Merhaba,
Yanlış kişiye aşık oldunuz bayım üzgünüm?

Olurken bana mı sordunuz, kendinizi düşünerek bencil olmamalısınız, karşınızdaki kişinin duygularına da saygı duymalısınız bayım.
O'nun kalbinin başkası için attığını bile bile o kalbe girme isteğiniz nedir anlamış değilim bayım?
Siz nasıl bir kalbe sahipsiniz, bence sizin kalbiniz falan yok bayım! Sizi sevmediğimi dile getirmem sizin için beni dünyanın en kötü insanı kılıyor biliyorum. İşin hep ters tarafından bakıyorsunuz bayım ben sizi kandırsaydım şu an da kandırıyor olurdum dedim ya ben hep dobralığım'dan kaybettim ama siz bunu anlayamazsınız çünkü siz sadece kendinizi düşünecek kadar bencil'siniz. Ben sizi sevmiyorum dedim, siz seviyorum anladınız oysa ki gözlerimden belliydi onu ne kadar çok sevdiğim. Kimi sevdiğimin de bir önemi yoktu değil mi bayım kimi severse sevsin sadece benim olsun işte siz bu yüzden bencil siniz bayım.
Yanlış bir kalbe misafir olduysan eğer kalmayı değil kalkmayı bileceksin!
Kalbimin tahtı olmuş adamın yerine oturacağınızı mı sandınız bayım? Sizin bana aşık olduğunuz gün nasıl bir erkek olduğunuzu kanıtlıyor; Prens prensesten ayrılır, prenses çok ağlar yokluğunun iki gecesi hiç susmadan ağlar ve o iki gece arkadaşı gibi gördüğü kişiyle zaman geçirir ve dost gibi gördüğü kişi fırsattan istifade duygularını dile getirir.. "Kara Kedi" Sonra bir cevapsız arama prens arar.. 
Gidin artık bayım beklemenizin hiç bir anlamı yok sizin için üzgünüm bayım.

Sözlerim size ağır mı geldi? Kalbinizi mi kırdım afedersiniz bayım.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar