Merhaba, linç yiyeceğim bir Bence'me hoş geldiniz. Erkekler kadınlardan neden soğur, neden vazgeçer gelin biraz bilinçlenelim.
Sürekli şikayet etmek ve hiçbir şeyden memnun olamamak

Erkeği yavaş yavaş yaşamaktan soğutan, hayat enerjisini emen bir davranıştır. Erkeğin başından kötü olay geçtiğinde belki araya bir iki küfür sıkıştırarak anlatır ki çoğu zaman 1-2 saat sonra o kötü olayı unutur. Kadınlarda ise tüm detaylar mevcut, mekan betimlenerek, ultra dramatik bir şekilde ve sanki dünyada olay ilk defa onun başına gelmişcesine anlatır ki sorumlusunu da erkek yapar. Örneğin trafikte sıkışmıştır ama öyle bir anlatır sanki siz eve ışınlanarak geliyorsunuz. Sürekli şikayet eden kadınların çoğu böyledir.
Çok fazla ilgi beklemek

Bir erkeğin her anını kendi ile geçirmesini istemek fazla bencilce bir davranış ki her kesin hayatında vakit ayırması gereken kişiler var. Arkadaşlıklar, aileler ve iş zamanında erkeğe saygı gösterilmediği zaman kısa bir süre sonra beziyor ve ayrılma düşüncesi doğuyor.
Para odaklı olunması

Her zaman daha fazlasının istenmesi, istediği bir şey alınmadığında trip atması ve küsmesi buna örnektir. Özellikle arabalarla ilgili sözler ve göndermeler yapan kadınlar buz gibi soğutur.
Erkeği kıyaslamak - kötülemek

Erkeği aşağılamak ya da başka bir erkekle kıyaslamak bir erkeği direkt soğutan sebeplerden birisidir. Bazı kadınlar eski sevgililerin iyi huylarından bahsederken biraz empati yapsınlar. Hiçbir insan kıyaslanmayı ve aşağılanmayı sevmez.
Çok fazla trip atılması

Bunu özellikle ben regl oldum senin de günlerinin içine edeceğim maksadıyla yapan kadın sayısı her geçen gün artıyor. Tamam acınızı anlıyoruz ama bundan 10 sene öncede regl oluyordunuz ve bu sorunlar ortada yoktu. Bazı şeyleri dozunda yapmak lazım, abarttıkça tadı kaçıyor.
Teşekkür etmeme

Bu aslında her iki cins içinde irreti bir şey. Yapılan bir şeyde teşekkür etmemek hatta daha fazlasını isteyip ya da eleştirmek erkeğin ilgisini ve hevesini kaçırır. Bir daha öyle bir şey yaptıramazsınız.
Erkeğin ailesini suçlama

Hiç kimse ailesinin eleştirilmesini, kötülenmesini kabul edemez. Bir erkeğin ailesi ile arası bozuk olsa dahi eleştirilmesi ve küçümsenmesi büyük olay yaratır. Hiçbir erkekte bunu sindiremez. Direkt ayrılma anı olabilir.
Sorun büyütme

İlişkiyi düzeltmek adına çabanın gösterilmemesi ve kadınların haksız da olsa hep erkekten özür ve adım beklemesi uzaklaştırır. Ufak sorunları büyütmek , sürekli 'HAYIR' cevabının alınması ve her konuda tartışma çıkması erkeği yavaş yavaş soğutur.
TUTARSIZLIK !

Evet erkeği illet ettiren, yaşarken öldüren bir durum. Sitede birkaç kadın bana 'Kadın olmak tutarsız olmaktır' demişti ama ben buna katılmıyorum. Tutarsız insanlar hala çocuk, bir sorumluluk almamış ve ne istediğini bilmeyen insanlardır. O yüzden kadınlar ben dengesizim , tutarsızım diye artık övünmesin. Erkekler belirsizlikleri sevmezler ve iyi veya kötü bir şey seçerler. Bu genelde ayrılık olur.
Teşekkürler..

Evet bir Bence sonu daha geldi. Eğer daha farklı soğuma sebepleriniz varsa ekleyebilirsiniz hemcinslerim. Direkt kadınları kötülemek amaçlı yazmadım ki hepiniz tabi ki öyle değilsiniz.
Son bir rica olarak ise başkasının yorumuna gidip salça olmayınız.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar