Kadınlar Ayrıldıktan Sonra "İyiyim Der" Anlamaları Zaman Alır

Aşkın tatlı bir yanı olduğu kadar, acı bir yanıda var. Herkesin, acısını yaşama şekli farklıdır. Duyguları yoğun biriyseniz, yaşadıklarınız anlamsız bir hal alır. Peki bu durumlar neler?


Kadınlar Ayrıldıktan Sonra

Zaman Durur


Yaşanan olaylar karşısında, alışkanlıklarınız değişiyor. Ama onunla yaşadıklarınız, hala aynı kalıyor. Zaman onun olduğu kısımda duruyor, sanki hiç gitmemiş gibi. Hala onun sizi aramasını beklemek gibi.

Kadınlar Ayrıldıktan Sonra "İyiyim Der" Anlamaları Zaman Alır


Herşey Sıradan Oluyor


Zaman geçtikçe, onun yokluğuna alışıyorsunuz. Onunla yaşadığınız her olay, aynı tadı vermiyor ve sıradan oluyor.

Kadınlar Ayrıldıktan Sonra "İyiyim Der" Anlamaları Zaman Alır


İyiyim Diyorsunuz


Artık onun olmadığını biliyor ve ümidiniz bitiyor. Kendinizi teselli etmeye başlıyorsunuz. Onsuzda olabileceğinizi, biliyorsunuz. Normal yaşantınıza dönme çabalarınız başlıyor. Kendinizce, bunuda başarıyorsunuz.

Kadınlar Ayrıldıktan Sonra "İyiyim Der" Anlamaları Zaman Alır


Ve Anlıyorsunuz


Zamanın geçmesiyle, yaşadıklarınızın olgunluğu üstünüzde oluyor. Anlıyorsunuz ki, elinizde kalan sadece kalp kırıklığı ve zaman kaybı. İşte asıl o zaman düşüyorsunuz.



#minnnak :)

Kadınlar Ayrıldıktan Sonra "İyiyim Der" Anlamaları Zaman Alır
Cevapla