Sevgiliniz en çok neyinizden yakınıyor? sorusuyla başlamak istiyorum, çünkü bu yakınmaları gördükten sonra sevgilinizi öpüp başınıza koyabilirsiniz :D ''1 yeni mesaj'' kalıbıyla sevgililerinin yakınmalarını paylaşan twitter kullanıcıları:

Düşünceli bir sevgilin var ama sen hala yakınıyorsun, olacak iş değil :D
1 yeni mesaj
— ÜNAL (@kuandailr) November 24, 2019
Manita: kafede afiyet olsun diyen garson kıza "gel beraber olsun" denir mi ya hayvan mısın sen
Çocuğun halini düşünemiyorum :D Tabii bir yerde fikri çok önemli, bağırmasaymış iyiymiş.
1 yeni mesaj
— gämze (@gamzeeella) November 27, 2019
Manita: bir daha mağazadayken aşkım hangi sütyen daha çok yakışır diye bağırarak sorma.
Starbucks'ta çorba söylemek mi? Nereden baksan kral hareket, neden yakınıyorsun? Çorba yerine çiğköfte de söyleyebilirdi :D
Manit 1 yeni mesaj .
— AHMET ERDOĞAN (@ahmet_erdogan55) December 5, 2019
- Aşko bir daha starbucks da çorba söyleme.
Patatesler boşuna mı gitsin ama? O kadar para verdik!
1 yeni mesaj
— duygusal_serseri (@turedioglu) September 15, 2019
manita: bir daha arkadaslarımın bitiremedigi menüdeki patatesleri yemeye çalışma
Role hemen bürünen sevgili, en sevdiğim 😂 Bunu toplum içinde değil de baş başayken yapsan fena olmaz.
1 yeni mesaj pic.twitter.com/9IUhl61JdN
— of not being mert (@ofnotwert) December 9, 2019
Islak mendik kırmızı çizgimizdir! Boşa giderse çok üzülürüm, ellerimden başlayıp ayakkabılarımdan çıkmak istiyorum :D
1 yeni mesaj
— elif 🌙 (@lelepati) November 27, 2019
manita: bir daha arkadaşlarımın yanında mekandan kalkarken lazım olur diye ıslak mendil çalma.
Sanata biraz saygın olsun :D Türkücü bir sevgilin var, daha ne istiyorsun?
1 yeni mesaj
— roen107 (@hzsulo) September 13, 2019
manita: rica ediyorum bir daha kafenin ortasında birden elini kulağına koyup türkü söylemeye başlama herkes bize bakio
İsyanların en haklısı! Her şeyi aranızda halledin, bizi de dahil etmeyin :D
1 yeni mesaj
— yağmur (@ddelautreamont) September 15, 2019
manita: bida sakın 1 yeni mesaj kalıbıyla tweet atma..
Kapanışı şükür ettiren paylaşımla yapalım :D Sürekli senden yakınıyor olsa da yanında duruyor, gelmeyen mesajı bekleyenler ne yapsın?
1 yeni mesaj ve senin ismini görmem için ne yapmam lazım
— Berkay (@berkayprofil) December 20, 2018
Ne yapılması gerektiğini bilen varsa bizi de aydınlatsın :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar