Erkekler, gözlerinizi kapatıp bir kızınız olduğunu ve sizinle tıpatıp biriyle beraber olduğunu düşünün. Gülümsediniz mi? Hayır. O zaman değişin! Bazılarınız "ya kızım olmazsa" diye saçmalayabilir. Ciddi olun biraz.
İlişkilerde erkek tarafını anlamakta zorlanıyorum.
Ne demek istedikleri, ne istedikleri gayet düz. Ama nasıl biri olduklarını anlamak için bir kaç işaretten bahsedeceğim.
- Seviştikten sonra geceyi beraber geçirmek yerine kalkıp giden "erkek" olabilecek en kötü "erkektir"
- "Birlikte uyumayı sevmiyorum" diyen erkek için kadınlar birer nesnedir.
- Egosu çok ön plandaysa ve çok kolay inciniyorsa, hala şımarık bir oğlan çocuğudur.
- Çamaşırlarını, evini hala annesine ya da size temizlettiriyorsa, anasının küçük oğlan çocuğudur. Erkek adam, çamaşırını da yıkar, ütüsünü de yapar, bulaşığını da yıkar, evini de kendi temizler. Kimse arkasından pisliğini dağınıklığını toplamaz.
- Sizinle iletişim kuramıyorsa, ikiniz yalnız kaldığınızda konuşacak bişeyler bulamıyorsanız liseli bile olamaz.
- Bir işte dikiş tutturamıyor habire işten çıkıp başka işe giriyorsa, aynı şeyi size de uygulayabilir.
- Kibir.. yetişkinliğe ulaşamamış karaktersizlerde olağandır.
- Tüm tartışmalarda ve her sorunda başkalarını suçluyorsa, daha dün annesinin...
- İşe girmek yerine okulda kalmayı tercih ediyorsa, gece kankalarla, oyunlarla sabahlayıp ilk dersine öğlen gidiyordur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar