Konfor ve İpeksi Pürüzsülüğü Bir Arada İsteyen Kızlar Buraya!
Kapat

Ufacık Hamlelerle Erkekleri "Odun" Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

süperbenn

Size atılan uzun, upuzuuunnn, çook uzuuuunnn mesajlara tek kelime yazmayın mesela. İki üç cümle zor da olsa yazıverin. İlk damgadan kurtulun!

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Haftalar öncesinden bildiğiniz lig fikstürü yerine özel günleri tutun aklınızda, not alın, gerekirse alarm kurun ne var yani?

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Az önce mesaj demişken en azından 200 saat sonra cevap vermeyin mesajlara. Tamam uzun mesajlar bir süre zorlar ama kısa da olsa hemen cevaplayın mesela.

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Baklavaydı, üçgendi o tarz aksiyonlara giremiyorsan da azıcık bakıver kendine. Göbekli erkek makbuldür diyeni bulmak çok nadir şimdilerde.

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Yalan söylemek zorunda (!) kalırsanız profesyonel destek alın. Uzmanlara danışın felan. Öyle kuru kuru yalan da olmaz yani!

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Ufak tefek, minicik sürprizlerle şaşırtmacalar yapın. Bazen çocuk olmak zarar vermez. Şımarmak ikinizin de hakkı, yeter ki öküz olmayın!

Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..
Görselini en iyi ifade eden kısa notunu buraya ekleyebilirsin..

Sevgilinizin yanında kız felan kesmeyin sakın! Biraz uzaklaşmalarını bekleyin.

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Kadınların en önem verdiği şeyler değişikliklerin fark edilmesi. Biraz dikkat arkadaşlar, belki bir saç teli düşmüştür o eksikliği fark edin lütfen!

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Akşam dışarı çıkıyorsun amenna. Bir haber vermek zor olmamalı. Tamam kısa bir korku olacak ama haber vermemekten evladır.

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Son olarak da biraz romantizm.. İmkansızı istiyorlar farkındayım ama biraz..

Ufacık Hamlelerle Erkekleri Odun Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler

Bu arada bu maddeler benim nezdimde tüm erkek milletine ithaf edilmiştir. :)

#süperbenn

Ufacık Hamlelerle Erkekleri "Odun" Olmaktan Kurtaracak Hayati Bilgiler
10
13
Görüşünü yaz

En İyi Kız Görüşleri

  • Çok fenasın çok hemde sac teli düşmüştür Öyle mi?😂😂😂 kız keserken az ötede kessin badka kızı çok iyi taktikler veriyorsun bravo😂😂👍 yalan icin profesyonel yardim en cok bunu sevdim😁😁😁 sizde haklısınız ne diyeyim sevmeyi bilmiyen beceremeyenlere iyi taktikler👍👌
    Görüş hala geçerli mi?
  • bendeakrebim
    Bir odun parçasını parmağımızın ucuyla kaldıramayız. Ama yine de belki bazısını yontarsın bu bilgilerle asdfghh ellerine sağlık
    Görüş hala geçerli mi?

Diğer Görüşler İçin Aşağı Kaydır

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

813
  • Baran_Günay
    Ben de yazılarını takip ettiğimden beri ne kadar dürüst, efendi, bilgili, mantıklı bir erkek olduğunu düşünüyordum.
    Tüü boyun posun devrilsin.. 😂
    Yanında kız kesmeyin, uzaklaşmasını bekleyin de ne demek. 🤨
    Ne profesyonel yalanı, yalan söylemeyin ya, bu kadar mı zor..🤬
    Her halûkârda doğrusunu öğreneceğiz zaten. Er ya da geç kendi kendinizi ele veriyorsunuz çünkü.😒
    • süperbenn

      Orada ki parodiyi anlamış olacağınızı düşünüyorum :)

  • baybars15
    Ne zormuş la bu erkeklerin işi😂😂 Bence kendi gibi olup odun kalmalı😂😂 Seven de bir zahmet öyle sevsin. Maymunluğa ne hacet😂😂
  • HurremSultaan
    Sevgilinizin yanında kız felan kesmeyin sakın! Biraz uzaklaşmalarını bekleyin.
    Özellikle de bu madde çok doğru. Yanındaki insana saygı duy en azından
  • daimaileri06
    Zorla çantamı elimden alıp taşıması harika bir hamleydi👏🏻
  • Canyuksel06
    Harbi niye öyle kızlar odun diyip duruyor çok odunsun diyorlar genelde bana bişey de yapmıyorum ki anlamadım gitti😀😀
  • aslilknur
    bu neeeee okuduğum en saçma şey mesela biz birlikte bakıyoruz güzel kızlara ve erkeklere :d
  • AfitapHatunn
    Haber verince kılıbık olmuyorsunuz beyler
  • Komik olmuş😂
  • Empati kursunlar her şeyden önce, empati...
  • En iyisi yalnızlık böyle erkekle yapamam
  • odun olmayın artık :)
  • superpsikolog
    Çok zor şeyler :)
  • deniz776
    Peki nötr olan insanlar için
  • agresifpanda696
    Odunluk candır, Sami abi idolümüzdür
  • öğretmen54
    her erkek biraz odundur. gizlemenin manasi yok
  • piekļauties
    güzel öneriler :)
  • Nizam7
    Efsanesiiiinnn 😉😉
  • göktaşı0101
    Karşılıklı ilgi, sevgi şart
  • fotokurye
    Hepsı nokta atış olmuş
  • Gizli Üye
    yorulmadan okudum güzel teşekkürler
  • Gizli Üye
    Kadınlarda odun oluyor
YÜKLENİYOR...