacağım. Umarım severek okursunuz.

Kimsenin duygularıyla oynamaya gerek yok

Yalnız Kaldığında Aklına Geleni Değil, Hiç Aklından Çıkmayanı Seveceksin!

Yalnız kaldığınızda, ya da aklınızdan çıkmayan kişiyle kavga ettiğinizde konuşup eğlendiğiniz ümit verdiğiniz bir erkekle oynamanıza ne gerek var? Biraz empati yapalım, sevdiğiniz kişi başkasını seviyor ve onla kavga ettiğinde size yürüyor. Bu karaktersizlik değil midir? Karşınızdaki insana ümit veriyorsunuz ama siz aslında başkasını seviyorsunuz.

Aklınızdan çıkmayan kişi ile yalnız kaldığınızda yanınızda olan kişiyi kıyaslayın

Yalnız Kaldığında Aklına Geleni Değil, Hiç Aklından Çıkmayanı Seveceksin!

Kıyaslamak dediğim yanlış anlaşımasın,belki yalnız olduğunuzda kullandığınız yedek şahıs sizi daha çok seviyor ama iyice kimi sevdiğinizi düşünün ve kalbinizi dinleyin. Eğer siz sizi üzsede aklınızdan çıkmayanı seviyorsanız sadece onla muhattap olun. Kimseye ümit verip kullanmaya gerek yok.

Döneceğiniz kişi yine aklınızdan çıkmayan olacak

Yalnız Kaldığında Aklına Geleni Değil, Hiç Aklından Çıkmayanı Seveceksin!

Her halikarda yine ona döneceksiniz çünkü siz onu seviyorsunuz. Benden beklemeye bilirsiniz ama kısa bir örnek vereyim, onu unutmaya çalışıp başka bir erkekle sohbet ettim sevdiğim kişi bana göre dünyanın en yakışıklı erkeği olduğu için insanlar onu ne kadar övsede o çok daha iyi olsa da onu red edip yine aklımdan çıkmayana döndüm. Çünkü aklınızdan çıkmayan birini kolay kolay unutamazsınız. Bırakın kalsın aklınızda :) . Tek bir kişiyi sevin bir kalpte iki olmaz .

Onunla vakit geçirmekten daha güzel bir şey olamaz!
Yalnız Kaldığında Aklına Geleni Değil, Hiç Aklından Çıkmayanı Seveceksin!

Sevdiğin kişi ile vakit geçirmekten daha güzel ne olabilir? Onunla konuşurken her daim yüzünüzde gülücükler açar.

“Seveceksen yalnız kaldığında aklına geleni değil,

Hiç aklından çıkmayanı seveceksin! ”

Yalnız Kaldığında Aklına Geleni Değil, Hiç Aklından Çıkmayanı Seveceksin!
Cevapla