Efendi Erkekler Neden Hep Kaybeder? Kezban Lafı Nasıl Ortaya Çıktı?

Merhaba,


Bu yazımda biraz bu konular hakkında konuşmak istiyorum. Erkeklerin efendi ve kızların kezban olması bir günde olan bir şey değil arkadaşlar. Bunların oluşmasında coğrafi, kültürel etkilerin önemi çok büyük.


Efendi Erkekler Neden Hep Kaybeder ? Kezban Lafı Nasıl Ortaya Çıktı ?


Erkekler Neden Efendi Oldu?


Çook çook eskiden (ki hala öyle sayılırız) ataerkil toplum yapısı vardı. Erkek egemen toplum. Erkek avlanır, erkek vahşidir, erkek savaşçıdır, erkek ülkeyi yönetir.


İlk çağlarda savaşmazsan, ölürdün. Hiç kimse karnı acıktıgında mc donalds'a gidemezdi. Avlanmak zorunluydu.


Daha sonraki zamanlarda erkek savaşçıydı. Bkz ; Gladyatörler, Yeniçeriler, Krallar, Beyler.


Günümüze geldiğimiz zaman erkek artık ya beyaz yakalı ya mavi yakalı. Savaşçı ve avcı olmamızı gerektirecek bir durum yok. Artık her şeye para. Ne kadar paran varsa o kadar güçlüsündür.


Bizden önceki nesil, yani annelerimiz, anneannelerimiz 17-20 yaşlarında evlendirildi. Hal böyle olunca pek de erkek seçme şansları yoktu. O yüzden zaman geçtikçe aradığı bütün erkek özelliklerini erkeğe yüklemeye çalıştılar.


''Kıza değer ver, kıza çiçek al, sevdigini söyle, kıskan'' Bunları uygulayan erkek, hiçbir kızı etkileyemedi. Çünkü yanlış olan bir şey vardı. Bu erkek olgun yetiştirildi, 35-40 yaş kafasında yetişti. Oysa 20 yaşında bunları uygulayınca friendzone'a girecegini annesi ya da anneannesi söylememisti ona.


Kadın nesli tarafından büyütülen erkek çocukları pısırık oldu. Savaşçı, avcı özellikleri kayboldu. Oysa kızların bilinçaltında hala savaşçı erkeklerin çekici oldugu algısı vardır. Bu yüzden kaslı erkek gördükleri zaman erirler, bu yüzden ''parfümden ziyade erkeğin testeron kokusunu'' daha çekici bulurlar.


İşte böyledir erkeğin efendi olmasının sebebi. Tabiki bunu değiştirebilmek sizin elinizde. Eğer uyanışa geçerseniz ve efendilikten kurtulursanız yavaş yavaş çevreniz azalacak, sizi artık kolayca kullanamayacaklar, alfa erkek olacaksınız, ve kadınları çekecesiniz. Friendzone sizin için hayal olacak.


Peki Kadınlar Neden Kezban Oldu?


Kızlar da bu coğrafaya doğdukları için ''cinsellik=tabu'' olarak yetiştirildiler. ''Sakın eve geç gelme, evlenmeden ilişkiye girme değerin kalmaz, göster ama elletme, yelkenleri hemen suya indirme''. Sürekli bunlarla büyüyen hanım kızımız, cinsellikten her zaman korktu. Ve bunu bir silah olarak kullanmaya başladı. ''Şöyle böyle yaparsan sana veririm'' ''Beni hak etmen lazım çünkü benim vajinam var'' moduna girmeye başlayarak ''kezban kültürü''nün yayılmasına vesile oldular.


Onlar da böyle yetiştirildi çünkü. Daha sonra da bu kezban ve efendi erkekler çocuklarını öyle yetiştirecek. Bu yüzden kültürlerin ve geleneklerin değişmesi gerçekten zordur. Amerika gibi, Hollanda gibi olmamız gerçekten çok zor. Evet toplum içinde efendi olmayan erkekler ve kezban olmayan kızlar var. Ama bu oran yarı yarıya'dır. Ki genelde cinselliğin asıl tabu olarak görüldügü doğuda bir aile 10-15 çocuk yaparken, batıda 1-2 çocuk yapar aileler. Bu yüzden bu oran %30'a %70'e doğru kaymaktadır.


Buradaki fark şudur ;


Kezban kişisi, cinselliği kullanır. Ya gösterir vermez, erkegin parasını yer. Ya da gösterip verir, erkegin parasını yer. Yani parayla vajinayı takas eder. Onlara göre önemli olan kadın vajinasıdır, erkegin bir önemi yoktur.


Oysa cinsellik iki kişi arasında yasanan karsılıklı bir alış-veriş'tir.


Kezban kızlar son derece gereksiz ve tehlikelidir. Genelde böyle olan kızlar kendilerini geliştirmez. Okusa da çalışmak istemez. Zengin koca bulup gezmek tozmak ve adamın parasını yeme peşindedir. ''Hayatım bana o ayakkabıyı alırsan akşam sana şöyle böyle veririm baak'' derler. Vasıfları yoktur, oksijen israflarıdır.


Mesela avrupalı bir kadın cinselligi kullanamayacagını bilir. Hiçbir amerikalı ya da avrupalı kadın erkeği cinsellikle kandıramaz. Çünkü orada cinsellik yaşı 14-15. Ve bakire tartışmaları yapılmaz. Bu yüzden kadın kendini başka yönlerden geliştirir.


Okuduğunuz için teşekkürler.

Efendi Erkekler Neden Hep Kaybeder? Kezban Lafı Nasıl Ortaya Çıktı?
Cevapla