AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
100Cevap
Aslında bu bencenin başlığı şu; Marjinal görünmeye çalışan kızın, mühendisleri çok zeki görme sebepleri...
Sen hiç Mühendislik fakültesinin önünden geçtin mi? Özellikle makine mühendisliği...
Sapso değil :)) sapyoseksuel (sapiosexual)
😊😊
Talep sözde çok fazla.
mühendisim ben hani nerdeler? nerdesiniz kızlar? para var ev var araba var iş var tip var ama tık yok :D
Senin gibi her erkek aynı yok hepsini tanıdım ama pahalıya mal oldu diyen bir kızdan da bu beklenir zaten.
Cok hoş ve ozgun bir bakış açısı olmuş. yorumlar ise muhendisligi cekemeyenler ve ben muhendisim egosu kasanlarla dolmuş. bu da burdaki insanlarin çapını belli ediyor tabi.
Her ne kadar zekasını, fiziğini çekici buluyorum deseniz de parayı gördüğünüz zaman en aptal insanı Einstein, en çirkin adamı Brad olarak görüyorsunuz.
zeki erkekler sivilceli olur 😀 ve sonunda yine serseri adamın kollarına koşarsınız
mühendis olarak bu paylaşım adına çok mutlu oldum teşekkürler :)
vay be!
mühendis olacağım gelecekte ve demek ki zekaya aşık olan kızlar beni bulacak ha!
bu süper bence!
en azından paraya bakmıyorlardır...
Yok artik... bisey derdimde neyse bu devirde para olsun okumak kolay
baby goruyomusun bu tarz şeyler sadece bende yokmus.:) @AutoCad2007
Bilmiyorum baybim biz daha bu dediklerinin faydasini hiç goremedik :D seni ks de gormek cok guzel
seni de babybim whatsapa giremıyrm ıkı gundur yollarını gozluyrm yahu :)
Ben de sana wp yazmistim az once bende evde degilim hsonu telegon zor guc cekiyor bir nokta buldum yazdim. şimdi.
Ulasamadigin icin guzel geliyor bence 😂 Neyse ki muh. Ordusu seni karsilayacaktir birazdan😂
Bende ekonomik olarak önünümüz kapalı diyecektim.
Değinmiş sin sağolasın.
Mühendisler bu devrin filozoflarıdır
sen adamsın kardeşim dürüstsün en azından benim kuzenimde mühendis 4 yıldır işsiz ama senin gibi seviyo mesleğini para kazanamasamdaseviyorum dediğin için kardeşim
Resmi olarak 2 yıldır muhendisim :D
Hayırlı olsun
Yani diyor ki bak ben mühendisim aghssh
Güzel bence olmuş
Beni çok seksi gördüğün için teşekkür ederim...😏
Ama profil resmin pek seksi gelmedi o kulağındaki şeye baktıkça gülüyom haha
harbi yapmayın şu köpekli suratları artık yav kızda da erkekte de yapmaktan gına geldi hadi kızlar şirin çocuksu görünmek için yapıyor erkekler neyine yapıyor
Humboldt Üniversitesinde Psikoloji Master yaptım. Hiç öpmiyiiim :D Eline sağlık güzel bence :D
Beni anlayan biri <3 <3 Mühendissiz bir hayat düşünemiyorum
Umarım su ürünleri mühendislerini bu kategoriye sokmuyorsundur. Eğer sokuyorsan beni çıkar 😁
Sapyoseksüel kızların genelde çirkin olması kaynaklı durum.
güzel para kazanamadıktan sonra önemi yok mühendis olmanın
Mesleğe duyduğun ilgiden kaynaklanıyor. Kisilerle bir ilgisi yok
Geçmişte bende zeki insanlara hayranlık duyardım ama aşk bu diil
zekayı belirleme kriterinin mühendisler olması değişik. tam bir safseksüel mişsin :)
ah be yavrucuğum. bu ülkede mühendislik 0. Mühendislerin yüzde 90 nıda egodan düşünemiyorlar. sen neyin hayalindeysen kurtul...
Yanlış anlama ama artık mühendisler öyle zeki falan olmuyor ancak yüksek puanlı olanlar için bu dediklerin geçerli olabilir
çözüm adamıyız ya. aldığımız eğitim problem çözmek üzerine. e bu aldığın eğitim yaşam tarzına yansıdığı için her konuda sorun çözüyorsun :)
dgs yi kazandigim halde gitmedim gitseydim kesin mühendistim 😃
"Sonuçta mühendislik fakültesinden çıkmış adam nefes alsın yeter diyor "
😂🤣
Üniversitede mecburi mühendislerin derslerinden alacağımı öğrendim. Daha kötü ne olabilir ki?
Turk kizlarina aslinda nefes alsin yeter ayrica zenginlik ve kariyer budalasi olmuslar coklari maalesef :(
KASLI erkekler hakkında bir düşüncen varsa birde beni gör bebeğim
mühendislik kazanmak eskisi gibi zor değil. Yani o kadar da zeki değil artık mühendisler
Evet ama tıpın kotuyse oda para etmıyo makına muhendısıyım ama ne var elde sıfır evet guzel para kazanıyorum hersey guzel ama sonuc tip yok onu nasıl yapıcaz
Kasli kollardan, uzun boydan ya da erkekler icin buyuk gogusten iri kalcadan hoslanmaya benzemez sapyoseksuelizm. Muhendisler de iyidir bu arada
İste sırf bu yüzden ciddi ilişkilerden uzak duruyoruz
Bende sapyoseksuelim galiba dbsjjdsjsj
Bilmek yapmak değildir
Turkiyede muhendislerin hali ortada. Al hepsi senin olsun yaw 😂
Gururlandım biraz :P :P
mühendislik eskidendi şimdi hiç anlamı yok gibi
ahahhahaha saçmalığa bak😁
En seksi mühendisler biz Makina Mühendisleridir. !
Hepsi senin kadar yakisikliysa dediginde dogruluk payi var demektir 😂
@burcu3298 tatlı mısın sen : )
senin kadar degil jkjkhnk 😂
@burcu3298 beni güzel sözlerle tavlayamazsın. Para ya da hediyeyi tercih ederim : )
😂😂 ama benim sadece gonlum zengin
@burcu3298 hımmm o da güzel
😂😂
sapyoseksüel kızlar selam :D :D adfsfs
Bende nedense hemşireleri öyle görüyorum.
neden bu kadar mühendis meslek taşlarım yanlız?
Sen hiç makinacı abazalara rastlamadın herhalde..
Teşekkürler paylaşım için 😊
Ya kardeşim ne kinliymişssiniz bize
Bir mühendis olarak gururum okşandı :)
Ne demiş napolyon money money money 😂😂
cr7 =) topçu bey dünyada almadığı şey kalmadı
Mühendislik her daim en iyisi = ))
Mühendisleri sevin 😃
mühendis adı sadece mühendis sonuç sıfır
yatak mühendisiyim en iyi ben yatarım
zamanında okuyamadık :/
ben mühendis adayıyım :D :D
Lanat olsun cok zekiler biz neyiz peki 🤔🤔🤔
Herkes seksi bence
Ha demek bu yüzden... xD