Selam
İlişkide yaş farkının hep kötü bir şey olduğundan bahsediliyor, sizce bu gerçekten böyle mi?
Bazı kanunlara göre eğer bir olayın kötü tarafları varsa mutlaka iyi tarafları da vardır peki sizce yaş farkının yani ilişki yaşarken yaş farkının avantajları nelerdir?
Çok güzel bir içerik bir bence hazırladım size umarım okurken keyif alırsınız hadi başlayalım.

Bunu başta söylüyorum sizden büyük erkek ya da sizden büyük kadın olarak belirtmeyeceğim her iki cins olarak da geçerli benim bu yazdıklarım.
Yine baştan söylüyorum ilişkide altı ya da yedi yaş ya da bunun daha altı yaş farkı değildir mesela ben soruyu cevaplarken bazı şeylerle karşılaşıyorum işte arada iki yaş var bu sorun olur mu hayır iki yaş bir fark değildir.
Herneyse hadi konumuza geçelim;
İlk önce kendinize şu soruyu sorun bir şey istemeden önce evet karşıdaki kişi benden büyük ama ben onu isteyebilecek olgunlukta mıyım?

Kendinizi gerçekten olgun olarak görüyorsanız neden olmasın ilk olay budur.
Sizden büyük olan bir insan size huzur verir mutluluk verir böyle tarif edilemeyen ama pozitif bir duygu verir çünkü kıskanmıyordur kısıtlamaya dur gereksiz saçma sapan triplere girmiyordur.
(Sen varsan ben de varım her şeyde sana destek olurum sen yoksan ben de yokum)
Böyle bir cümle ile eşdeğer yani her daim arkanızda olur çünkü karşı taraf zaten olgunlaşmış artık maddi imkan felan değil yani olay artık tamamen sevgi de değil aslında bu yani yanında bir arkadaş istiyor.
Mükemmel bir uyum oluşturabilirsiniz şimdi şöyle bir algı var mesela yaş olarak büyük olan birisi daha durgun olur yaş olarak küçük olan birisi ise daha hovarda olur evet bu böyledir bunu kesinlikle Reddedemem ama Bu mükemmel bir uyum doğurabilir şöyleki eğer siz gerçekten fazlasıyla yoldan çıkmışsanız karşı taraf belirli sınırlar koyarak sizi dizginleyebilir bu aslında iyi bir şeydir ya da eğer karşı taraf çok aşırı sakin bir hayat içerisindeyse siz onun hayatına çok güzel renk verebilirsiniz mükemmel bir denge oluşur.

Ortak noktalarınız olabilir aynı kitapları seviyor olabilirsiniz aynı tür müzikler dinliyor olabilirsiniz aynı yemekleri seviyor olabilirsiniz yani bir kişiyle ortak noktalarınız varsa yaş farkına bakmayın fark aslında kötü bir şey değil gerçekten güzel bir şeydir.
Bu yazının ikinci bölümü de gelecek çünkü birinci bölüme ancak bu kadar şey sığdırabildim umarım hoşunuza gitmiştir beğenmeyi unutmayın.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar