Her birliktelik aynı olmaz. Güzel başlar, ama aynı devam etmez, ya da aynı şekilde devam ediyor gibi görünür ama aslında her şey bitmiştir. Sadece bazen o sinyallere anlam veremezsiniz ya da vermek istemezsiniz. Bazı ipuçları o ilişkinin bittiğini size resmen gösterir. İpuçlarını takip edin...

İlişkinizin bittiğini gösteren ipuçları ve işaretler
Sık sık ara vermek, mola istemek

Şimdilerde bir de ilişkilerde ara ya da mola vermek diye bir şey çıktı. Sanırım ilişkiden sıkılan, uzaklaşmak ve bitirmek isteyenler bu bahaneye sığınıyor. Halbuki ilişkilerde kişiler birbirinin dinlenme noktası olmalıdır. Hayat zaten stresli ve oldukça yorucu, en azından insanlar birbirinde dinlenebilmeli.
Bekar bir birey olmayı düşlemek

Bazen insan her şeyden uzaklaşmak ister. Hatta bazen bekar, yalnız bireyler gözüne daha mutlu gibi görünür. Onlar gibi olmak, sorumluluktan uzaklaşmak istiyorsanız ilişkiniz zaten sizi mutlu ve tatmin edemiyor demektir. Sürüncemede olan bir ilişki toksiktir, size zarar verir. Bitirin ve kurtulun.
Kavga, kavga, kavga etmek

Her anınız kavgaya dönüşür olduysa aslında çok da zorlamaya gerek yok. Her tavrınız birbirinizi rahatsız etmeye başlar, ortak geçmiş ve fedakarlıklar önemini yitirir. Hatta ilişkiniz ne kadar uzun süreliyse kavgalar da o kadar hararetli olur ve yılların birikimi ortaya patlamayla çıkar. Daha fazla uzatmadan ve kırıcı olmadan yolları ayırmak en iyisidir.
Çoğu zaman kavga bile edememek

Sürekli kavga etmekten daha kötü bir şey varsa o da hiç kavga etmemek, edememektir. Kavga ederken tartışarak çözüm yolu bulma umudu da olabilir, ama kavga dahi etmek istemeyecek kadar ilgisizseniz o ilişki zaten bitmiş demektir. Mücadele yoksa herhangi bir hedef de yoktur. Buna birlikte vakit geçirmemek ya da birlikte vakit geçirmekten kaçınmak da örnektir.
Uzman yardımı almayı reddetmek

İlişkilerin bazı dönemlerinde tıkanıklık yaşanabilir. O zaman hemen ilişkiyi sonlandırmak yerine çift olarak terapiye gidilir ve uzman yardımı alınır. Bu destek sayesinde ilişkinin sorunlu kısımları onarılır ve ilişkiye o şekilde devam edilir. Fakat bazen bu mümkün olmaz. Taraflardan biri bu yardımı almayı reddediyorsa zaten kafasında bir şeyleri çoktan bitirmiş demektir.
Birbirinize fayda, yardım göstermemek

Bazen insanlar haber vermeden değişebilir. Bu değişimler çok belirginse, artık birbirinizin beklentilerini karşılayamıyorsanız, hatalardan pişmanlık duymayıp tekrar ediyorsanız, birbirinize eskisi gibi yardımcı olmayı artık zahmet olarak görüyorsanız ve fedakarlık yapmak istemiyorsanız o ilişki bitmiştir.
İleriye yönelik hayalleri, umutları tüketmek

Birlikte bir gelecek kurmak, hayallerinizde birbirinize yer vermek ve bunun için sabırsızlanmak sağlam bir ilişkinin olmazsa olmazıdır. Artık bunları hissedemiyorsanız ve onu çevrenizle tanıştırma gibi istekleriniz de yoksa karşı taraf da bunu bilmeli ve ilişki gerçek anlamda bitmeli.
Duygulardan emin olamamak

Eskisi gibi mesajlaşırken midenizdeki o kelebekleri hissetmiyorsanız birçok şeyi tüketmiş olabilirsiniz. Ufacık sorunlarda bile karşı tarafı suçlayıp kızıyor, hatta nefret ediyorsanız, mutluluk yerine sıkılmışlık veriyorsa duygularınız değişmiş demektir. Ayrıca uzak kaldığınızda özlemediğiniz biriyle ilişkiniz olduğu da söylenemez.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar