Sorusuz cevaplar: @tatlikizzzz34’le Aşk, Sevgi ve Kalpten Yaşamak Üzerine 🍓

Öncelikle merhaba arkadaşlar…

Not:Kullanılan görseller temsilidir.
Bu röportajı yapmak benim için çok özel çünkü karşımdaki kişi ilk kez bir röportaj veriyor! 😍 Evet, doğru duydunuz. Daha önce kimsenin teklifine “evet” demeyen @tatlikizzzz34 ile, yani nam-ı diğer #tatlıkız ileyiz. Tatlı dilli, güler yüzlü, sevecen bir kalp... İnsanları kırmayan, her şeyin en ince ayrıntısını düşünen bir ruh…

İki meleğiyle birlikte kurduğu üç kişilik bir dünyası var, ve bu minikler onun en büyük neşesi. 2019'dan bu yana sitede olan tatlıkız, dostluklarıyla, enerjisiyle ve “tatlı belası” olduğu arkadaşlarıyla tanınıyor.
Ruh ikizi @myblue2025 ve “abisi” @_snow onsuz bir gün düşünemiyor olabilir çünkü o gerçekten de sevilmeyi bilen biri.

hazırsanız sorularıma ve aldığımız sevecen yanıtlara geçiyoruz :)


Aşk senin için ne ifade ediyor?

Sorusuz cevaplar: @tatlikizzzz34’le Aşk, Sevgi ve Kalpten Yaşamak Üzerine 🍓
Her insanın bir yorumu vardır aşka dair… Kimi heyecan der, kimi acı, kimi mucize… Ama bana göre aşk; herkesin konuştuğu ama kimsenin tam tarif edemediği bir histir. Ne bir tanıma sığar, ne de bir kalıba… Aşk denilince insanın içi kıpır kıpır olup, kelebekler uçuşur. Aşk, bir bakışta geçen ömrü hissetmektir… Yanında susmanın bile konuşmak kadar değerli olduğu kişidir. Aşk, zamanla yarışmak değil; zamanla birlikte akabilmektir… Ve belki de en çok, kendinden çok birini düşünebilmektir… Çünkü aşk, varlığıyla çoğaldığın tek kişidir.

Aşık olduğunda sende neler değişir?

Sorusuz cevaplar: @tatlikizzzz34’le Aşk, Sevgi ve Kalpten Yaşamak Üzerine 🍓
Aşk denilince ayaklarım yerden kesiliyor… Midemde kelebekler uçuşuyor… Aşk öyle güzel bir duygu ki bazen anlatmaya kelimeler yetmez… Belki de bir an, bir bakış, bir sarılış… Aşk orada başlıyor.

Peki, seni ne etkiler bir insanda? Ne zaman "aşık olabilirim" dersin?
Kime âşık olunur dersen eğer... Elini sıkı sıkı tutan, iyi günde değil kötü günde de yanında olan biri olmalı. Her ‘aşığım’ diyenin peşinden gidilmez. İnsan, önce tanımalı… Etrafındaki insanlara davranışına, sadakatine, duruşuna bakmalı. Çünkü bir insanı gerçekten tanımadan ona kalbini açmak çok riskli… Ve ben ilk izlenimlere çok önem veririm.

Tatlıkız severse nasıl sever?

Sorusuz cevaplar: @tatlikizzzz34’le Aşk, Sevgi ve Kalpten Yaşamak Üzerine 🍓
Sevmek ve âşık olmak denilince tabii ki de #tatlıkız gelmeli akla! Sevince tam severim, yerim sevdiğimi (mecazi olarak tabii 😄). Gözlerine bakınca ne demek istediğini anlarım… Canı sıkkınsa ses tonundan anlarım… Ama bütün bunlar için önce o adamı iyi tanımak gerekir.
Çünkü aşkı en güzel yaşamak kadar, onu doğru kişiye yaşatmak da önemli.

Son olarak… Seni tanımayanlara bir notun var mı?

Artık sonlara geldik… Beni tanıyan ya da henüz tanımayanlar için bu röportaj küçük bir rehber gibi burada kalsın istedim. Röportaj için yer ayırdığın için tekrar teşekkür ederim… Son olarak: Sevmek zor değil arkadaşlar… Gerçekten seven, değer veren insanlar hâlâ var. Ben, bana taş atana gül atarım… Çünkü inanırım ki kim ne ekerse, onu biçer. Ve unutmayın: İyilik her zaman kazanır. 🌸

Samimi cevapların için ben teşekkür ederim :)
@tatlikizzzz34
Hazırlayan:KafiyeKırığı

Sorusuz cevaplar: @tatlikizzzz34’le Aşk, Sevgi ve Kalpten Yaşamak Üzerine 🍓
Cevapla