
Sizin cevabınız nasıl olurdu? Her ilişkinin dinamiği farklıdır ve bu dinamikleri istediğimiz gbi yapmak bizim elimizde.


Her şeyi ben belirlerim benim istediğim şekilde gider , sıkıldığımda ben istediğimde ona da izin veririm ama bunu iyi ayarlıyorum
O yaptığında hep kendisi karar veriyomuş gibi cümleler kuruyorum ve ihtiyacı olan şeyleri söylüyorum vb çünkü artık onu tanıyorum nasıl davranacağını neye nasıl tepki vereceğini neyi sevip sevmeyeceğini nasıl hissedeceğini.. hepsini düşünüyorum bunları olumlu tutmam lazım bi yandan da
Ama bu yaptıklarımı hiç de göstermem tatlılıkla güzellikle masumlukla yaparım her zaman, dışarda kendi sözünün geçtiğini söyleyebilir mesela, çünkü karşıdakine de erkek gibi hissettiririm o kendi krallığında sanır
Bu daha çok bilinçaltına yönelik uygulanan planlı manipülasyon ve yönlendirme tekniklerinin kullanılmasıyla mümkün kılınacak bişey.. Her ilişkinin dinamiği tabiki farklıdır ama samimiyetten uzak bir ilişkide de ne kadar taktik, teknik kullanırsan kullan pek bir işe yaramaz açıkçası..
Cevap
8Cevap
Uyumlu olurdum sevgilimle
Şu ana kadar hiçbir kadın üye yazmamış.
Madem uykum tutmadı ve sabahın 7'sine de şunun şurasında 2 saat 55 dakika kaldı, uyumanın anlamı da kalmadı.
Yarınki mesaime rağmen içtiğim 4 kadeh viskinin bende açtığı kafaya binaen yazayım istedim.
İlişki deyince o şerefsiz geldi aklıma.
Beni aldattı hemcinsim !
Beni kandırdı, duygularımla oynadı.
O gün bugündür de aşkın da dinamizmin de ebesini öpeyim.
Dinamizmin üzerine beraber içebiliriz Tuğçe !
Kız kıza kadeh tokuşturabiliriz.
İlişkilerin canı cehenneme !
Aldatacaklar sizi kızlaaarrrr
Uzak durun erkeklerden
Sorunu beğeniyorum Tugçe 😢😢😢
😭😭😭😭😭
Bütün ilişkilerin özü Black Pilldir ve kaslı-uzun boylu-zengin olmayan erkekler kadınların gözünde yok hükmündedir. Nokta.
bence arada rol degisikligi iyidir dinamik tutar. hep bir taraf baskin olmamali
elinize, emeğinize sağlık.
akışına bırakılır
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık
Valla bilemedim
Kumanda bende.. :)
biilmiyorum
Hımm doğru tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?