Geçmişte üstü üste birikip kötü etkileyen bir şeyler yaşadığınızda geçmişe dönük olarak geleceğe yansıyan önyargılarınız oluyor mu?
Kanser ilişkiler, kırılan kalpler, hiç değerinde sorunları büyültmeler ve küçük düşürtmeler... bugün konumuz; Gereksiz Büyültülen Küçük Sorunlar!

Öncelikle bazı konularda kendisi ile çelişenleri göstermeyi hedefliyorum. Rahat, sıkmayan ilişkiler hülyalayıp 7/24 sıkan kişiler gibi. Neyse, daha fazla spoiler vermeden konu ve başlık başlık ilerleyelim derim. Benim ilişkilerden soğumama sebep olan neler var, hangi sorunların abartılmamasının taraftarıyım bugün bunları konuşacağız.
İlişkilerde Meme Ucu Kadar Küçük Olup Gereksiz Büyütülen 5 Konu!
1. Google Bile Bu Kadar Takip Etmiyor: "Aşkım Neredesin, Foto At!"

Yersin fotoğraf ister, uyursun görüntülü arar uyumanı bekler, dışarı çıkarsın resim ister. Her türlü her şekil rapor istenilmesine anlamsız bakarım. Özlemek niyetiyle yapıldığı söylenilse de bunlar sadece bahanedir.
Neredeyse her yerde anlık bildirge istemek gereksiz konulardandır. Kişi atmayınca küslük veya trip söz konusu da oluyor. Bazen sözlü şiddete de dönüşebiliyor. Malesef abartılan ilk durum bu.
2. +Neredesin? -Oyundaydım +Ayrılıyorum -N'oldu ya?

Şunu ifade etmeliyim; herkesin kendi hayali, kendi yaşantısı ve kendi kararları vardır. Bilgisayar oyunu oynamak bir hobidir. Spor yapmak veya resim çizmek gibi. Kişi belki saatlerini veriyordur. Yalnız hissediyordur veya o an iç dünyasında kendisini sevgilisine değil de arkadaşlarına yakın hissediyordur, zorla hiçbir iş yaptıramazsınız kimseye!
İsterse saatlerce oynayabilir. Her şeyin bir zamanı vardır. Önemli bir konu konuşacağınız zaman, bir yere gitmeniz gerekirken kişinin bu davranışları tartışılır fakat günün her anı ilgi görmek için sıkboğaz edip oyunla vurmak anlamsız.
3. Bu Hesaplaşma Ahirete Kadar Gider: "Hesabı Bana Kitledi Kanka, Ayrılıcam!"

Bu kadar küçük düşürücü bir şey olamaz. Dışarı çıktığında makyajından parfüm kokusuna kadar haftalar öncesinde hazırlık yapan kızlar "para almayı düşünemeyip" hesabı erkeğin kitlemesi taraftarı oluyor.
Kişi isterse bu onun nezaketini gösterir fakat ödemek zorunda da değildir. Kimseye bu zorunluluk verilmemeli.
4. "Benden Daha Önemli İşin Mi Var? Yo Börkcon!! Neden Görüldü Atıyorsun?"

Evet, duygusal bunalımlar yaşaması gibi, ödev yapıyor olması, ailesiyle vakit geçiriyor olması belki de küçük kardeşine bakıyor olma olasılığı senden daha önemli bir işi olduğunun göstergesi olabilir.
Görüldü atmak anlık olabilir. Kişi bazen unutabilir bile. Bunu sonraki geçen konuşmalarda dile getirmeli kişi. Her an her yerde değil.
5. Aslında Olan: Mandalin Yiyerek Esra Erol İzleyen Erkek; Sevgilisinin Düşündüğü: Kanka Kesin Aldatıyo!!!

Cevap vermediği her saniye için level artıran, mandalinacı Berke'lerden playboy Berke'ye kadar uzanan bir zihin kargaşasından bahsediyorum. Belki inanmayacaksınız ama cevap vermediğiniz her an sizi farklı kızların resim ve videolarına bakarken, aldatırken düşünüyorlar. Bu tamamen güvensizlikten kaynaklı, kopmalara sorun verir.
Size göre hangileri kanser? Ya da bunları hiç yaşadınız mı?
⚠️Bu Bencede Genelleme Yapılmamaktadır.⚠️
Malesef ki ilişki düzeyi ne kadar ilerlerse ilerlesin kişinin kendine ait ayrı bir hayatı olması ihtimalini kimse anlayamıyor. Bu dünyaya tek bedende geldik ve tek bedende öleceğiz. Hayat paylaşılır ama iradeler ve kişilik paylaşılmaz. Benliğimizi kaybetmemek için hayatımızda karşı cins veya cins hangi konumda olursa olsun, benliğimizi kaybetmemeliyiz ve bunu onun yapmasına izin vermemeliyiz. Umarım yazımı beğenmişsinizdir.
İyi okumalar...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar