Bence kızlar erkeklere haddinden fazla güvenmemeli ve bu kesin evleneceğim adam dememeli, onlarla yakınlaşmamalı. Hayatım boyunca yaşanmış en büyük deneyimim bu. Bir erkeğin bir bir anda isteyebileceği her şeye sahibim ama çok safmışım. Kızlar sizde yanılmayın!

İlklere önem veren birisiydim
ilk öpücüğüm evleneceğim kişiyle olsun isterdim hep ama ilk öpücüğümü alan kişi hayatımdaki tüm güzelikleri de aldı. Safın tekiydim cinsel ilişki nasıldı onu da bilmiyormuşum hiç anlamadan bakireliğimi kaybettim bir anlık boşluktu. O benim ilk öptüğüm erkekti. Çok kötü günler geçirdim bana yapmadığı kalmadı o kadar şeyi çektikten sonra bana deliler gibi aşık olmuştu ama ben tükenmiş ve ona karşı hissizleşmiştim. İşte bu yüzden kızlar ilişki ne demek öpmeyin bile ya bence yaklaşmanız bile devamını bir anda anlamadan getirebilir.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar