Evlilik için geri sayımı başlatan gelin adaylarından biriysen buraya! 👰 Aşk dolu bu yepyeni yolculu
Aşk İlişkileri En Özel Günlerine Hazırlanan Gelin Adaylarına "Mutluluk Benimle" Dedirtecek 6 Şey (Sayfa 2) Altınbaş Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1311 En Özel Günlerine Hazırlanan Gelin Adaylarına "Mutluluk Benimle" Dedirtecek 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 24 kişi beğendi
justSu Takip Et Xper 7 Yaş: 28 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 333 cevap paylaştı. Dogru kisi ve 30'dan sonra neden olmasin 0 1 Yorumla exoarware +1 yıl 🙂🙂🙂 Yorumla
u lotus-patra Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Emeğinize sağlık güzel bir bence olmuş. 0 0 Yorumla
UndRaa Takip Et Xper 6 Yaş: 33 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 399 cevap paylaştı. İcerik güzel teşekkürler. 0 0 Yorumla
BlackMamba963496 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Tabiki bence her zaman en iyisi , Altınbaş. 😎👍 0 0 Yorumla
fantastikgrup Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Hastalıkta ve yaşlılıkta bir yastıkta kocayın 0 0 Yorumla
cagınkaraman Takip Et Guru Yaş: 36 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Emeğine sağlık teşekkürlerrr 0 0 Yorumla
McLareN558 Takip Et Yoda Yaş: 34 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 321 cevap paylaştı. Vayy be güzelmiş enteresan 0 0 Yorumla
babyface06 Takip Et Master Yaş: 44 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. Bidene kıza gelinlik almak lazım. 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Emeklerinize sağlık. Güzel paylaşım 0 0 Yorumla
sefatyfr Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 559 cevap paylaştı. Gelin adayını bi bulsakta evlensek 😄 0 0 Yorumla
sozdemir Takip Et Guru Yaş: 40 +1 yıl Aşk İlişkileri konusunda 561 cevap paylaştı. farklı bir çalışma emeğine sağlık 0 0 Yorumla
Kızlar Ne Diyor
Gerçekten çok güzel olmuş
Güzel koleksiyonu var cidden
Sadelikten yanayım takı konusunda
Dogru kisi ve 30'dan sonra neden olmasin
🙂🙂🙂
Ellerine sağlık çok güzel...
Dogru kisiyi bulmak onmli bnce
Emeğine sağlık çok güzel bir bence olmuş..
Ellerine sağlık güzel bir bence olmuş:-)
çok güzel bir yazı olmuş. teşekkür ederim
Selam
Elinize sağlık çok güzel içerik olmuş
Emeğinize sağlık güzel bir bence olmuş.
Evlilik dusunmuyorum henüz😀
Güzel paylaşım olmuş ellerine sağlım
Teşekkür ederim bilgiler için.
Damat adayı yok ki. Gelin olmak neyimize
Çok tatlı bir yazı olmuş :)
Teşekkürler bilgilendirme için 🤩
Çok güzel beğendüm ay yani beğendim
Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık .
Yaa çok güzel bayıldım 😍😍
Haklısınız bir gelinin düğün günü rüya gibi olmalı
Çok güzel bir bence olmuş ellerine sağlık 💖
Gerçekten de güzel olmuş ellerinize sağlık 🎈❣️
İçerik paylaşımi güzel elinize sağlık
Doğru kişiyi bulmuş olmak
uzun süre düşünmüyorum bence erken
çok romantik çok hoş gerçekden.
Alnına yazsın 😂mutluyum diye
Gerçekten çok güzel olmuş
Ellerinize sağlık çok güzel
Erkekler Ne Diyor
Merhamet ve digergamlik galiba herseyi çözer
1 olsun da devamı gelir diye düşünüyorum
Güzel çalışma olmuş emeğine sağlık
İcerik güzel teşekkürler.
güzel bir içerik olmuş, emeğinize sağlık
Hep aynı devam etse keşke
Tabiki bence her zaman en iyisi , Altınbaş. 😎👍
Gelin ayakkabılarında kaç defa ismim silindi.
Elinize sağlık daha iyi anlatılamazdı
Mühim olan doğru kişi bulmak lazım
Çok güzel bilgiler olmuş tessşekurler
Hastalıkta ve yaşlılıkta bir yastıkta kocayın
Emeğine sağlık teşekkürlerrr
Vayy be güzelmiş enteresan
Eline sağlık, güzel olmuş.
Teşekkürler kız kankalarıma söylicem
Her kadının hayali gelin olmak sanırım
Bidene kıza gelinlik almak lazım.
teşekkürler gayet güzel bir içerik olmuş
Emeklerinize sağlık. Güzel paylaşım
Güzel bence olmuş emeğine sağlık 🙂
Altınbaştan güzel bişeyler al
Umarım gelinlik alacağ parayı buluruz :D
her şeyin ölçülü olması lazım
Gelin adayını bi bulsakta evlensek 😄
farklı bir çalışma emeğine sağlık
Güzel olmuş bence, beğendim
Ben de gelin olmak istiyom 😔👰
Güzel paylaşım teşekkürler
3 gelin ayakkabısı altı efsaneymiş yalnız 😄