Değerli Arkadaşlar,
Uzunca bir süre oldu en son "BENCE" mi paylaşalı sizlerle, gerek iş yoğunluğu gerek fiziki ve mentalite yorgunluğu derken zaman bulamadım bir süredir aklımda olan fakat fırsat bulamadığım bu konunun nacizane analizine. / Bugün hazır evdeyken hazırlamak istedim, umarım faydalı olur ve beğenirsiniz.
3. BENCE' KONUMUZ :
SORUN BENDE DEĞİL SENDE !
Bu sözün bir değişiğini mutlaka bir yerlerden veya kendi hayatımızın içinden duymuşuzdur nedir o söz "Sorun sende değil, bende"... !
Peki Neden Kullanırız bu sözü?
Genelde beğenmediğimiz bir kadın/erkek olunca; onu rencide etmek istemediğimiz için, özgüvenini zedelemek istemediğimiz için, hayatında travma yaratmak istemediğimiz için v.s. v.s. / zaten üzülecek olan insanı daha fazla üzmek istemediğimiz için "Seni beğenmedim" diyerek kabalaşmayız nihayetinde karşımızdakinin de bir insan olduğunu ve duyguları olduğunu biliriz.
İşte bu yüzdendir bu sözü kullanışımız.!

Günümüz internet, teknoloji çağı oldu; bizde bu çağa hayatımızı adapte eder olduk. Önceden birliktelikler bir mendil atmayla başlarmış şimdi ise "like" atmayla "mesaj" atmayla hatta "dürtme" ile başlıyor :)

Teknolojinin verdiği bu rahatlıkla, bazılarımız asosyal olarak sadece sanal alemde kendilerine bir dünya yaratıp orada prens, prenses olabiliyor olduklarından farklı bir algı yaratıp insanların duygularıyla da oynamaktan çekinmiyorlar maalesef; kimileri doktor, kimileri avukat, kimileri zengin, kimileri multi zengin bile olan var nasılsa hayal bedava ! diyerek...
Arkadaşlar siz siz olun her zaman olduğunuz gibi görünün ve asla yaşadığınız hayattan olduğunuz sosyal statüden çekinmeyin bırakın sizi olduğu gibi kabul etsinler. Yalan söyleyerek ancak kendinizi kandırırsınız.
Sanal da evlenemezsiniz "The Sims" oynarsınız ancak ;)

Gerçek hayat sanal ortamdan çok farklı;
Orada kelimeler, söyledikleriniz, duruşunuz, vaatleriniz can bulur. artık orada kelimeler değil bakışmalar,konuşmalar,dokunma,hissetme,saygı,sevgi,sadakat,güven kısaca gerçek yaşam var. Gerçek yaşamda yalana yer yok çünkü herşey ortada saklanacak bir yerde yok, Neysen o sun kimseyi kandıramaz ancak kendini kandırırsın. Sonunda da yalnız kalırsın ve şunu düşünürsün keşke doğru söyleseydim o bunu hak etmedi!
İşte o zaman da çok geç olur be cancağzım, sende keşkelerle yaşamaya mahkum kalırsın sonra o kaçınılmaz söz gelir dayanır kapıya "Sorun sende değil bende" ! Aslında o sözün anlamı SORUN BENDE DEĞİL SENDE'dir!! Bunu bir düşün...
Keşkelerle yaşamaktansa, gerçeklerle yaşamaya devam et
Ben her zaman prensip edinmişimdir bunu kendime ve her zaman doğru olmuşumdur karşımdakine... Sende yapabilirsin inan kendine.. "Şiir gibi oldu" :D
Hz. Mevlana'nın çok sevdiğim bir sözü ile bitirmek istiyorum,
"Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol"
Bir sonraki Bence konumuzda görüşmek üzere, sağlıcakla kalın
Sevgi, Saygı ve Selamlarımla
ESMER!
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Cok guzel bir bence emeginize saglik son noktasina kadar da haklisiniz maalesef cok zor bir donemdeyiz artk insanlar nete o kadar alisti ki gercek hayatta her konuda anlaşamaz ve derdini anlatamaz oldu sonumuz kötü ne doğallık kaldı ne içtenlik..
Teşekkurler paylaşım icin.
Güzel bence olmuş 👌