Erkeklere Cepte Olmadığınızı Göstermenin Şimdi Tam Zamanı!

Erkeklere Cepte Olmadığınızı Göstermenin Şimdi Tam Zamanı!

Herkese merhabalar yeni bir Bence'me hoş geldiniz 😊


Bugün ki konumuz cepte olmadığımızı nasıl göstereceğimiz hakkında.
Maalesef erkekler aleminde özellikle sırtlanlar bir çok kadına cepteymiş gibi davranırlar. Yani o kadına öyle bir davranış biçimi geliştirirler ki, yani sen zaten benim cebimdesin , ben istediğim zaman sen bana bakarsın, ben istemediğim zaman sen bana bakmazsın ,istersem gelirsin, istemezsem gelmezsin,istersem seni ararım, canım istemezse aramam falan.
Bu tip erkeklerden çok dertli olan hemcinslerim olduğunu biliyorum .
Peki onlara karşı cepte olmadığınızı göstermenin yolları nelerdir.

İletişim!

Erkeklere Cepte Olmadığınızı Göstermenin Şimdi Tam Zamanı!

Ben her zaman için öncelikle iletişim taraftarıyım. Birden bire onu bloke etmek, her taraftan engellemek, böyle müthiş radikal tepkiler göstermek benim açımdan sağlıklı değil. Ben bunu tavsiye etmiyorum.
Öncelikle erkek arkadaşınızı tamamen adam yerine koyup karşınıza alıp bi konuşmanız lazım. Demeniz lazım ki " Bak ben aramızdaki diyalogdan mutlu değilim, senin bana karşı olan davranışlarını bi değiştirmen lazım."
Bu dilden anlamıyor diyenleri duyar gibiyim.
Arkadaşlar siz bu konuşmayı yapın. Belki o an da nur iner belki o anda inanılmaz derecede bir aydınlanma olur. Kafasında bir ampül yanar ve sizi anlar. Yani umudunuzu kaybetmeyin. Şöyle düşünün ben sana anlaman için bir şans veriyorum.
Dolayısıyla bu konuşmayı yapmanızda hiç mahsur yok.
Ben gidişattan memnun değilim aşkitom bebişim, sen bana olan üslubunu bir değiştir. Ben senin cebinde değilim öyle istediğin zaman aramak, istediğin zaman aramamak bunlar sacma beni tatmin etmiyor. Dolayısıyla bu ilişki bu şekilde gitmez bu konuşmayı bir yapın.

Telefonunu Açmayın!

Erkeklere Cepte Olmadığınızı Göstermenin Şimdi Tam Zamanı!

İki gün ortadan kaybolup sizi arayan adamın telefonuna çıkmayacaksınız.
Yani sizi telefonla aradığı zaman şak diye ulaşma durumu ortadan kalkacak. Telefonuna cevap vermeyin. Bekleyin bir kaç saat sonra dönüş yapın. Bakın burası çok önemli yani o sizi aradığı zaman her durumda siz telefonuna hazır asker gibi çıkıyorsanız, o adam sizi cepte görmeye devam eder arkadaşlar. Dönüş yaptığınız zaman neden ulaşamıyorum sana dediği zaman, ona şunu söyleyeceksiniz "Pardon sen kaç gündür neredesin? Nerdesin Ugandaya mı gittin? Neden ortadan kayboldun? Bana yeterince ilgi göstermiyorsun bana bu şekilde yaklaşırsan benimde yoğunluklarım, işim gücüm var bende sana ancak dönebiliyorum canım. Sen bana daha sıcak olursan bende sana daha sıcak yaklaşırım."

Terazi Kuralı!

Erkeklere Cepte Olmadığınızı Göstermenin Şimdi Tam Zamanı!

Karşınızdan gördüğünüz şekilde cevap vereceksiniz. Mesaj atıyorsunuz mavi tik oluyor cevap vermiyor, sonra online ama sizin mesajınıza hiç bir şekilde cevap vermiyor. Aynısını yapacaksınız.

Mesaj Yoğunluğunuzu Azaltın!

Yoğun mesaj gönderip bu balona hava basıyorsunuz. Sürekli havalanıyor, hiç gerek yok. Mesajlarınızı azaltın, fazla mesaj göndermeyin. Mesaj gönderdiğiniz an cevap vermedikçe sizin sinirinizi bozuyor buna müsaade etmeyin! O attığı zaman aynı şeyi yapın, çevrimiçi olun ama cevap vermeyin.
- Neden sen bana cevap vermiyorsun hayatım, dediğinde deyin ki;
- Biraz meşguliyetlerim vardı , ya kusura bakma sende böyle yapıyorsun onun için böyle yapıyorum demeyin. Sadece müsait değildim deyin.
Ne yaptınız şimdi ? Buna psikolojide ayna yöntemi deniliyor.Karşınızdaki insana yaptıklarını davranışlarınızla gösteriyorsunuz. Aynı şeyi yapıyorsunuz o da aynada kendisini görüyor. Yani hiç kimse aptal değil! Mutlaka kendisinin de aynı hareketlerde bulunduğunu görecektir. Bu söylediklerimi uygulamayanlar genelde cepte olurlar. Erkek ilgi göstermez, kadın ilgi göstermeye devam eder. Erkek bu ilgiye alışır. Sürekli olarak karşıdan ilgi görmeye alışır ve bunu kaybetmemek için ne kadar sevmese bile,ne kadar ilgi aslında göstermek istemese bile bu insanı hayatında tutmaya devam eder. Yani daha doğrusu cebinde tutmaya devam eder.

Agresifleşmeyin!

Erkeklere Cepte Olmadığınızı Göstermenin Şimdi Tam Zamanı!


Cepte olmak istemiyorsanız agresifleşmeyin. İlişkilerinizde lütfen hiç bir zaman için agresifleşmeyin. Bu yapılabilecek en büyük hata. Güçlü,kendine güvenen insanlar asla agresifleşmezler. Her zaman için sükunetlerini ve sakinliklerini korurlar.
Lütfen bunu unutmayın! O insana çok fazla tepki gösterirseniz, o insanla çok fazla ilgilendiğinizde, aslında ona gizli gizli aşık olduğunuzu göstermiş olursunuz. Erkekler çok fazla tepki gösteren, çok fazla tepkili mesaj atan kadınların kendilerine aşık olduklarını bilirler. Aslında nefretle aşk arasında çok ince bir çizgi var.
Sen şunu yapıyorsan ben bunu yapıyorum bu kadar basit. O alacağı dersleri alır. Agresiflik zayıflıktır. Onlara bir bahane yaratmayın. Sadece soğukkanlı bir şekilde haklı olduğunuz için ona yaptığı hataları söyleyin, cepte olmadığınızı davranışlarınızla ona göstericeğiniz reaksiyonlarla ortaya koyun.

Umarım sizlerin dertlerine bir nebzede olsa dokunabilmişimdir.
Sizleri seviyorum,hoşçakalın 🤗🤗

Erkeklere Cepte Olmadığınızı Göstermenin Şimdi Tam Zamanı!
Cevapla