Sevip Seviliyorsanız Sahip Çıkma Vakti Gelmedi mi?

Hiç bu kadar zorlanmamıştık... Belki de zor olandı bizim sevgimiz. Belki de bu yüzden en güzeliydi.


Çok mutluyduk, beraber saçmalayıp beraber gülüyorduk. Kimi zamanda beraber gözlerimiz doluyordu. Ama ağlayamıyorduk; üzümemek için.


Biz gelmiş geçmiş en huzurlu, mutlu, sadakat dolu, kalbi aşkla dolu çift olabilirdik.
Sevip seviliyorsaniz sahip çıkma vakti gelmedi mi..


Kıydılar işte bize, sonunda başardılar. Böyle bir sevdayı paramparça ediyorlar. Kalbimizi söküp çıkartıyorlar. Canımız yanıyor çünkü biz hiç böyle sevmemiştik.


Ne vardı sanki Türk Kürt ayrımı yapılmasıydı!


Bize yazık değil mi? Biz mi seçtik hayatımızı? Önce seversin sonra acıta acıta bırakmak zorunda kalırsın işte böyle. Artık hiçbir hayale kucak açamayacak kadar yorgunum!


Seviliyorsanız çok şanslısınız ve bir de aile fertleri onaylamışsa bu ilişkiyi çok daha şanslısınız. Birbirinizin değeri kıymetini bilin. Sevdiğinizin elini sımsıkı tutun ve asla bırakmayın!


Allah a Emanet Olun...

Sevip Seviliyorsanız Sahip Çıkma Vakti Gelmedi mi?
Cevapla