aslında zor gibi görünen kolay bir şey diyebiliriz...
anlaşmak mesela..
ortak bir konu bulup sabahlara kadar konuşmak ve mümkün olduğunca çok fazla espiri yapmak..
saygı...
o bir kadın ve ona saygı duymalısın mesela otobüste yol vermek ya da bir yere girerken yanındaki bayanın önce girmesini sağlamak :D
doğallık..
neysen o olabilirsin mesela ama vur diyince öldürmek değil hani bir dozu vardır onu bende bilmiyorum arada kaçıyo işte :D
ilgi...
ne çok ilgi nede az :D mesela ben arkadaşımı görünce çok güzel olmuşsun felan diyorum ya da kantinde çay ısmarlıyorum konuşurken gözlerinin içine bakıyorum ve kendime bakıyorum :D
süprizler...
mesela beklenmedik anda bir çiçek olablir ... ben bu konuda hafta sonu sinemaya götürmeyi düşündüm güzel bir romantik filmdi ve gittik çok ta beğendi ama çok ağladı işte
güvenmek...
bence bu her iki taraf içinde gerek.. ne kıskançlıklarla boğacaksın nede çok bırakacaksın sosyal medya ortak olablir tamam hatta kapatın ama telefon kurcalamak biraz kötü :/

mesela bunu yapmayı çok isterim :D :D

buda güzel bir şey :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Elinize sağlık, beğendim :)
Sağol
Rica ederim
Beni kimse anlayamaz
anlar dert etme :D