Bu bencemde erkeklerin kızlar yaptığında hoşlarına gitmeyen birkaç durumu anlatacağım.
1-) Erkekler genel olarak kendi geçmişleri ile gurur duyarlar
Anlatmaktan da çekinmezler. Ama söz konusu bir kadının geçmişi olduğunda, hiçbir erkek bunu dinlemek istemez. Zaten siz de paylaşmaya hevesli değilsinizdir ama tuzak soru olarak sorarlarsa da kanmayın. Görüştüğünüz erkek sayısı 1 de olsa 100 de olsa farketmez. Bu bilgiyi kendinize saklayın.
Şöyle söyleyeyim bir mağazaya gittiniz ve tezgahtar size elbisenizi getirdi. Siz giymeden önce o kıyafeti giyen kişi sayısından bahsetmesini ister misiniz? Aynen öyle.
2-) Erkekler doğallıktan hoşlanır
Her ne kadar dergilerde gördükleri mankenleri beğenseler de konu karşısındaki kız olduğunda doğal olmasını ister. Bu yüzden kuaföre gittiğinizde 'şu .....bakımı yaptırdım iyüzüm bebek gibi oldu' diye anlatmayın. Kozmetik işlerinden anlamadıkları için sizin de bu bakımı niye yaptırdığını asla anlamayacak ve hak vermeyeceklerdir.
3-) Pahalı bir şey aldığınızda veya bolca alışveriş yaptığınızda bunu onlarla paylaşmayın.
Erkekler sonuç odaklı düşündüğü inin 'ne aldığınız değil' 'ne kadar fiyata aldığınız' önemli olacaktır. Çok fiyat çıkması da yalnızca sizi onun gözünde müsrif bir kadın olarak gösterir.
4) İstediğiniz gibi yemek yiyin
Pek çok kadının ant içtiği 'karşı cinsin yanında salatadan başka bir şey yemem.' kuralını takmayın. Hem o kadınlar bu fikri nereden edindiler onu da bilmiyorum. Sanki bir adam arkadaşına, 'Oğlum kız çok çirkindi ama o marulu öyle güzel yedi ki, ona aşık olmak zorunaydım.' dıyecekmiş gibi.
İşte bir acı gerçek daha. Kimse bir iskelete sarılmak istemez. Ve akşam yemeğinde havuş yiyip su içtiğinizde sandıkları aksine çekici olmazlar.
Bir adam sizden hoşlanıyorsa, hoşlanıyordur. Önünde koca bir dilim pizza yemenizbunu değiştirmeyecektir. Hoşlanmıyorsa da isterseniz tarlalardaki bütün yeşillikleri mideye indirin, sizden yine de hoşlanmayacaktır. Ciddi söylüyorum, inanın bana.
Yazığım konularda elbet istisnalar vardır. Okuduğunuz için teşekkürler.
Kızların Erkekler ile Konuşurken Yapmaması Gerekenler
aynen katılıyorum emeğine sağlık :) bir ara buluştuğumuzda gözlemeyi çatal bıçakla yemek için cebelleşiyordum gülüp elinle yesene kibarlık yapmana gerek yok demişti o günden sonra Allah ne verdiyse :D
Bir kız ara ara yazıyorsa sizi yedekte bekletiyordur Bir kız sürekli yazıyorsa hastadır Bir kız arkadaşının yanında yazıyorsa mesaj atıyorsa o bordo berelidir
Benzetmen çok eğreti durmuş öncelikle bir kadın olarak bunu hiç beğenmedim. Ne demek kadını giysiye, giyilmiş, kullanılmış bir mala benzetmek? Ve bende erkeğin geçmişini bilmek istemem, kaç kadınla yattığıyla değil, kaç yetimi doyurduğuyla gurur duysun.
Seni seviyorum ama bu benceni beğenmedim, senin boyunu biraz aşmış, daha 18 yaşındasın senden aşk meşk değil toplumsal olaylar bencesi görmeyi isterim.
Valla haklı yapın ama anlatmayın. Harbiden kendi adıma söyleyeyim anlatmayın dediği herşeyde haklı. Geçmiş hariç bilelim ki yolumuza bakmamız gerekiyorsa ses etmeden çıkıp gidelim.
İlk madde en önemlisi ama erkek kadin ayirt etmemek gerek, kimse 2. Elden hoslanmaz kadinlarda, erkeklerde. Keske cam fanusta büyüseydi de onu ilk ben görseydim, düşüncesi hepimiz icin gecerlidir. Gercek aşkı tadanlara, sevgilerle.
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Maşallah erkekler hakkında çatır çatır bence yazıyorsunuz anlamıyorum sizi arada erkek olup erkek zevklerini mi anlıyorsunuz ayrıca çok genelleme yapıyorsunuz
En İyi Cevaplar