Bazı erkekler vardır insanın huyuna, karakterine bakar ama bazıları vardır salt dış görünüşle ilgilenir. Dış görünüş önemlidir kimse inkar edemez ama bir kişide sadece dış görünüşle ilgilenmek oldukça sağlıksızdır. İşte bu tarz salt dişilikle ilgilenen erkeğin ortak özellikleri;
Yalnızca dış görünüşüne iltifat eder

Hepimiz dış görünüşümüze iltifat alınca mutlu oluruz, yeri gelir özgüvenimiz tazelenir. Ama biri hiçbir zaman senin ne kadar zeki olduğundan, espritüel, şefkatli olduğundan söz etmiyorsa; sadece bugünkü makyajın, elbisen, fiziğine iltifat ediyorsa o insan dişiliğe bakıyordur.
Göstermelik kullanırlar

Bir ortama girdiğinde ya da arkadaş buluşmasında seni aksesuar olarak kullanır. Çektiği ilgiyi, seni sevdiğinden daha çok seviyordur. Ve herkesin "vay ne şanslı adam" demesi egosunu tatmin ediyordur.
Konuşmalar sadece onun etrafında döner

"Benden konuştuğumuz yeter, birazda benden bahsedelim" diyerek hep konunun ilgi odağı olmak ister. Seni tanımayı denemez, düşüncelerini merak etmez hatta onun hakkındaki fikirlerini bile merak etmez.
Ciddiyet gelince hemen kaçar

Herhangi bir tartışmayı ya da geleceğe yönelik fikir belirtimini bırak, zor bir gün geçirdiğinde veya çok ciddi bir sorunla yüz yüze geldiğinde de onları hiçbir yerde bulamazsınız. Mirkelam gibi koşarak uzaklaşırlar.
Sadakat onların doğasında yoktur

Kendileri istediği gibi flört edebilir veya aldatabilir özellikle senden daha çekici, güzel, dişiliği önde birini gördüyse çünkü doğalarında sadakat yoktur.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
43Cevap
Güzel noktalara değinilmiş bir bence olmuş. Eline ve emeğine sağlık.
Dişiliğe bu kadar önem vermeye gerek yok 90-60-90 olsun yeterli :D
eksi vermemek için zor tuttum kendimi :D
huhhh ucuz yırttım gene :D
Ben sadece salt güzeliğe bakarım biriyle sadece arkadaş olacaksam bile önem verdiğim tek şey güzelliktir yazdıkların doğru Üçüncüsü hariç diğerlerine katılıyorum
Her malın bir müşterisi var sözü noşa söylenmemiş.
Kişiliksiz kadına da kişiliksiz erkek ilgi gösterir.
Bana göre kişiliği yoksa dişiliği beş kuruş etmez.
genellemeyin diyecem de dış görünüşe kişilik ve karakter görünüşünden çok değer veren hemcinsim her boku yer üstüne horul horul uyur abi
Aaa ben hiç dişiliğe önem vermiyormuşum bunu anladım. Birazcık bu yönde kötü olmam gerek sanırsam. :D
Eline sağlık yine güzel bence olmuş.🎈
Önceden sıradan gördüğün kadının konuştukça güzelleşmesi bence sevginin en güzel hali.
eşimin sevgilimin bakımlı seksi güzel görünmesi dekolte giymesi ve bunun benim hoşuma gitmesi kötü birşey mi dişiliğe de önem şart tabiki diye düşünüyorum...
Hepsine katılmamakla beraber emeğine sağlık diyorum
Ne yalan söyleyeyim gayet doğru bir anlatım olmuş...
Dişilik ilk tanışmada önemli bence, kişiliğini yaşayarak görüyoruz
Evet o yüzden dişiliğinizle değil karakterinizle elde etmeye çalışın Karakter kalır dişilik gider
Her ne kadar bu tür erkekler yüzünden genellemelere maruz kalsam da güzel bir paylaşım olmuş
Yani evet dişiliğe vermediğimi anladığım bir bence olmuş. Emeğinize sağlık...⭐
Gerçekten mükemmel bir açıklama olmuş. Başlığına da bayıldım.
Ya sizin yazdığınız herşeye bayılıyorum ben ❤️😍😍🤪
Beyinlerinde penis taşımaları
Abaza olmaları
0 zeka yaşama devam etmeleri
Yürüyen cinsellik sıfatı altında ezilmeleri ve kapanış
Bunlar da diğer ortak yönleri :)
bence herkes öyle değil
beyler kim hainlik yapıyor doğru söylesin kızlara kim verdi bu bilgileri tüyoları ayıptr her şeyi çözmüşler :D
Maalesef var böyle kişiler ama insan oğlu önce kalben tatmin olmalı
Hem kişilik hem dişilik olacak... Ama ikisinden biri seçilme durumu olsaydı... Kesinlikle kişilik derdim..🌸🍃
hepsinin genel ve en belirgin olarak şu özelliği vardır beyin hücrelerinin intihar etmiş olmaları ve akılsız olmaları
Kişilik dişilik özel hayat konuşmalarında belli olur
Hepsi çok doğru kesinlikle öylelerden uzak olmak en iyisi
Sadece iç güzellik diyenler var hala bu dünya’da. Organ mafyası mısınız bir bitmediniz
Çok güzel noktalara değinmişsin
Ve bir çok kız böyle tipler için bayılır :D
Dişiliğe önem verilerde yeri ve zamanı vardır
Erkeklerden soğuma postu mu bu?😂😂
Dış görünüş iki taraf için de önemli
Cok doğru bir paylasim
Doğru
Paylaşım için teşekkürler
güzel bilgiler teşekkür
İkisine de önem vermek gerekir
Bende oyleyim yalan degil
Güzel olmuş, beğendim... ☺
On numara bence olmuş dmdöxkkdmsm
benim karşımada ciddi kiz çıkmıyor
Güzel bir konuya değinmişsiniz. Tebriklerr 👏👏👏
Güzel bence. Emeğe sağlık..👏👏
dış görünüş yanında kişilik ve karakter de önemli
Gerçekten mükemmel bir paylaşım olmuş
Cok dogru elinize sağlık
Önce kişiliğe önem veririm...
Kadınlarda dış görünüşe önem veriyorlar.
10 numara
5 yıldız bir bence olmuş
daha çok şey eklenir aslında ama güzel olmuş :)
Dış görünüş iki taraf için de önemli
İlginç cevaplar okudum
Güzel noktalara değinilmiş
Sırtlan erkeklerden uzak durmak en iyisi
doğru
karaktersiz oluyolar genelde
Güzel paylaşım teşekkürler 😊
Bencede efsane olmuş bayıldım görüşüne
Çok iyi olmuş
Güzel bilgiler için teşekkürler
Gayet nokta atışı bilgiler :)))
Normal bir ERKEĞİN yapacağı şeyler değil.
Eline sağlığk😒
Erkek arkadaşım tam olarak böyleydi