İyi Niyeti Suistimal Eden Partnere Bağlı Kalma Nedenleri!

İyi niyeti kötüye kullanan kişilere bağımlı olma konusunu birçok kişi düşünmüştür. Bu nasıl bu partneri çekiyor? diye sormuş da olabiliriz. Elbette bunun nedenleri var. Bu nedenler nedir şimdi ona bakalım.

İyi Niyeti Suistimal Eden Partnere Bağlı Kalma Nedenleri!

Paranın gücü

İyi Niyeti Suistimal Eden Partnere Bağlı Kalma Nedenleri!

Ondan ayrıldığında sokakta kalacağını, kimsenin ona bakmayacağını ve bu benzer durumları ona aşıladığından paranın gücü etkisi altında kalmıştır.

Manipülasyon

İyi Niyeti Suistimal Eden Partnere Bağlı Kalma Nedenleri!

Dış görüntüsünü ve zekasını iyi kullanan kişi diğerini etkileyecektir. Yaşadığı kötü olayları bile kullanabilir. Yaptığı şeylerde eski acılarını hatırlatarak karşısındaki kişiyi etkisi altına alabilir. Bilerek ve isteyerek karşısındakine ve çevresine zarar verir ki daha sonra bu durumu kullanabilsin.

Umutlar

İyi Niyeti Suistimal Eden Partnere Bağlı Kalma Nedenleri!

Kurtarıcı gibi algılamanızı sağlar. Bu nedenle de hep bir umut vardır. Umut en büyük beklenti olduğundan o kişiye bağlılık devam edecektir.

Hey aşk

İyi Niyeti Suistimal Eden Partnere Bağlı Kalma Nedenleri!

Aşk öyle bir durumdur ki ne kadar kötü durumda olursan ol gözlerin kör olmuş olabilir. Sevginin gücü de o kişiye bağlılığı sağlamlaştırır.

Alışkanlık

İyi Niyeti Suistimal Eden Partnere Bağlı Kalma Nedenleri!

Ne kadar kötü olsa da alışkanlığı vardır ve tanıyordur. Dışarıda nasıl bir durumda olacağını bilmemesi elini kolunu bağlayabilir. Yabancı bir eve giden misafir gibi düşünün, kendi evinin rahatlığını ararlar. Yeni birilerini tanımak ve ona alışmak yerine eskisinden gördüğü zararları sitemsizce kabullenir.

İyi Niyeti Suistimal Eden Partnere Bağlı Kalma Nedenleri!
Cevapla