Kadınların anlamanın yolları nedir?

aslında zor gibi görünen kolay bir şey diyebiliriz...


anlaşmak mesela..


ortak bir konu bulup sabahlara kadar konuşmak ve mümkün olduğunca çok fazla espiri yapmak..


saygı...


o bir kadın ve ona saygı duymalısın mesela otobüste yol vermek ya da bir yere girerken yanındaki bayanın önce girmesini sağlamak :D


doğallık..


neysen o olabilirsin mesela ama vur diyince öldürmek değil hani bir dozu vardır onu bende bilmiyorum arada kaçıyo işte :D


ilgi...


ne çok ilgi nede az :D mesela ben arkadaşımı görünce çok güzel olmuşsun felan diyorum ya da kantinde çay ısmarlıyorum konuşurken gözlerinin içine bakıyorum ve kendime bakıyorum :D


süprizler...


mesela beklenmedik anda bir çiçek olablir ... ben bu konuda hafta sonu sinemaya götürmeyi düşündüm güzel bir romantik filmdi ve gittik çok ta beğendi ama çok ağladı işte


güvenmek...


bence bu her iki taraf içinde gerek.. ne kıskançlıklarla boğacaksın nede çok bırakacaksın sosyal medya ortak olablir tamam hatta kapatın ama telefon kurcalamak biraz kötü :/



kadınların anlamanın yolları nedir?




mesela bunu yapmayı çok isterim :D :D



Kadınların anlamanın yolları nedir?



buda güzel bir şey :D







Kadınların anlamanın yolları nedir?
Cevapla