Merhaba, bugün herkesin dönem dönem ilişkilerde yaşadığı problemler olabiliyor. Bende sizlere bugün ilişkilerde sevilmediğinizi hissettiğinizde, bu konuştuğum kişide beni sevmedi dediğinizde, sorun bendemi diye düşündüğünüzde yapmanız gereken bir kaç altın kuraldan bahsedeceğim herkese keyifli okumalar..
İlişkinizi gözden geçirin.

Anlaşamadığınız, Konuşmadığınız sorunları değil İlişkinizi bir bütün ele alın. Gözden geçirirken yaşanılan süreçleri, davranışlarınızı tartın. Sadece olumsuzluklara takılmayın. İlişkiler birer süreçtir ve bu süreci kendi kafanızda artı objektif olarak artı eksi olarak değerlendirin. Artı çoğunlukta çıkıyorsa muhtemel sorun sizde değildir..
Başkalarının sözleriyle hareket etme.

İlişkiniz kötü giderken yakın arkadaşınız olsun, çevreniz olsun fikir almak için sorunlarınızı anlattığınız zaman size bir sürü şey söylerler, herkes bir şey söyler. Siz o fikirleri uygulamak yerine kendi süzgecinizden geçirin mantıklı gelen, doğru gelen şeyleri alın aklınızın köşesine atın dursun ama unutmayın ilişkinin içinde olan sizsiniz..
Kendini sev.

Kimse seni sevmesin sen yine de kendini sev. Sevilmediğinde, ilişkin kötü gittiğinde, senin güzel olmadığını söylediklerinde kendini sevmekten vazgeçme. Her şey kendinde başlar unutma. Hayatın başrolü sensin, hayatına aldıkların ise yardımcı oyuncular. Önemli olan sensin.
İlişkilerinden ders al.

Düşündüğünüz ilişkinizden, yaptığınız olumsuz davranışlardan ders alıp bir daha aynı hataya düşmemek için çaba sarf edin. Konuştuğunuz kişilerin ise davranışlarından ihtimal üzerine olanlardan bahsetmiyorum ama niyetini anlamadan adım atmayın.
Değerli olduğunu unutma.

Ne yaşamış olursan ol, hayatındaki ilişkiler kötü bile gitse değerli olduğunu unutma. Hayattaki her şeyden herkesten değerli olduğunu, kendini sevmeyi unutma güzel insan. Umarım her şey gönlünce olur hayatınızdan zevk alırsınız.
HERKESE KEYİFLİ OKUMALAR..
#vazgeçme
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yine harika bir bence olmuş.. Ve evet çok doğru hayatta herkesten değerli olduğumuzu ve kendimizi sevmeyi unutmamamız lazım.. eline sağlık 😊
eyvallah :)) evet hayatında en değerli kişi sensin ve en çok sevilmeyi hak edende sensin her şey gönlünce olur güzel insan saol eyvallah🙃🤞🙏
sende saol :))
Başkalarından taktik almak çok kötü bir fikir. Çünkü ilişki iki kişiliktir.
Bu değer konusunda hep kadınları yüceltiyorlar erkekleri değersizleştiriyorlar.
aga kadınlar biraz daha ilgiye sevgiye aç varlıklardır erkekler bu konuda kendini bastırabiliyo ama kadın bas bas bağırır erkeğe göre ilgi gösterdikçe seninle ilgilenir aynı çocuk gibi çocuğa ilgi verdikçe senin yanına gelir oynar ama yoksa yok bunun gibi ama doğru erkeklerede ihtiyaç yokmuş gibi oluyo bu sefer🤞
Güzel bir yazı teşekkürler