Sizi Kandırıyorlar! Kızlar, Erkekleri Nasıl Kandırıyor?

Evet, erkekler kandırılıyor ama bunu nasıl anlayacağınızı veya nasıl engelleyeceğinizi yahut nasıl uzak duracağınızı anlatamam. Çünkü ruhunuz bile duymayacaktır. Sözüm kızlara.


İlişkiler başlar, ilişkiler biter. Ve ben size kendi tanımıyla taş zengin erkeklerle olmaya çalışan kızların ilişkiye başlama şeklini söyleyim. Ne yapayım ,ne diyeyim, ne cevap atayım... Planlar, programlar. İşte bu en saf kızımızın düzmeceleri. Biraz daha güzelliği, kültürü ,beklentiyi artırırsanız işin içine yalanlar girmeye başlar. Ve her kız kendi ideal kadın imajıyla ilişkisine girer, erkeğini kapar.


Kızlar, erkekleri kandırıyor. Sizi kandırıyorlar!


Sonra karakteri ortaya çıkmaya başlar. Sadece başlar diyorum, erkekler evlenmeden ve çocuklar kucağa gelmeden gerçek karakteri göremeyeceklerdir ki o zaman bile tamamını gördüğünüze asla inanmam. Ha bu arada;


Bunu okuyan kızlar, istisnalar vardır ve belki siz de o istisnalardansınız. Üzerinize alınmayın, yarası olan gocunur.


Konumuza dönersek; erkeklerde kandırır kadınlarda. Ama biz kadınlar dayak atamadık, sövemedik, küfredemedik, rahat olamadık. Biz bu yüzden entrikayı öğrendik. Bu yüzden kandırma vakaları kadınlarda daha çok.


Sizi Kandırıyorlar! Kızlar, Erkekleri Nasıl Kandırıyor?


Olay şu ki, kısa vadede bu kandırmacalar o kadar güzel işliyor ki. Garip olan şu ki kadınların çoğu kandırdığının farkında bile değil. Gerçekten sevgilisinin yanında olduğu kişi olduğuna inanıyorlar hatta. Ya kız arkadaşlarımla olduğum gibi mi olayım sevgilimle ya? demeyin. Her yerde aynı değilseniz, olduğunuz bir yerde yanlışsınızdır.


Uzun vadede ise, kadın kendine saygısını kaybeder. Asla rolünüzün yüzde yüz hakkını veremezsiniz veya her zaman sizden daha iyi bir oyuncu çıkar. Kaybettiğinizde tamam diyip önünüze bakamazsınız çünkü kendinizi ilişkiye kaptrıp güzel zamanlar geçirmiş değilsinizdir. Emek harcayıp ter döktüğünüz, uğruna fedakarlıklar yaptığınız yatırımınızı kaybetmişsinizdir.


Yıkılırsınız çünkü ortada boşa giden uğraşlar vardır. Gücünüz azalır, bağımlılıklarınız artar. Karakteriniz zayıflar ve ileri seviyede ---karaktersiz--- dediğimiz kişi olursunuz. Bunu yalnız siz bilirsiniz. Ama farkına varmazsınız. Sonra neden sinirliyim? Neden depresyondayım? Neden? Nedenler ortaya çıkar. VS VS VS. Sonunda ahiret inancınız varsa farkında olmadan tonlarca günah işlemiş bir oyuncu,yoksa azcık ömrünüde ne yaptığını bilmeden yaşamış değersiz bir canlı organizma olursunuz.


Sizi Kandırıyorlar! Kızlar, Erkekleri Nasıl Kandırıyor?



Ben diyorum ki kimsenin bizi kabul etmesine gerek yok. Kendimizi sevgililerimizin eski sevgilileri veya arkadaşlarıyla kıyaslamamız gerekmiyor. İlk ilişkimizde ya beni beğenmezseler olmamalı ya da ilk buluşmada. Yaa rezil oldum kelimesi üzüntüyle çıkmamalı ağızlarımızdan. Şifrelerimiz saklanmamalı. Utanarak ilerlememeliyiz. Bizi olduğumuz gibi kimse beğenmiyorsa,biz kendimizi beğenelim.



Erkekler, emin olun bir kadında sahip olabileceğiniz en harika şeylerden biri samimiyet. Bir kızda hoşunuza gitmeyen şeyler görüyorsanız ve kız hoşunuza gitmeyeceğini bildiği halde bunu size söylüyorsa ( umrumda değilsin o yüzden her şeyimi söylüyorum kızları hariç) , o kötü şeyi görmezden gelmeyi düşünün. İçten bir kahkaha, silah olmayan göz yaşları, samimice itiraf edilmiş gerçekler pırlanta değerinde. Bununda taklidini yapıyorlar evet ama size bir ipucu.



Rol yapmayan kız, kendisiyle barışıktır.



Sizi Kandırıyorlar! Kızlar, Erkekleri Nasıl Kandırıyor?


Bu yüzden;


-Çok kıskanç olmaz.Gerek yoktur.


-Sinirlenmez. Hiçbir şeyle derdi yoktur. Her şeyin kendinde bittiğini bilir.


-Güler.


-Senin ve çoğu kişinin iyiliğini ister.


-Fedakarlık ve bencillik çizgisini çok iyi çeker.


Daha sayılabilir ama kısaca bu kızlar 18'de olsa OLGUNDUR.


Kısaca diyorum ki ;


Kendiniz olun ya.


Kendiniz için.

Sizi Kandırıyorlar! Kızlar, Erkekleri Nasıl Kandırıyor?
Cevapla