Arkadaşlarını ekmeye meyilli, daha çok çiftlerle yapılan buluşmalara gönüllü, hafiften satıcı canlı
Kendini tanıyamayangil
Normalde hiç de hoşlanmadığı şeyleri, sevgilisi yapıyor diye alışkanlık edinmeye başlayan canlı modelinden bahsediyorum. Kendine "ben kimim? kimdim ben ya? gibi sorular sorarken bulur kendini ansızın... Normalde hiç dizi izlemediği, hatta dizileri saçma bulduğu halde sırf sevgilisi izliyor diye bütün diziye hakim olan bir canlı düşünün... Artık sevgilisi yokken bile dizi izler hale gelmiştir...
İlişki uzmanı, alemlerin yeni bilirkişisi
Eeee artık bir ilişkisi var, ilişkisi olmayanlara verecek tavsiyeden bol bir şeyi yok... Onlar tavsiye istemese bile içinde tutamaz ki!
Emoji repertuvarı inanılmaz geniş canlı ❤💩
Sevgili yapınca, kıyıda köşede kalmış bütün öpücüklü, kalpli, hayvanlı emojileri keşfetmiştir. Elli mahkum... Artık ilişkinin yüzde ellisi, doğru emojiyi kullanmaktan geçiyor ne de olsa...
Sosyal medyada ilişkisinin ne kadar süper gittiğini, sürekli ispatlamaya çalışan paylaşım manyağı
- "Ruh memesiyiz" bu böyle biline! Like, like, like, like!
"İlişkisi olsa bile kendini kaybetmeyengil" olabilmemiz dileğiyle...
Kimse için kendimi değiştirmem ilişkim varsa arkadaşlarım beklemek zorunda saygı duymak zorunda ancak sevgilim de arkadaşlarımı beklemek ve saygı duymak zorunda ben yeri geldiği zaman arkadaşlarıma da zaman ayırır yeri geldiğinde sevgilime kanıtlayacak bişeyde yok birbirimizi seviyorsak gerisi sadece teferruat
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Yine orijinal bir Bence yazmışsın. Zevkli, ironi içeren, düşündürürken güldüren bir Bence olmuş. Emeğine sağlık. :)
Son da ki. Kırmızı ana kucağı adında bir şey. Onu sütyen yapmak. Akıl almaz ve içine koydukları top gibi bir şey yoksa bu kadar yuvarlak olması hmmmmm. Neyse mutluluklar. Mutlu olana tabi
Bir de eski sevgili var ya sosyal medyayı ölümüne kullanıp; "bak senden sonra da mutluyum ben çok güçlüyüm umrumda değilsin yenisini köpek gibi seviyorum" imajı vermeye çalışıyorlar ya hayattan kopuyorum o an.😂
hiç sevgilim olmadıgı için dogruluna yorum yapamıcam ama cok kısa olmuss
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bak benim sevgilim var diye havaya girenler kendilerini kullandırıyorlar bunun farkında değiller sizi öpen koklayan genellikle evlenmez sizinle kusura bakmayın :D Yazık gençliğinize yazık
En İyi Cevaplar