Sanal Hayatta Yaşananla Gerçek Hayatta Yaşanan İlişkilerin Farkı

Değerli Arkadaşlar,
Uzunca bir süre oldu en son "BENCE" mi paylaşalı sizlerle, gerek iş yoğunluğu gerek fiziki ve mentalite yorgunluğu derken zaman bulamadım bir süredir aklımda olan fakat fırsat bulamadığım bu konunun nacizane analizine. / Bugün hazır evdeyken hazırlamak istedim, umarım faydalı olur ve beğenirsiniz.

3. BENCE' KONUMUZ :



SORUN BENDE DEĞİL SENDE !



Bu sözün bir değişiğini mutlaka bir yerlerden veya kendi hayatımızın içinden duymuşuzdur nedir o söz "Sorun sende değil, bende"... !


Peki Neden Kullanırız bu sözü?
Genelde beğenmediğimiz bir kadın/erkek olunca; onu rencide etmek istemediğimiz için, özgüvenini zedelemek istemediğimiz için, hayatında travma yaratmak istemediğimiz için v.s. v.s. / zaten üzülecek olan insanı daha fazla üzmek istemediğimiz için "Seni beğenmedim" diyerek kabalaşmayız nihayetinde karşımızdakinin de bir insan olduğunu ve duyguları olduğunu biliriz.

İşte bu yüzdendir bu sözü kullanışımız.!


Sanal Hayat da Yaşanan ve Gerçek Hayat da Olan İlişkilerin Farkı


Günümüz internet, teknoloji çağı oldu; bizde bu çağa hayatımızı adapte eder olduk. Önceden birliktelikler bir mendil atmayla başlarmış şimdi ise "like" atmayla "mesaj" atmayla hatta "dürtme" ile başlıyor :)


Sanal Hayatta Yaşananla Gerçek Hayatta Yaşanan İlişkilerin Farkı


Teknolojinin verdiği bu rahatlıkla, bazılarımız asosyal olarak sadece sanal alemde kendilerine bir dünya yaratıp orada prens, prenses olabiliyor olduklarından farklı bir algı yaratıp insanların duygularıyla da oynamaktan çekinmiyorlar maalesef; kimileri doktor, kimileri avukat, kimileri zengin, kimileri multi zengin bile olan var nasılsa hayal bedava ! diyerek...


Arkadaşlar siz siz olun her zaman olduğunuz gibi görünün ve asla yaşadığınız hayattan olduğunuz sosyal statüden çekinmeyin bırakın sizi olduğu gibi kabul etsinler. Yalan söyleyerek ancak kendinizi kandırırsınız.


Sanal da evlenemezsiniz "The Sims" oynarsınız ancak ;)


Sanal Hayatta Yaşananla Gerçek Hayatta Yaşanan İlişkilerin Farkı


Gerçek hayat sanal ortamdan çok farklı;


Orada kelimeler, söyledikleriniz, duruşunuz, vaatleriniz can bulur. artık orada kelimeler değil bakışmalar,konuşmalar,dokunma,hissetme,saygı,sevgi,sadakat,güven kısaca gerçek yaşam var. Gerçek yaşamda yalana yer yok çünkü herşey ortada saklanacak bir yerde yok, Neysen o sun kimseyi kandıramaz ancak kendini kandırırsın. Sonunda da yalnız kalırsın ve şunu düşünürsün keşke doğru söyleseydim o bunu hak etmedi!


İşte o zaman da çok geç olur be cancağzım, sende keşkelerle yaşamaya mahkum kalırsın sonra o kaçınılmaz söz gelir dayanır kapıya "Sorun sende değil bende" ! Aslında o sözün anlamı SORUN BENDE DEĞİL SENDE'dir!! Bunu bir düşün...



Keşkelerle yaşamaktansa, gerçeklerle yaşamaya devam et



Ben her zaman prensip edinmişimdir bunu kendime ve her zaman doğru olmuşumdur karşımdakine... Sende yapabilirsin inan kendine.. "Şiir gibi oldu" :D


Hz. Mevlana'nın çok sevdiğim bir sözü ile bitirmek istiyorum,



"Ya olduğun gibi görün ya da göründüğün gibi ol"



Bir sonraki Bence konumuzda görüşmek üzere, sağlıcakla kalın


Sevgi, Saygı ve Selamlarımla
ESMER!

Sanal Hayatta Yaşananla Gerçek Hayatta Yaşanan İlişkilerin Farkı
Cevapla