AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
90Cevap
Güzel Bence ! Özellikle arkadaş ortamına konuyu çekmen iyi olmuş gerçekten de tam noktasına değinmişsin. Tebrikler :)
zaten güzelsin paronayak degilsen erkekler senden vazgeçmez zaten
Valla hiç öyle olmuyor
İpler kızın elinde olmaz. Öyle bir dünya yok. Kimse kimse gütmüyor bu dünyada. Haber verirsin çıkar gidersin. İzin almakta neymiş?
Sevgilim olsa benden erkek arkadaşlarıyla bir yerlere gitmek için izin almaya kalksa, önce bir gülme krizine girerim sonra bir soğuruum. İzin nedir, ısrar ettirin nediir 😂 Haber verir sadece 😊
Sen izin alırsın o izin almaz sadece söyler. Demek ki sen eziksin kölesin o seni yönetiyo. @KatherinePiercee
Kafan mı güzel? Ben izin alırım demedim ki. Bnde haber veririm.
Herkes aynı fikirde olmak zorunda değil "köle, ezik" senin zeka seviyeni yeterince belli ediyo şu an . Sevgili diyosunuz eş değil. @Ebemkuşağı97 ben istemiyorum izin almasın sana giren çıkan ne :)
Sizin yüzünüzden tüm kadınlar ezik karakterli güçsüz ve acınası oluyo, sizin gibiler yüzünden dünya kadını ezik tanıyo @KatherinePiercee
Allah aşkına kes. Sen beni ne kadar tanıyosun konuşuyosun? İzin alan sensin ben izin almam. Kuş kadar beyninle burada bana laf yapma @Ebemkuşağı97
Sen beni ne kadar tanıyosun ki " izin alan sensin" diyosun, biraz güçlü olun be bu kadar çok erkeğin ağzının içine bakmayın AKLINIZI KİRAYA VERMEYİN @KatherinePiercee
Yemin ederim beyni bitmiş, çalışmıyor.. Yapıcak bişi yok 😐
Şimdiki devrin kızları erkeği köpek durumuna sokmaya çalışıyor :) ama boş uğraşlar
Egoistlik sadece @marlingo18 annesinden izin almayan insan sevgilisinden izin alıcak 😊😊
Bırak haberim olsun yeter @KatherinePiercee
Bu sıralar nedense sürekli aynı tip bencelerle karsılasıyorum. Erkekler kadınlar icin bir oyuncak degildir. Evirip cevirmekte marifet ister bu yaziyi okuyan herkesin bunlari uyguladiginda basarili olacagini dusunuyorsanız yaniliyorsunuz
gerçek bir çözümle olmuş bu. kaçın beyler bu kızdan. köle olarak kullanır valla bizi...:D
Saygı duyun saygı
Bu iki taraf içinde ilk maddedir " SAYGI"
Erkekler aslında çok sıradan yaratıklardır düz düşünürler ve hisler, içgüdüler onlar için gereksiz şeylerdir.
Ofsayt!
erkeği elinde tutmak istiyosan sabah aksam vericeksin
Ya kızım sen nasıl erkeklerle deneyim yaptın erkekmi onlar. İpler filan
20 yaşındaki biri ne ara bu kadar tecrübe etmiş merak söz konusu.
Demek ki çok yoğun çalışmış :D
Erkekleri elegeçirmek istiyorsanız Aşık etmeniz yeterli brakın arkadaşlarını * :D
Sen bunu anca kılıbıklara uygularsın😄 ne zannediyosan kendini izin falan hahahaha neyse zamanla geçer kardeş
İzin alma konusunda cortlamışsın. Ne yani FENERİN maçı olacak ben izin alıcam ısrar edicem. Hasss sektör, sektörün hası...
katildugum ilk ve son madde bunlar kopek mi elimzide tutalim ipleri zaten bir iliskide herseyde ne erkegin ne kadinin izin almasina gerek var haber verse yeterli zaen sevgi varsa yapacahi seyler sizi uzecek seyler olmaz
''Erkekler aslında çok sıradan yaratıklardır düz düşünürler ve hisler, içgüdüler onlar için gereksiz şeylerdir'' DERKEN?
boşuna bağlamanın yollarını okumayın beni bağlayan biri olamadı demek ki yok böyle bişi
Size bir tavsiye dünya sizin etrafınızda dönmüyor ;)
türk kızlarının etrafında dönüyor o da doğru
vala kızların etrafında dönseydi birine gerçekten sevgiyle bağlanırdım ya da o bağlardı ama olmadı demek ki neyniş öyle bir kız yokmuş...
@saygın22 haklısın çoğu türk kızımızın hatası bu malesef :(
aynen öyle kardeş
Kabaca fena degil guveninizi belirtmek felan kizmi iyi arkadas. Izin alma kismi sacma Allah askina lac tane erkek sevgilisinden izin aliyor bir yere gitmek icin.
La ben bir yere giderken anamdan babamdan izin almıyorum sevgilimden mi izin alacağım
Haber veririm yeter
Doğru diyon ergen kardes. Aynı fikirdeyim seninle
Umurumda bile değilsiniz kızlar hepiniz defolun gidin...
"Bu yazıda size gözlem ve tecrübelerimden bahsedicem." :) :) :)
Erkekler tabiki basit varlıklar. Adamlar 7/24 seks düşünüyo, bu kadar basitler
bu sayede hayattasın işte
Sadece seks düşündüğümüzü veya seks muhabbeti yaptığımızımı düşünüyorsun bence çok yanılıyorsun.
sız zaten hıc bıse dusunmessınız dımı asıl seytan sıssınız kızlar cok tehlıkelı varlıklar sızın gıbıler yuzunden bıze gelen tepkıler bole sen acıl sacıl gez mıllet bakar tabı sen sonucta onu tetıklıyosun aynı sey sızdede var erkeklerı kesmıyomusunuz bakmıyomusunuz bırakın artık su erkeklerı suclamayı falan ben ne harbı kızlar gordum ama sızın gıbı zıhnıyettekı kızlara hıc acımam cıddıye bıle almam burada b*k atma erkeklere hadı gıt kumda oyna
Yarası olan gocunur, bu tepkinin sebebi ne? Gerçekler ağır mı geldi? @Atmacam
yaram yok canım kımse canımıda yakmadı kımsenın canınıda yakmadım sadece demek ıstedıgımı anlayan anladı
Erkeklerin daha zeki varliklar oldugunu unutuyorsunuz kizlarin genelde cirkinleri basarili olur oda kimse ona bakmiyo diye ders calismaktan. f
erkek kendini bile tutamıyor :) ki sen napıcan alet kalktımı wireless anateni gibi çekime doğru gider kafa basmaz o an...
Begendim. Aslinda saglikli bir iliski icin olmasi gerekenler
Emegine saglik
Amaç ne ya? Elde tutmak fılan? Bırakın akışına oluyorsa olur zaten.
Profil ismine cok guldum:D
sevindim sdlşkgds
Kizlat lutfen empati kurun bizde insaniz biz erkeklerin de kalbi var yalniz kalmakdan sıkılfik valla
bir erkegi aşağılamak mı tecrübelerin oluyor başlangıçtaki yorumu çıkarsaydın keşke !
Gemici düğümü ve iki avuç yöntemi de ayrı bir sistemdir.
Göster ama elletme taktiğini uygulayın ipler tamamen elinizde olur istediğiniz kadar tutarsınız
Bir sürü boşanan var ve bunları yapmışlar ne diyorsun?
Hic ugrasamam gitmek isteyen gitsin.
Sözlümü ben bir ara çok sıktm yalan konustu bana simdi karismyrm fazla ama o da benden izin almiyo gitcegi yeri diyo sadece kötü mü yapıyorum
Ben onu bunu bilmem erkeklere iyi davranmaya gelmez kardes
ipleri vermemeyi tercih ediyorum.. :)
Aynısınız hepiniz erkeği yönetmek ipleri elinize almak ne kadar hoşunuza gidiyor fakat bunu başarmak öyle kolay değil önce erkeğinizi sevin saygı gösterin onun sizi yönetmesine izin verin
Tatlı yapacam ben ona sürekli.
"erkekler aslında çok" dan sonrasını okumadım
güzel bir bence olmuş, emeğine sağlık :)
Neriman iplikci falan misin sen :D
Benim gözümde çok gereksiz bir paylaşım olmuş
Bunu yazan Karı a-sosyal ve neyse:D
Çooook süper olmuş :)
Güzel olmuş eline sağlık :)
Sen bir daha bence yazma.
çok güzel ve mantıklı teşekkür ederiz :)
Bosuna ugrasmayın basaramazsınız
Bu Benceyi beğenmedim
3. ve sonuncusu dışında sönük bir bence.
:P bu kız tablosunu getir önümüz e koy almayan...
katılıyorum ama küçük bir detay var gözden kaçan
çok doğru ve güzel bir bence olmuş
düz mantık ol al sana erkek
Bu aptalca şeylerle mi
İşime yarar bilgiler var
güzel bir bence olunca deniycem :D
Tasma da takalım istersen
Bana bağlandığını sanmıyorum
Cokta gerçekçi ve tam değil ama is görür
guzel bir bence olmus ellerinize sağlık