Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!

Sevgiliniz ya da değil, platonik seviyorsunuz veya karşılıklı herneyse konumuz tam olarak bu!


Erkeğe hak ettiğinden fazla değer vermek onun kafasında ''Nasıl olsa garanti'' cümlesi oluşturur.


Bu bencemdeki amacım erkekleri küçüksemek asla değil inanın tapılası erkekler de olabilir kızların hayatında fakat ben sadece üstüne alınması gerekenlere söylüyorum.


Kızlar hiçbir erkeğe hakettiğinden fazla değer vermeyin!


Platonik seven kızlar için erkeklerin düşünceleri:


1-)Bu erkekler genellikle bu kızları reddederler kimisi küçümser kendini birşey sanar kimisi de kırmadan reddeder ama içinde ''lanet olsun bu kadar çok mu yakışıklıyım ben ya'' düşüncesi oluşur.

Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!


2-)Bazıları ise biri gelir biri gider havasındadır. O kız onu seviyor diye tüm kızlar seviyor zanneder. Bu erkekler genel anlamda yakışıklı olurlar.

Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!


3-)Bazıları ise bu kızları cinsel manada kullanabilirler. Sevmezler,aşk,duygu,hoşlantı hissetmezler fakat kız güzel alımlı ise kullanmak isteyebilirler belki sonradan aşık olabilirim düşüncesine de kapılırlar ama genel amaç bayanın dış görünüşüdür.

Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!


Platonik seven kızların düşünceleri (Platonik olarak seven taraf)


1-)O erkeğin dünyada kainatta tek olduğunu düşünür bu kızlar.Onlara tek önerim bu düşünceden sıyrılmaları ve gözlerini başka taraflara açmaları. Dünyanın sonu değil sen kendine değer vereni sevmelisin.

Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!


2-)Bu kızlar genellikle o erkekle ilgili hayaller kurar. Sevgili olduklarını, evliliği, geleceklerini, yapacaklarını planlar. Ama erkeğin bundan tabii ki de haberi olmaz. Ama şunu da demeli ki Allah olmayacak hayaller asla kurdurmaz çok hayal kuruyorsan onunla ilgili mutlaka gerçeklik payı vardır (yaşadım biliyorum).

Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!


3-)Bazı kızlar bu plotonik sevdiği erkeklerden karşılık bulurlar konuşurlar,sohbet ederler, zaman bile geçirirler ama açılamazlar. Halbuki erkeğin de gönlü vardır ama iki tarafta çekiniyordur. İlk adımı atmak her zaman için artıdır bunu unutmayın. Bu ilişkinin başlamasını siz sağlayın.

Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!


Unutma ki sevmek suç değildir olamaz da. Aşık olduğun kişi bekar olsa da olmasa da, yaşı büyük olsa da küçük olsa da, mesleği parası olsa da olmasa da bunlar sadece bahanelerdir. Seven bir kalp istediğini ister. Unutamaz. Sevdiklerinize sahip çıkın ama en çokta sizi sevene sahip çıkın. Onları kaybetmeyin. Emin olun ki gelecekte çok mutlu olacaksınız. Ve hiçbir erkeğe/kadına/insana hak etmediği kadar değer vermeyin. Hele nankörse aman aman diyeyim.


Sevmeniz sevilmeniz dileğiyle,

Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!

Kızlar Hiçbir Erkeğe Hak Ettiğinden Fazla Değer Vermeyin!
Cevapla