AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
83Cevap
Gerçekten çok iyi ve çok faydalı bir yazı olmuş. emeğine sağlık
Valla biz erkekler olarak "kız güzel olsa tribini çekerim ama değil be abi" kafalarındayız bilin istedim, güzel değilseniz çok şeyapmayın yani...
çünkü aşk burunla gözle kaşla kirpikle yaşanmaz... kalble yaşanır ve kalp kimi severse o dünya guzelıdır yakışıklısıdır...
Hamdolsun henüz öyle bir hata yapmış degilim. Anlam vermek adına söylüyorum maddi veya manevi bir çıkarı söz konusudur diye düşünüyorum. :)
ben güzele güzel demem güzel benim olmadıkça... klasiğini deyip yatarım aga
sevdiği zaman ona dünyanın en güzeli gözüküyor ondandır iki taraf içinde geçerli :)
Gönül işlerinde mantık aramak yanlış.
İllaki güzel biri yakışıklı biri ile ya da yakışıklı biri güzel bir hatun ile birlikte olacak diye bir kaide yok.
güzel olmuş
banada çirkin derler ama bakan olmadı
Kişilik karakter kalp güzelliği önemli tabi yaninada yakışmalı
kizlar genelde karakteremi bakiyorlar? ya da yakisikliliktan sonra ne gibi kriterler onemli?
Genelde demedim kendi adıma konuştum tabiki ilk gördüğün zaman tipide önemli ama sonra karakteri oturmamışsa kıvanç tatlıtuğ olsa umrumda olmaz
kız güzel adam çok çirkinse adam kesin çok zenginidir kız adama değil parasına aşıktır
Burası Hindistan gibi kardeşim öküze tapmak iyi olandır.
ay cok begendim yorumu :D
Her kadın bir döneminde budisttir kardeşim. bir öküze tapmışlığı vardır doğru söylüyosun :)
Ciddimisin çok mu beğendin :D
Ben insanı güzel çirkin diye ayırmam kötü iyi diye ayırırım ve bu ayrıştırmanın sonunda çıkıyor zaten güzel çirkin ;)
Çirkin kız için telli birini tercih etmen sayesinde kendimi daha çirkin hissettim teşekkürler
Ah kıyamam :) resimleri koymak biraz ani oldu çok fazla araştıramadım. Telli kız çirkindir etkisi yaratmasın lütfen üzerinizde.
😁😁😁😁 yok önemli değil teller kalıcı depil zaten çıkıcak yakında
Sen hangi asiga sewgilisinin cirkin oldugunu anlatabildin bu yasina kadar:)
hakketten soyle usnuyorumda bir tae cirkin kız arkım olmadı
buıgne kadar
ilk resmdeki ulgy betty'den america ferrera :D severim :D
Iste arkadaslarima anlatamadigim dusuncemi tam anlamiyla yazmissin :D Guzel bir yazi olmus emegine saglik
Ne demek niye? Sevmenin sadece güzellikle mi alakalı
Bazı insanlar çirkin sever. Sevilen kişi başkalarına göre çirkinir ama seven kişiye göre birtanedir.
ben çirkin bir kız isterim çünkü ona benden başkası bakmasın diye :D
aslında çirkin birini seçmez çirkinde çirkin şansı oldugu için güzel denk gelir :)
terk etmeyeceğini düşünür ona güvenir gözü ondan başkasını görmez o yüzden ;)
Fasa fiso bunlar. Bu devirde kimse kendinden düşük birini istemez. Milleti avutmayın boşuna.
İlk fotoğraftaki kız güzel (aslında tellerim oldugundan kendimi avutuyorum 😊)
Bence bu tamamen ask. Kime asik olacagimizi bilemiyoruz secemiyoruz..
İnsana sevdigi güzel gelir cirkin diye bir kavram yoktur
hepsini okudum güzel olmuş daha çok eşlerden örnekler olsaymış iyi olurmş ama
Bence
Kendisinden başka birisini görmemesi için ideal
Oha o kadar cirkinim bir yakisikli bulamadim yaa bende ters mi buu
hem çirkinsin hemde yakışıklı mı arıyorsun seni lanet olası canın cennete tamam mı :)
@hayat_baki assddf sus kinaye yaptik
Ben yakışıklı değilim beni seçen yok hacı ben de hep iç güzelliğe bakarım manyaklar beni bulur ya da aldatan ne kader...
hatunlar icin paran coksa hem karizmatik hem yagusuklu hem de akillisindir hepsi paraya bagli maalesef kezbanus 3 sinemalarda
hic yakisikli birine asik olmadm... kisilik onemli yaa
ne alaka yani sürekli söylüyoruz bunu güzellik görecelidir.
:D evet bir insan yakisikli olsa bile ozguveni olmayabilir. Bunu insanlara anlatamiyoruz :D
Allah kahretsin😣😣 yani ben çirlin bir erkeklemi sevgili omalıyım 😪
bence çirkin insan sevilmez daha doğrusu sevmezler kullanırlar sadece
Insanlari ayiriyorsunuz, korkuncsunuz hepiniz...
Ayırmıyoruz arkadaşım hayatın içinde olan şeyler bunlar.
Cunku insanlar buna odaklilar bu hayatin icinde bir sey degil. Bu tarz seyleri okuyan insanlarin icinde kendi gorunuslerini sorgulayip uzulenler var tabi buna da hayatin icinde demezsiniz umarim. Insanlari dusunun biraz
Şöyle düşün sen önüne gelen her kişiyi hayatına alıyo musun? Almıyosundur eminim bu insanları ayırmak olmuyo mu? Madem şans ver onu tanımak için bir süreç oluştur sonrasını oturup değerlendirelim. Bunu kaç insan yapabiliyo hangimiz bu bağlamda hareket edebiliyoruz? Yok gülümsemesi hoş olsun yok saçları şöyle olsun ten rengi böyle olsun etiketi altında sıkışıp kalıyoruz. Kimse samimiyet ve dürüstlük adına bir şeylerden bahsetmiyo. Bahsediyorsada samimi olmuyor hayatına uygulama konusunda problem yaşıyor.
Cunku kendimizi dunyevi her seye oyle cok odaklamisiz ki insana bakamaz olmusuz kahretsin ki ben de onyargiliyim herkes gibi ve bundan nefret ediyorum
Özeleştiri yapmak iyidir :)
Güzel olmuş bu bencen begenerek okudum gercekten de
Kafa dengi olsun yeter
Çirkin seviyorlardir :)
Insan sevdigi kisinin tipini degil gonlunu sever
Hediyenin paketi içeriğinden önemli olmamalı.
güzellerde çirkin şansı olmadığından
gonul bu ota da konar bo. ada :D
Cok guzel ve dogru 👍
kimi elmayı yerden alır kimi dalından
Çok hoş olmuş eline sağlık
bence benimkide çirkin ama mutluluğun resmiyiz :D
Aşkın kavramı görsellik değildir :) Mutluluğunuz daim olsun.
amin :)
Güzel paylaşım. Teşekkürler
NEDEN İNSANLARI ÇİRKİN - GÜZEL DİYE AYIRIYORSUNUZ?
Seven insan için en yakışıklı ve ya en güzeli olur
bunu bende bir türlü çözemedim
Para, her kapının anahtarı sanırım.
Popüler palavralardan.
yoo. bende sevgilimde çok yakışıklı ve güzeliz :D
Çirkinler ne yapacak? :D
Güzel olmuş teşekkürler :)
Emeğine sağlık. Katılıyorum.
aynen öyle omasıda gerek bence süper olmuş
Armutun iyisini ayular yer.
Hhaha 😂😂