Bir kadını 10/10 yapan şey nedir? dedim, erkeklere mikrofonu uzattım! Bu Bence’de erkeklerin gözünden “ideal kadın” tanımını dinleyeceksiniz. Samimi, yer yer düşündüren, bazen de “cidden mi?” dedirten cevaplarla geldim. 🫶🏻🌺
Hazırsanız başlayalım, erkekler konuşuyor!🎤

“Güzellik yetmez, ruhu da parlamalı!” @ProFighter’ın 10/10 kadın tanımı

Bir kadında 10/10 ne olur diye sorsan, ilk söyleyeceğim şey doğallık olur tabii ki. Samimi, yapmacık olmayan birisini isterim ben. Makyajla değil, bakışıyla ışıldayan kadın etkiler beni. Kendine güvenmesi de önemli. Ne İstediğini bilen kadın ayrı bir çekici geliyor bana. Net olması her zaman 1-0 öne taşıyor.
Sadece dış değil, iç de önemli. Beni anlaması, dinleyen birisi olmalı. Yanındayken kendimi kendim gibi hissetmem gerekiyor. Ben çok eğlenceli esprili biriyim, bu yüzden güler yüzlü eğlenceli olması, birlikte gülebilmek... Bunlar hayatımızı güzelleştiriyor.
Tabii ki de zeka, birlikte derin sohbet edebildiğim hayata başka yerden bakan kadın bana hep özel gelmiştir.
Saygı olmazsa olmaz! Ne kadar hoş olursa olsun saygı eksikse uzun sürmez. Bir de destek çok önemli. Hayat inişli çıkışlı, ama yanımda durduğunu hissettiren biri varsa, o ilişki güçlü olur. Kısacası, 10/10 kadın benim için sadece güzel olan değil, içten, anlayışlı ve yanımda gerçek hissettiren kadındır.
@ProFighter’ın tanımı, sadece aşkı değil, sağlam bir hayat arkadaşlığını da anlatıyor aslında. Güzellik geçer ama doğallık, zeka ve saygı kalır…
Net kadın = Güçlü etki 😉🌱
“Zeka, ana yemektir… Güzellik sadece tatlı.” @Tiryakinimtiryakinn’den etkileyici tanım

Zeka.. Bunu bir klişe olarak değil, gerçekten zekanın kadını çok daha cazibeli bir hale dönüştürdüğünden emin olduğum için söylüyorum.. Güzellik, zarafet, sempatiklik hep arasıcak ya da ana yemek sonrası tatlı gibi kalıyor..
Zekadan emin olduktan sonra da dişil enerji, kadınsı duruş, düşünce... Bunun içinde empati kurma yetisi, yerinde ve zamanında davranış/konuşma, duvarları ve sınırları belirgin, yeri geldiğinde tırnaklarını çıkarabilen, hayatındaki insan dışında soğuk, mesafeli ve yaklaşılmasına cesaret edilemeyen kadın görüntüsü; ciddi, kararlı, tutarlı ve omurgalı olması, etrafındaki insanları, kim ve ne olduklarına dikkat ederek seçmesi, oturmasını kalkmasını bilen... Genel hatlarıyla bu şekliyle bir kadın, birkaç adım öndedir her zaman..
Dış görüş olarak da biraz albenisi varsa; bir ömür adanır, ömürden ömür verilir..
Bazı cevaplar vardır, okurken cümle cümle gözünün önünde bir siluet çizersin.. @Tiryakinimtiryakinn’in 10/10 tanımı tam olarak öyle. Zeka, dişil enerji, kararlılık ve sınır… Buyurun, ideal kadının portresi 😎
“Dürüstlük en seksi şey olabilir mi?” @kentdarkblue’a Göre 10/10 Kadın

Bir kadının benim gözümde 10/10 olabilmesi için öncelikle karakterli olması gerekir. Ne istediğini bilen, sevgilisini ya da eşini kıskandırmak için çocukça davranışlara girmeyen biri…
Ayrıca saygılı ve dürüst olması çok önemli. Yanındaki insana değer vermeli, sadakati davranışlarıyla göstermeli. Bu tarz kadınlar her zaman bir adım öndedir.
Bazı erkekler detaylarda kaybolur, bazıları özde neyin önemli olduğunu bilir…
@kentdarkblue’un cevabı tam da bu yüzden sağlam duruyor: Karakter, dürüstlük ve saygı.
“Kıskandırmak için saçmalamayan” cümlesi ise tam bir reality check! 😎
“Güzellik değil, güzel kalp 10/10 yapar” @Barış_LonelyForever’ın içten cevabı..

Benim için bir kadını 10/10 yapan en önemli detay, güzel bir kalbe sahip olmasıdır. Karakteri, dış görünüşten çok daha ön plandadır. Fiziksel çekicilik ya da güzellik önemli değil benim için; önemli olan kafa yapımızın uyuşması, aynı frekansta olabilmemiz.
Ayrıca yaşça benden büyük, olgun bir kadın tercihim olur. Çünkü olgun bir kadın ne istediğini bilir, duruşu nettir. İşte bu özellikler bir kadını benim gözümde gerçekten özel kılar.
Bazen bir kalp, milyon güzellikten daha etkileyicidir… @Barış_LonelyForever iç sesiyle konuşmuş resmen 🌺
10/10’a inanmıyorum ama işte kalbime dokunan kadın böyle olur. @Milanista22’ye Göre İdeal Kadın Portresi

Öncelikle şunu söylemeliyim ki, ben hiçbir insanın kusursuz olabileceğine inanmıyorum. Bu yüzden ‘10/10 kadın’ ya da ‘10/10 erkek’ gibi tanımları doğru bulmuyorum.
Ama eğer bana ideal kadını tarif et deseydiniz, şöyle derdim:
Yanında en iyi anlaştığım, huzur bulduğum ve güven duyduğum kişi… Dış görünüş de tabii ki önemli; sonuçta ilk etapta birini tanımak istememiz için bir çekim gerekiyor.
Benim ideal kadınım; yanımda durduğunda gurur duyduğum, ona her baktığımda içimin eridiği bir kadın olur. Beyaz tenli, tercihen yeşil gözlü (ama ela, bal ya da kehribar da olur), kum saati vücut tipinde biri…
Karakter olarak ise asi ama asil olmalı. Gururlu, net ve keskin çizgileri olan biri. Vicdanlı, merhametli, hayvanları ve doğayı seven biri. Öyle ki elinde çöp varsa, yakında çöp kutusu yoksa onu cebinde taşıyacak kadar hassas biri olmalı.
Aynı zamanda eğlenceli, konuşkan, hoş sohbet biri… İşte bu benim gözümde gerçekten özel bir kadındır.
Kusursuzluk mümkün değil belki ama bazı detaylar var ki, insanın kalbine dokunur… @Milanista22’nin tanımı hem romantik hem farkındalık dolu 🙃
10/10 değil belki ama hayatı 10 numara yapan kadın böyle olur” – @coollboyy__’un Gözünden

Benim için bir kadını özel yapan bazı temel özellikler var: Öncelikle sadakat çok önemli. Ardından anlayış ve saygı olmazsa olmazım.
Ailesine ve sevdiği insana düşkün olmalı, değer verdiğini hissettirmeli.
Temizlik konusunda hassas biri olmalı; hem kişisel bakımında hem de yaşam alanında.
Ayrıca planlı, programlı ve mutlaka bir hedefi olmalı; hayata bilinçli şekilde yaklaşmalı.
Maddi-manevi elindekilere sahip çıkmalı.
Tutarlı, bütçesini yönetebilen biri olmalı; özellikle hayatında biri varsa, gerektiğinde onunla da fikir alışverişi yapmalı.
Ve son olarak, mutfakta becerikli olmalı. Sadece yemek yapmak değil, aynı zamanda zekâsıyla erkeğini de mutfağa çekecek enerjisi olmalı.
Bazı tanımlar, sadece sevgili değil, gerçek bir hayat arkadaşının ipuçlarını verir.
@coollboyy__’un cevabı da tam olarak bu: birlikte düşünen, birlikte yaşayan bir kadının tarifi.
“Yemeğiyle değil zekâsıyla da adamı mutfağa sokmalı” cümlesi ise gülümsetip düşündürüyor bizi 🫶🏻😄
Erkekler aslında ne istiyor? Estetikli dudaklar, üç kat fondöten değil. Kendine güvenen, enerjisiyle ışıldayan bir kadın. Zaten anlamayana 10/10 olsan da yetmez.. 🙃💙
Cevaplarıyla katkı sağlayan beyler… dürüstlüğünüz, netliğiniz ve araya sıkıştırdığınız ufak sitemlerle yazıya ruh kattınız. Düşünceleriniz bu benceme daha da anlam kattı. İyi ki varsınız! 🫶🏻🌸
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer