AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Ne kadar da çirkin şöyle böyle dense bile yine de erkek güzellik arar yine de kadın yakışıklılık arar.. Net..
delikanlı adamın karısı çirkin olur diye bir laf vardır
sen uydurmuş olabilir misin :)
ben uydurmadım
çirkin her zaman kaybeder. güzel güzelliği ile kazanır
o sizce
çirkin olursan anlarsın birgün
küçükken çok çirkinse büyüyünce çok güzel olucak demektir. Her zaman geleceğe yatırım yapmak lazım :)
garantisi var mı
Aciklamalar cuk oturmus :) bakilma taciz edilme derdi de olmaz. Ohh ne rahat ne guzel biseymis cirkin olmak
aynen öyle
Çirkinlerin kendini avutma temsili. Diycem ama onların kendini avutmaya ihtiyaçları yok çirkin olmayı kimse istemez kişi ne kadar çirkin olursa olsun üzülmemeli beterin beteri var
Allah kusursuz yaratır ama gözler çirkin görür.
Vayyy 👏👏 evet
Helal..
Demek ki "allah"iniz gözleri kusurlu "yaratmış"
@Almıla97 Gözleri ve beyni yaratır kullanması sana kalmış.
Doğru👏
Peki allahsz seni kim yaratmış bizi Yaradan beyin vermiş seni yaratan orayı es geçmiş 😂😂
@eesin kime dedin?
güzel bir yorum bence de öyle
Çirkin olduğumu düşünmüyorum ama avantajları olduğu kesin. Üzülmeyin kızlar.
hayır öyleyim diye demiyorum da ne saçma bir bence. bir insanda kıskanılan tek şey dış güzellik mi de çirkin olunca nazara da gelmeyesin kıskanılmayasın da
bardağın dolu tarafından bakmak...
Sırf şu kızı anasayfada görüp durmamak için görüş yazıyorum: çok güzel yazı olmuş
beni mi betty mi :)
sansizlik gibi gorunebilir ama bence dunyanin en sanslilari 😊
1. Madde ahahahha sevgilim bak bir oku😂😂 @AğaçKakanWoody
ama sen cirkin degilsin ki askım hem için hem dışın güzel :)
Su ugly bettynin altyazili bolumlerinin oldugu bir site var mi bulamiyorum. Yine aklima geldi. Bulan varsa link atabilir mi?
Bencen guzel bu arada
Huyumuz çirkin olmasın efenim. Gerisi boş 😌😌😌
Katılıyorum
çirkinler ya kardeş ya da cinsel obje olarak görünür erkekler yanında gezdirmek istemez
net bır sekılde soyleyebılırım kı , muhabbetlerı çok tatlıdır
emeğe saygı
Çirkin kızlarla ancak arkadaş olurum. Ayrıca, Türkiyede bakire kalan azınlıklar genelikle çirkindir bu yüzden çirkinle evlenmektense, diğer ülkelerde bakire ararım daha iyi.
Öyleyse bir gün bana da birisi gerçekten aşık olacak.
emeğine sağlık 😊 görsellerde kullandığın dizi/filmin adı ne?
ugly betty.
Allah'ın çirkin diye yargılıyor insan sanki ondan daha iyisini yapabilecekmiş gibi
Burdan güzel kızlara sesleniyorum kendinizi çok şanslı sanmayın biz daha şanslıyız :D
Çirkin kız yoktur güzelliği göremeyen gözler vardır
Güzel bakımlı olmak zorundayım çünkü beni istemezler
Biraz eksik gibi ama hepsi doğru. Eline sağlık:)
teşekkür ederim
çirkin olunca seni yüzünle gözünle değil, sözünle hatırlıyorlar. çirkin olmanın tek iyi tarafı bu.
Ülkemizde eşeğe bile tecavüz ediliyorken sizce güzel kız çirkin kız ayrımı yapanmı var?
Çok güzel ya :D teşekkürler :D rahatladim bak nazara gelmiycem :D
En önemlisi tecavüze uğramazlar. Nefes alsa yeter felsefeside bir yere kadar
en iyi avantajı çevrende yavşıycak erkek olmamasıdır.
Katılıyorum sonuna kadar. Eline sağlık
Teşekkür ederim :)
Avuntu hissettim. :/
- Emeğine Sağlık -
Teşekkür ederim:)
iş hayatında katılıyorum :D
Eğlence için yazsam da aslında gerçekler bunlar :)
Eline sağlık güzel olmuş. 😃
Teşekkür ederim:)
Heralde çirkin olduğun için böyle bir bence yazdın... Tecrübe konuşuyor
İç güzelliği her zaman ön planda zaten :)
Hadi canım :) inanmam :)
kapalı eş hayalim vardır benim.
kızıl saçlı da sevgili istedim hep.
dışını napayım yaşlanınca bana saygısı, sevgisi içinde ki merhameti lazım :)
Mantıklı olmuş ellerine saglık :))
Teşekkür ederim :)
Okumadim bence sacmalik.. siz insanlari boyle siniflandirdiginiz surecede bu sacmalik devam edecek
Bir insan okumadığı bir şeye nasıl çirkin ya da güzel der, ben muhattap olmam zaten
Kimse kendini boyle kandirmasin kim guzel gorunmek istemez ki? Gecenlerde sitede kizin biri cocuklar bile cirkin oldugumu soyluyor diyordu bu yuzden intihar etmeyi dusunenler var sende gelmis dalga gecer gibi bu avantajdir diyorsun
bardağın dolu tarafından bakmayı öğrnmediği ve senin gibiler buna izin vermediği için umutsuz o kız. Bu yazıyı okuyan kişiler olumlu sonuçlar çıkardı. Bakın okuyan diyorum dikkat edin.
Güzel kadınlar yanlızdır. ilişkileri genelde kısa sürer çünkü ne kaprisleri ne tripleri çekilmez ayrıca merhameti yoktur.
Yani ama güzel olmanın avantajı daha çok sanki
çok kez örnekledim bu bardağın ne tarafından baktığımıza bağlı bir durum
Yani? Dolu boş?
Hep derim çirkin şansım olsun diye :)
ben de derim :)
olur gider be
Bu kız cirkin mi simdi
güzel mi
Bence guzel
Allah çirkin bahtı versin :)
amin :)
çirkin kelimesi çirkinden daha çirkin bence
Cirkin olup cirkin sansim olsun istiyorun
Güzel olup çirkin şansı ister insan:)
Sana daha önce güzelsin diyen oldu mu?
Bukadar iyi bildiğine göre sende bu gruptansın galiba
evet bu gruptayım ama resimdeki sensen senden güzelim :) şaka bir yana eğlence olsun dedim.
Benden güzelmiş kandır kendini
neden sataşıyorsun sürekli
Bence diyen her sakanin altinda bir gercek yatar ve papatya ne egoist bir kizsin sen
@Gorunmezgezegen hadi ama ne egoistliğimi gördünüz
özellikle 1. yazı süperdi gerçekten...
Teşekkür ederim
"Güzellik geçicidir derler ya hep, işte o söz burada anlam kazanıyor."
vay beee :')
Sonuna kadar katılıyorum iyi bir bence olmuş.
Teşekkür ederim:)
çirkinliğin de bir sınırı olmalı bence :)
:) :)
Cirkinim ama yinede şansım yok
Estağfurullah
Sonunda buldum bir benceni, güzelmiş evet. :)
Ne kadar azimlisin :) Teşekkür ederim:)
Rica ederim, daha fazla yazmalısın takip edicem artık bencelerini.
Cok sansliyim biliyorum :)
tövbe yarabbim :)
😄😄
güzel. ellerine sağlık :)
teşekkür ederim :)
Çirkinim ama hiçbiri yok😒
@AZGINBOĞA233 sen Çok yaşa bence insanlara böyle diyemessin anladınmı haddini bil yoksa gelir oraya ağzını ben kapatırım terbiyeni takın !!!
o çok yaşa değil Çok yaşa olacak
Bu da güzel diyelim diye bekliyor, iyisin iyi:)
Fotodaki kız ortalama çirkin değil
çirkin betty diyorlar :)
Ama koca bulmakta zorlanırlar epey...
Keşke ugly Betty kadar bir çirkin şansımız olsa 😔
yarısı da olur:)
Aynen 😁
4. ye pek katılmıyorum
Sağlık olsun, hangisine katılıyorsunuz peki:)
1 kesin olabilir
2 bence 4. secenek gibidir yani güzel bikızın cevresi bence daha geniş oılabilir iş hayatında aklını kullanırsa kimseye yüz vermeden ilerler sürekli
3 nazarı bilemem :D
peki
ilginc ve guzel bir bakis acisi
teşekkür ederim :)
Güzel paylaşım, aferin..
Teşekkürler
Güzel olmuş. ellerine sağlık
Teşekkür ederim:)